Zakup i dostawa systemu zamkniętego jednorazowego użytku do pobierania krwi żylnej wraz z dzierżawą aparatu do OB
Numer: EZ/215/54/2011 Data składania ofert: 2011-05-13 Data otwarcia ofert: 2011-05-13
Krosno: Zakup i dostawa systemu zamkniÄ™tego jednorazowego użytku do pobierania krwi żylnej wraz z dzierżawÄ… aparatu do OB Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: obowiÄ…zkowe. OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Samodzielny publiczny zakÅ‚ad opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zakup i dostawa systemu zamkniÄ™tego jednorazowego użytku do pobierania krwi żylnej wraz z dzierżawÄ… aparatu do OB. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa systemu zamkniÄ™tego jednorazowego użytku do pobierania krwi żylnej wraz z dzierżawÄ… aparatu do OB. na okres 24 miesiÄ™cy - zgodnie z asortymentem iloÅ›ciowym zawartym w zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.. II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie. II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.00-3, 33.14.16.13-0. II.1.6) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 24. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJÄ„CYCH, Å»E OFEROWANE DOSTAWY , USÅUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJÄ„ OKREÅšLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usÅ‚ugi lub roboty budowlane odpowiadajÄ… okreÅ›lonym wymaganiom należy przedÅ‚ożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1. ZaÅ›wiadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakoÅ›ci, potwierdzajÄ…cego, że dostarczone produkty odpowiadajÄ… okreÅ›lonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.Z 2010 R., Nr 107 poz. 679) tj.: 1) dla wyrobów klasy IIb i III dokument potwierdzajÄ…cy dokonanie zgÅ‚oszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania; 2) dla pozostaÅ‚ych klas wyrobów medycznych: a) certyfikat oceny zgodnoÅ›ci (klasa IIa); b) deklaracja zgodnoÅ›ci z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (klasa I); 3) w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie zostaÅ‚ sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawÄ… o wyrobach medycznych nie jest objÄ™ty deklaracjami zgodnoÅ›ci i nie podlega żadnemu wpisowi ZamawiajÄ…cy wymaga zÅ‚ożenia stosowanego oÅ›wiadczenia. A.2) W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania - parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć parafowane przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentowania wykonawcy: - oryginalne opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany oraz stosowne instrukcje obsÅ‚ugi. - do każdej pozycji w zaÅ‚. nr 2 zamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia po 1 sztuce próbki.Każda próbka powinna być opisana nr pozycji, której dotyczy III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona bÄ™dzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach. W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, sekretariat pokój 275. IV.4.5) Termin zwiÄ…zania ofertÄ…: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skÅ‚adania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie
Numer ogÅ‚oszenia: 103760 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011 OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogÅ‚oszeniu: 98404 - 2011 data 02.05.2011 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215. SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
|
siwz |
zał. nr 1 - formularz ofertowy |
zał. nr 2 - formularz przedmiotu zamówienia |
umowa - wzór 1 |
umowa - wzór 2 |
zał. nr 4 - oświadczenie 1 |
zał. nr 5 - oświadczenie 2 |
wyjaśnienia na zapytania wykonawców 10.05.2011 |
zał. nr 2 - formularz przedmiotu zamówienia - po zmianach |