Wykonanie i zamontowanie konstrukcji pod lampy operacyjne (2 sztuki - marki Hareus) oraz zamontowanie tych lamp na nowo-budowanym Bloku Operacyjnym w Krośnie przy ulicy Korczyńskiej 57
Numer: EZ/214/ 95/2012 Data składania ofert: 2012-08-31 Data otwarcia ofert: 2012-08-31
Krosno, dnia. 24.08.2012 r. Wojewódzki Szpital Podkarpacki m. Jana PawÅ‚a II 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, Znak sprawy EZ/214/95/2012 tel. / fax 013-43 78 216 lub 466 email:sezam.szpital@krosno.med.pl Zadanie inwestycyjne „Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II” Zapytanie ofertowe Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na wykonanie i zamontowanie konstrukcji pod lampy operacyjne (2 sztuki - marki Hareus) oraz zamontowanie tych lamp na nowo-budowanym Bloku Operacyjnym w KroÅ›nie przy ulicy KorczyÅ„skiej 57
Sposób zÅ‚ożenia oferty: OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w j. polskim, przesÅ‚ać do ZamawiajÄ…cego na adres Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno Sekretariat, pok. 275 z dopiskiem : „Wykonanie i zamontowanie konstrukcji pod lampy operacyjne (2 sztuki - marki Hareus) oraz zamontowanie tych lamp na nowo-budowanym Bloku Operacyjnym w KroÅ›nie przy ulicy KorczyÅ„skiej 57” EZ/214/95/2012 r. Nie otwierać w Sekretariacie. lub za pomocÄ… faksu na nr: 13 43 78 227 lub e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty): I. Identyfikacja 1. Nazwa wykonawcy ............................................................................................................................................................... 2. Adres siedziby ....................................................................................................................................................................... 3. NIP ........................................................................................................................................................................................... 4. KRS/EDG ................................................................................................................................................................................ 5. Nr r-ku bankowego ............................................................................................................................................................... II. Cena OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za: 1. cenÄ™ netto zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych.......................................................................................................................................................................... ) 2. podatek VAT zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych.......................................................................................................................................................................... ) 3. cenÄ™ brutto zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ......................................................................................................................................................................... ) III. OÅ›wiadczenia dodatkowe 1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„. 2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia .......................................................................................................................... 3. Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym. 4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ...................................................................................................................... (jeżeli dotyczy) 5. Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: ......................................................................................................................................................... 6. Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp. 7. Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia.................................................................................................. Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w zaÅ‚Ä…czeniu KRS/lub EDG, / oraz peÅ‚nomocnictwo) ZaÅ‚Ä…czniki ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy ……………………………………............................ Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej |
ZAPYTANIE OFERTOWE |
FORMULARZ OFERTOWY |
wzór umowy |
WYBÓR OFERT |