Zamówienie publiczne - szczegóły

NZ/215/58/2009  dostawa miaÅ‚u wÄ™glowego

Numer: NZ/215/58/2009

Data składania ofert: 2009-07-22

Data otwarcia ofert: 2009-07-22

03/06/2009    S104    Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta

PL-Krosno: WÄ™giel i paliwa na bazie wÄ™gla

2009/S 104-150321

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJÄ„CA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, Do wiadomoÅ›ci Ewelina Granat, PL-38-400 Krosno. Tel.  +48 134378215. E-mail sezam.szpital@krosno.med.pl. Faks  +48 134378215.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiajÄ…cej: www.krosno.med.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJÄ„CEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOÅšCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiajÄ…ca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajÄ…cych: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…:
Dostawa miału węglowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub Å›wiadczenia usÅ‚ug:
Dostawy.
Kupno.
GÅ‚ówne miejsce realizacji dostawy: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, kotÅ‚ownia szpitalna przy ul. KorczyÅ„skiej 57.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawÄ… do Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie miaÅ‚u wÄ™glowego w iloÅ›ci 3 700 ton, sort MIAŁ II A o nastÄ™pujÄ…cych parametrach :
— wartość opaÅ‚owa: 24 000kJ/kg,
— granulacja: do 20 mm,
— zawartość popioÅ‚u: do 17 %,
— zawartość siarki: max 0,8 %,
— temperatura miÄ™kniÄ™cia popioÅ‚u: min. 1000 st. C.
II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV):

09111000.

II.1.7) Zamówienie jest objÄ™te Porozumieniem w sprawie zamówieÅ„ rzÄ…dowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Zakup 3 700 ton miału węglowego.
Szacunkowa wartość bez VAT: 130,00 PLN.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiÄ…cach: 12 (od udzielenia zmówienia).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN.
W zależności od wyboru Wykonawcy , wadium może być wniesione w:
— pieniÄ…dzu na rachunek bankowy ZamawiajÄ…cego:
Podkarpacki Bank SpóÅ‚dzielczy - 05 8642 1083 2002 8304 2474 0004.
— porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo kredytowej,
— gwarancjach bankowych lub gwarancjach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo kredytowej,
— gwarancjach ubezpieczeniowych,
— porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2006 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.1.2) GÅ‚ówne warunki finansowania i pÅ‚atnoÅ›ci i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujÄ…cych:
Zakup ze Å›rodków wÅ‚asnych.
III.1.3) Forma prawna, jakÄ… musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Konsorcjum.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Tak.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego nalezy przedłożyć:
— opisy lub zaÅ›wiadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakoÅ›ci potwierdzajÄ…cego, że zaoferowane produkt odpowiada okreÅ›lonym normom lub specyfikacjom technicznym potwierdzajÄ…ce, że zaoferowany miaÅ‚ wÄ™glowy odpowiada wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczÄ…ce wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia.
Nie speÅ‚nienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować bÄ™dzie wykluczeniem Wykonawcy z postÄ™powania. Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu.
1.ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty nastÄ™pujÄ…cych dokumentów i oÅ›wiadczeÅ„:
— OÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków okreÅ›lonych w art. 22 ust. 1 ustawy – wzór oÅ›wiadczenia stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do SIWZ,
— W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy :
a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjÄ™cie dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej w zakresie objÄ™tym zamówieniem publicznym, zwanym dalej "zamówieniem";
b) aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
c) aktualnych zaÅ›wiadczeÅ„ wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;
e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert.
ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia wypeÅ‚nionego formularz ofertowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 1 – stanowiÄ…cego wÅ‚aÅ›ciwÄ… część oferty.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy, którzy znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia;
— W celu potwierdzenia opisanego przez ZamawiajÄ…cego warunku znajdowania siÄ™ przez wykonawcÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia: polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajÄ…cego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszÄ… niż 500 000 PLN.
Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów:
O zamówienie mogÄ… siÄ™ ubiegać wykonawcy,którzy posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykaz zamówieÅ„ na dostawy wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… dostawom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia tj. wykaże, że zrealizowaÅ‚ należycie przynajmniej jedno zamówienie polegajÄ…ce na dostawie miaÅ‚u wÄ™glowego o wartoÅ›ci nie mniejszej niż 900 000,00 PLN z podaniem wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz zaÅ‚Ä…czenia dokumentów (np. referencji) potwierdzajÄ…cych, że dostawy te zostaÅ‚y wykonane należycie (minimum jedno).
Ocena speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bÄ…dź oÅ›wiadczenia potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usÅ‚ugi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do skÅ‚adania ofert lub do udziaÅ‚u:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…:
NZ/215/58/2009.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczÄ…ce tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin skÅ‚adania wniosków dotyczÄ…cych uzyskania dokumentów lub dostÄ™pu do dokumentów: 8.7.2009 - 14:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
9.7.2009 - 10:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) JÄ™zyk(i), w których można sporzÄ…dzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent bÄ™dzie zwiÄ…zany ofertÄ…:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 9.7.2009.
Miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia , pok. nr 101.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJÄ„CYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ÅšRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Prezes Urzedu ZamówieÅ„ Publicznych, ul. PostÄ™pu 17a (budynek Adgar Plaza), PL-02-676 Warsazwa.

VI.4.2) Składanie odwołań:
DokÅ‚adne informacje na temat terminów skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„: OdwoÅ‚anie wnosi siÄ™ w terminie 10 dni od dnia dorÄ™czenia rozstrzygniÄ™cia protestu lub upÅ‚ywu terminu rozstrzygniÄ™cia protestu, jednoczeÅ›nie przekazujÄ…c kopiÄ™ treÅ›ci odwoÅ‚ania zamawiajÄ…cemu. ZÅ‚ożenie odwoÅ‚ania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne ze zÅ‚ożeniem odwoÅ‚ania do Prezesa UrzÄ™du.
VI.4.3) ŹródÅ‚o, gdzie można uzyskać informacje na temat skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„:
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
29.5.2009.



 Załączniki: