Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup 2 foteli zabiegowych do pobierania krwi na potrzeby Zakłady Diagnostyki laboratoryjnej

Numer: NZ/214/36/2010

Data składania ofert: 2010-05-21

Data otwarcia ofert: 2010-05-21

 

Krosno, dnia 14.05.2010r.
Wojewódzki Szpital Podkarpacki
im. Jana Pawła II
38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,
tel. / fax 013-4378497 lub 215
email:sezam.szpital@krosno.med.pl
 
 
 
 
Zapytanie ofertowe na
ZAKUP
2 foteli zabiegowych do pobierania krwi na potrzeby zakładu diagnostyki laboratoryjnej
Znak sprawy: NZ/214/36/2010
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, zwanym dalej „ Szpitalem” zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
1.Przedmiot zamówienia: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem, fabrycznie nowych dwóch foteli zabiegowych do pobierania krwi .
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do siedziby ZamawiajÄ…cego.
 
Oferowany wyrób musi być:
 - odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem dopuszczenie do obrotu. Wymagana jest potwierdzona zgodność oferowanych wyrobów z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych.
-       posiadać: minimum 12 miesiÄ™cznÄ… gwarancjÄ™;
-   posiadać dokumentacjÄ™ technicznÄ… w jÄ™zyku polskim, niezbÄ™dnÄ… do normalnego korzystania przez ZamawiajÄ…cego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. 
2.  ZamawiajÄ…cy nie dopuszcza możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert wariantowych.
 
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostaÅ‚y również we wzorze umowy stanowiÄ…cym integralna cześć niniejszego zapytania ofertowego
 
4. SzczegóÅ‚owy opis, parametry graniczne, zakres i wielkość ww. okreÅ›la poniższy opis oraz zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego:
 
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, ZESTAWIENIE WYMAGANYCH PARAMETRÓW –
 
Zakup wraz z dostarczeniem do  loco ZamawiajÄ…cego dwóch foteli zabiegowych do pobierania krwi
                                  

Dane podstawowe
1.
Producent
2.
Kraj producenta
3.
Nazwa, model, typ
4.
Rok produkcji nie starszy niż 2009/ 2010
5.
Znak CE (deklaracja zgodności/ certyfikat )
6.
Oferowane urzÄ…dzenie jest dopuszczone do stosowania i użytkowania w Polsce zgodnie  z ustawÄ… wyrobach medycznych
z dnia 20 kwietnia 2004 r.

           

Lp.
Opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych wymaganych dla przedmiotu zamówienia
1
Podstawa i konstrukcja fotela wykonane ze stali lakierowanej proszkowo, osÅ‚oniÄ™te pokrywÄ… z tworzywa ABS.
2
Leże tapicerowane
3
Sterowanie za pomocÄ… pilota przewodowego
4
Regulacja segmentu oparcia pleców, podparcia nóg i przechyÅ‚u Trendelenburga za pomocÄ… siÅ‚owników elektrycznych.
5
Możliwość uzyskania pozycji leżącej
6
Wysokość fotela max. 600mm
7
Regulacja oparcia pleców min. 0-50°
8
Regulacja pozycji Trendelemburga - 17°
9
Autokonturowanie leża (jednoczesny ruch sekcji pleców i nóg), za pomocÄ… pilota przewodowego
10
Podłokietniki z możliwością obrotu i regulacją wysokości min. 150-320mm
11
Fotel wyposażony jest w zagÅ‚ówki oraz podpórki rÄ™ki z możliwoÅ›ciÄ… regulowania wysokoÅ›ci oraz wytrzymujÄ…ce nacisk pacjenta o wadze do 150 kg
12
Wymiary fotela w pozycji leżącej:
-długość max. 1900mm
-szerokość max. 850mm
13
Wymiary fotela w pozycji siedzÄ…cej:
-wysokość max. 1470mm
-długość max. 1050mm
-szerokość max. 850mm
14
Wymiary sekcji pleców min. 850x600mm
15
Wymiary siedziska min. 520x600mm
16
Wymiary oparcia nóg min. 400x600mm
17
Maksymalne obciążenie do 150 kg
18
Waga kompletnego fotela do 95 kg
19
Wyposażenie opcjonalne:
- uchwyt na rolkÄ™ papieru
- uchwyt do montażu akcesoriów
- statyw do kroplówki
- tacka ze stali nierdzewnej
20
Możliwość uzyskania wersji mobilnej na kóÅ‚kach - opcja
 
 
 
