Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i regenerację tonerów, kaset i tuszy do drukarek

Numer: NZ/214/44/2010

Data składania ofert: 2010-06-17

Data otwarcia ofert: 2010-06-17

 

 
 
 
 


 

Krosno, dnia 14.06.2010 .r.
Wojewódzki Szpital Podkarpacki
im. Jana Pawła II
38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,
tel. / fax 013-4378497 lub 215
email:sezam.szpital@krosno.med.pl
 
 
Zapytanie ofertowe
na:
zakup i regeneracjÄ™ tonerów, kaset i tuszy do drukarek – NZ/214/44/2010
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, zwanym dalej „ Szpitalem” zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
1 Przedmiot zamówienia:  Zakup i regeneracja tonerów, kaset i tuszy do drukarek – NZ/214/44/2010 zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
Wymagania dotyczÄ…ce przedmiotu zamówienia:
 
  1. Cena oferty zawiera koszt odbioru przez WykonawcÄ™ z siedziby ZamawiajÄ…cego przedmiotów do regeneracji oraz dostawy do siedziby ZamawiajÄ…cego tuszów i tonerów nowych lub po regeneracji. 
  2. Bez wzglÄ™du na ilość zgÅ‚oszonych telefonicznie jednorazowo do realizacji w ramach zamówienia (regeneracji lub zakupu) odbiór tuszów i tonerów oraz dostawa po regeneracji lub nowych do siedziby zamawiajÄ…cego, musi być zrealizowana w dniu zgÅ‚oszenia.
  3. KoÅ„cowa ilość wynikajÄ…ca z zaÅ‚Ä…czników dostarczonych tuszów i tonerów nowych lub po regeneracji może ulec zmniejszeniu ze wzglÄ™du na wycofanie niektórych drukarek                         z eksploatacji.
 
2 Termin realizacji zamówienia: Termin obowiÄ…zywania umowy – od daty podpisania umowy do 14.10.2011 roku.
 
3. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57. 
 
4. Miejsce i termin zÅ‚ożenia oferty: 
Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57
Termin zÅ‚ożenia oferty: 17.06.2010 do godz. 10:00. 
 
Termin otwarcia ofert: 17.06.2010 o godz. 10:30 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. Nr 101.
 
5. Warunki pÅ‚atnoÅ›ci: 30 dni liczÄ…c od dnia otrzymania prawidÅ‚owej faktury VAT. 
 
6. Inne szczególne warunki: Warunki realizacji niniejszego przedmiotu umowy okreÅ›la wzór umowy stanowiÄ…cy zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do zapytania ofertowego
 
7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
8. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
 
w sprawach merytorycznych – 
Wojciech Zych, Marzena Skirtun – DziaÅ‚ Techniczno-Administracyjny Tel. 0-13 43 78 220
 
w sprawach formalnych(proceduralnych) –
Joanna Mendocha, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 013 4378497
 
9. Termin związania ofertą (ważność oferty) wynosi: 30 dni od dnia otwarcia ofert.
 
10.Sposób zÅ‚ożenia oferty:
OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275. 
 
Minimalna treść oferty:
Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić, co najmniej:
I.                                          Identyfikacja:
1. nazwa wykonawcy …………………………….., 2. adres siedziby ……………………, 3. NIP ………………………., 4. KRS/EDG …………………………………, 5. nr r-ku bankowego ……………6. tel./ fax............. 7. osoba upoważniona do kontaktów.....................................
II.                  Cena:
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
CenÄ™ netto.................................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………)
/ jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT................................................................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………………….)CenÄ™ brutto................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………….)/
III.               OÅ›wiadczenia dodatkowe:
1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ……………….
3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres …….. (jeżeli dotyczy)
5.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do   dnia……………………..
      6.Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na     dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.(lub stosowne oÅ›wiadczenie jeÅ›li nie dotyczy).
          
Oferta winna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
 
 
Załączniki:
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty (formularz ofertowy)
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – przedmiot zamówienia
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy
 
 
 
 
    ……………………………………............................
             Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej
 

 Załączniki:
zapytanie ofertowe
Formularz ofertowy
zał. nr 2
wzór umowy
zawiadomienie o wyborze ofert