Zapytanie ofertowe na wykonanie specjalistycznych badań medycznych densytometrycznych kręgosłupa i kości udowej
Numer: EZ/214/130/2011
Data składania ofert: 2011-11-16
Data otwarcia ofert: 2011-11-16
Krosno, dnia 09.11.2011 r.
(pieczęć jednostki organizacyjnej)
Znak sprawy EZ/214/130/2011
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno zaprasza do złożenia oferty na:
Przedmiot zamówienia:
|
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie specjalistycznych badań medycznych densytometrycznych kręgosłupa i kości udowej.
1. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego przez Udzielającego zamówienie, które będzie zawierać, co najmniej:
a) imię i nazwisko osoby kierowanej na badanie
b) adres zamieszkania osoby kierowanej na badanie
c) PESEL
d) Cel i rodzaj badania
e) Podpis i pieczątka lekarza kierującego
f) Pieczątkę komórki organizacyjnej Udzielającego zamówienie
g) Datę wystawienia skierowania
2. Udzielający zamówienie pokrywa koszty transportu pacjenta w przypadkach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych Dz.U. 2007 nr 166 poz. 1172
3. Po zakończeniu badania przyjmujący zamówienie wyda wynik badania z opisem lub bez w zależności od wskazania Udzielającego zamówienie w terminie do 14 dni od daty przeprowadzenia badania.
4. Przekazanie oryginału orzeczenia lub wyniku badania przekazane zostanie personelowi medycznemu towarzyszącemu pacjentowi, zaś w razie jego nieobecności przesłane zostanie listownie na adres Udzielającego zamówienie z dopiskiem umieszczonym na kopercie obejmującym słowa „Wyniki badań” oraz nazwę jednostki organizacyjnej Udzielającego zamówienie, od której pochodzi skierowanie.
6. Zamawiający wymaga, aby badania świadczone były przez osoby posiadające uprawnienia i kwalifikacje zawodowe i inne wymagania podmiotowe określone w przpisach ogólnych
7. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe badania medyczne wykonywane były na sprzęcie medycznym posiadającym aktualne testy i świadectwa
8. Zamawiający wymaga, aby badania świadczone były za pomocą wyrobów medycznych, produktów leczniczych i innych środków materialnych Przyjmującego zamówienie
9. Zamawiający wymaga, aby Przyjmujący zamówienie poddał się kontroli Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie wymagań określonych w szczegółowych materiałach informacyjnych o przedmiocie postępowania.
|
Termin realizacji zamówienia:
|
Realizacja zamówienia: umowa na okres 24 miesięcy
|
Miejsce i termin złożenia oferty:
|
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła I w Krośnie, ul. Korczyńska 57, pok. 275
Termin złożenia oferty do: 16.11.2011 r. do godz. 10:00
|
Termin i miejsce otwarcia ofert:
|
16.11.2011 r. godz. 10:20
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 104
|
Warunki płatności:
|
Warunki płatności reguluje § 3 wzoru umowy
|
Inne szczególne warunki:
|
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
|
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
|
sprawach merytorycznych: Katarzyna Najbar, Agata Zych – Dział Marketingu i Nadzoru tel. 13 43 78 261
w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – Joanna Mendocha tel. 013 4378227
|
Wymogi formalne:
|
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy załączyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez pełnomocnika – oryginał pełnomocnictwa.
|
Sposób złożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła I w Krośnie,
ul. Korczyńska 57,
38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem :
Oferta – badania densytometryczne
NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala się zależnie od przyjętych warunków udziału w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowień umowy- katalog poniższy jest otwarty):
I. Identyfikacja
1. Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................
2. Adres siedziby .......................................................................................................................................................................
3. NIP ...........................................................................................................................................................................................
4. KRS/EDG ................................................................................................................................................................................
5. Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................
II. Cena
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
1) cenę netto zł
(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )
2) podatek VAT zł
(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )
3) cenę brutto zł
(słownie złotych................................................................................................................................................................... )
III. Oświadczenia dodatkowe
1. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................
3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
4. Oferuję gwarancję na okres ...................................................................................................................... (jeżeli dotyczy)
5. Okres związania ofertą: .........................................................................................................................................................
6. Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego załączam np. oryginały/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów, itp.
7. Niniejszym oświadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
Załączniki
Załącznik nr 1 – formularz przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – wzór umowy
|