Warunki wymagane
21
Okres gwarancji min. 24 miesiÄ™cy
22.
Zapewnienie oryginalnych i katalogowych podzespoÅ‚ów do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych
23
Zapewnienie wymiany podzespoÅ‚u na nowy w razie zgÅ‚oszenia po raz trzeci usterki tego samego podzespoÅ‚u, jeżeli podzespóÅ‚ dwukrotnie uprzednio podlegaÅ‚ naprawie.
24
Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie dłuższy niż 24 godziny a czas usunięcia usterki do 96 godzin.
25
Gwarancja obejmuje caÅ‚ość przedmiotu zamówienia bez wyÅ‚Ä…czenia jakichkolwiek podzespoÅ‚ów.
26
W okresie trwania gwarancji - minimum jeden przeglÄ…d na rok w ramach ceny oferowanej w niniejszym zapytaniu ofertowym
27
Maksymalnie trzymiesiÄ™czny graniczny czas naprawy gwarancyjnej , po przekroczeniu którego okres gwarancji przedÅ‚uża siÄ™ o czas przerwy w eksploatacji 
28
Gwarancja produkcji części zamiennych oraz pełnej obsługi pogwarancyjnej przez okres 10 lat oraz zapas magazynowy części zamiennych min. 10 lat po zakończeniu produkcji danego modelu.

 
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postÄ™powaniu zapewni co najmniej 24 miesiÄ™czny serwis gwarancyjny na wÅ‚asny koszt.
 
W trakcie trwania okresu gwarancyjnego wykonawca bezpÅ‚atnie bÄ™dzie dokonywaÅ‚ okresowych przeglÄ…dów technicznych, każdorazowo na wezwanie zamawiajÄ…cego jednak nie częściej niż raz do roku.
 
Po zakończeniu okresu gwarancji wykonawca na wezwanie zamawiającego wykona bezpłatnie jeden okresowy przegląd techniczny.
 
Oferowane urzÄ…dzenie, oprócz speÅ‚nienia odpowiednich parametrów funkcjonalnych, gwarantuje bezpieczeÅ„stwo pacjentów   i personelu medycznego oraz zapewnia wymagany poziom Å›wiadczonych usÅ‚ug medycznych.
 
Na potwierdzenie speÅ‚nienia oferowanych parametrów Oferent przedstawi szczegóÅ‚owy opis aparatury, foldery, prospekty itp. jako zaÅ‚Ä…cznik do oferty (w jÄ™zyku polskim).
 
4. Miejsce i termin wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, Magazyn.
Termin realizacji zamówienia: do 28 dni od daty podpisania umowy.
 
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57
Termin zÅ‚ożenia oferty: do dnia 20.05.2010  r. do godz. 10:00. 
 
Termin otwarcia ofert: 20.05.2010 r. o godz. 10:20 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 101. 
 
6. Warunki płatności: min. 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury. Fakturę należy dostarczyć bezpośrednio do Sekretariatu Zamawiającego.
 
7. Inne szczególne warunki:
 
W celu potwierdzenia, że oferowany sprzÄ™t odpowiada wymaganiom w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: .
1. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych:
a) dla wszystkich klas wyrobu medycznego – odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci,
b) dla nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ…
c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
2. w przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w szczególnoÅ›ci w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie;
3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania – parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć:
a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany.
 
8. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
9. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
w sprawach merytorycznych mgr Liliana Guzik, – tel. 013 4378330 w godz. 7-14 Budynek Szpitala, ul. KorczyÅ„ska 57 – ZakÅ‚ad Diagnostyki Laboratoryjnej
 
w sprawach formalnych(proceduralnych) –Joanna Mendocha - DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –  tel. 013 4378497
 
10. Termin związania oferta (ważność oferty) wynosi: 30 dni.
 
11.  Sposób zÅ‚ożenia oferty:
OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275. 
 
Minimalna treść oferty:
Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić, co najmniej:
I.                    Identyfikacja:
1. nazwa wykonawcy …………………………….., 2. adres siedziby ……………………, 3. NIP ………………………., 4. KRS/EDG …………………………………, 5. nr r-ku bankowego ……………6. tel./ fax............. 7. osoba upoważniona do kontaktów.....................................
II.                                      Cena:
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
CenÄ™ netto.................................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………)
/ jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT................................................................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………………….)CenÄ™ brutto................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………….)/
III.               OÅ›wiadczenia dodatkowe:
1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ……………….
3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres …….. (jeżeli dotyczy)
5.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do   dnia……………………..
      6.Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na     dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.(lub stosowne oÅ›wiadczenie jeÅ›li nie dotyczy).
 
Oferta winna być podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz oryginał pełnomocnictwa)
 
Załączniki:
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty (formularz ofertowy)
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany.
 
 
 
    ……………………………………............................
                   Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej

 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. 1
wzór umowy
wyjaśnienia na zapytania wykonawców
zmiana terminu składania ofert
zawiadomienie o wyborze ofert