zestawy do grawitacyjnego systemu separacji płytek krwi oraz próbówek do produkcji autologicznej trombiny
Numer: NZ/214/02/2010 Data składania ofert: 2010-02-02 Data otwarcia ofert: 2010-02-02
1.Przedmiot zamówienia: Zakup jednorazowy realizowany sukcesywnie obejmujÄ…cy 12 zestawów do grawitacyjnego systemu separacji pÅ‚ytek krwi oraz probówek do produkcji autologicznej trombiny, w tym szeÅ›ciu pojedynczych i szeÅ›ciu podwójnych wraz z udostÄ™pnieniem do zabiegu niezbÄ™dnych instrumentów/ sprzÄ™tu, w tym m.in.: wirówki i przeciwwagi oraz dostarczeniem przedmiotu zamówienia do siedziby Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, na OddziaÅ‚ Urazowo- Ortopedyczny, jak nastÄ™puje:
2. Termin realizacji zamówienia: dostarczenie do loco do 36 godzin liczÄ…c od daty zÅ‚ożenia zamówienia czÄ…stkowego. Termin obowiÄ…zywania umowy 12 miesiÄ™cy liczÄ…c od daty podpisania umowy.
3. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, OddziaÅ‚ Urazowo-Ortopedyczny. 4. Miejsce i termin zÅ‚ożenia oferty: Sekretariat Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 Termin zÅ‚ożenia oferty: do dnia 02.02.2010 r. do godz. 10:00. Termin otwarcia ofert: 02.02.2010 r. o godz. 11:00 w Dziale ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie – Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 101. 5. Warunki pÅ‚atnoÅ›ci: min. 30 dni liczÄ…c od dnia otrzymania przez ZamawiajÄ…cego prawidÅ‚owej faktury. FakturÄ™ należy dostarczyć bezpoÅ›rednio do Sekretariatu ZamawiajÄ…cego. 6. Inne szczególne warunki: Dopuszczenie do obrotu – Wykonawca przedÅ‚oży wraz z ofertÄ… stosowne oÅ›wiadczenie o dopuszczeniu do obrotu oferowanego asortymentu (wzór w zaÅ‚Ä…czniku nr 1 – formularz oferty) oraz stosowne dokumenty jak : Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych: - dla wszystkich klas wyrobu medycznego – odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci, - dla nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ…
- dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
W przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie; 7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena (waga kryterium – 100% cena) 8. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: w sprawach merytorycznych – dr n.. med. Andrzej Dudek (OddziaÅ‚ Urazowo-Ortopedyczny ) w sprawach formalnych(proceduralnych) – Kierownik DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia – mgr Ewelina Granat, tel. 013 4378497 9. Termin zwiÄ…zania oferta (ważność oferty) wynosi:30 dni. 10. Sposób zÅ‚ożenia oferty: OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim w formie pisemnej zwykÅ‚ej i zÅ‚ożyć w Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. nr 275. Minimalna treść oferty: Zalecany wzór oferty zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, przy czym w razie skÅ‚adania oferty na wÅ‚asnym wzorcu należy w niej uwzglÄ™dnić, co najmniej: I. Identyfikacja: 1. nazwa wykonawcy …………………………….., 2. adres siedziby ……………………, 3. NIP ………………………., 4. KRS/EDG …………………………………, 5. nr r-ku bankowego ……………6. tel./ fax............. 7. osoba upoważniona do kontaktów..................................... II. Cena: OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za: CenÄ™ netto......................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………) / jeÅ›li przewidziano - Podatek VAT.............................................................................. zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych …………………………………………………….)CenÄ™ brutto............................... zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ………………………………………….)/ III. OÅ›wiadczenia dodatkowe: 1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„. 2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ………………. 3. Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym. 4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres …….. (jeżeli dotyczy) 5.Okres zwiÄ…zania ofertÄ… Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia…………………….. 6.Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.(lub stosowne oÅ›wiadczenie jeÅ›li nie dotyczy). Oferta winna być podpisana przez osobÄ™/ osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w zaÅ‚Ä…czeniu KRS/ EDG lub / oraz oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa) ZaÅ‚Ä…czniki: ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty (formularz ofertowy) ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy ……………………………………............................ Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej |
załącznik nr 1 zapytania ofertowego - formularz ofertowy wzór |
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wzór umowy |
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej |