Zamówienie publiczne - szczegóły

Wykonanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę: wejścia głównego do budynku D, przebudowę drogi przed budynkiem D z wydzieleniem miejsc dla osób niepełnosprawnych oraz montaż platformy dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego w Krośnie”

Numer: EZ/214/59/2011

Data składania ofert: 2011-05-20

Data otwarcia ofert: 2011-05-20

 

Krosno, dnia 13 maja 2011 r.
                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   
 
Znak sprawy EZ/214/59/2011                                                          
                                                                                                                             www.krosno.med.pl
 
 
Zapytanie ofertowe
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
 

Przedmiot zamówienia:
 
Przedmiotem Umowy jest wykonanie przez WykonawcÄ™ dla ZamawiajÄ…cego kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowÄ™: wejÅ›cia gÅ‚ównego do budynku D, przebudowÄ™ drogi przed budynkiem D z wydzieleniem miejsc dla osób niepeÅ‚nosprawnych oraz montaż platformy dla osób niepeÅ‚nosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego w KroÅ›nie”
 
Termin realizacji zamówienia:
 
 
2 miesiÄ…ce od dnia podpisania umowy   
Okres gwarancji:
 
1.        Wykonawca udziela gwarancji jakoÅ›ci na opracowywanÄ… dokumentacjÄ™.
2.        Okres gwarancji biegnie od dnia przekazania dokumentacji do dnia dobiegniÄ™cia koÅ„ca okresu, na który wykonawca udziela gwarancji jakoÅ›ci wykonania robót budowlanych, wykonanych na podstawie dokumentacji projektowej.
 
 
 
 
Warunki udziału w postępowaniu
 
 
W zakresie wiedzy i doÅ›wiadczenia Wykonawca zÅ‚oży:
a) Wykaz wykonanych usÅ‚ug w okresie 3 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykazanie siÄ™ wykonaniem przynajmniej jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowÄ™, przebudowÄ™ lub remont obiektu sÅ‚użby zdrowia o Å‚Ä…cznej wartoÅ›ci kosztorysowej robót co najmniej 500 000,00 zÅ‚ netto, w tym zaprojektowaniem montażu platformy dźwigowej oraz wykazanie siÄ™ wykonaniem dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowÄ™, przebudowÄ™ lub remont dróg lub parkingu, z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu oraz dat wykonania Wyżej wymienione usÅ‚ugi można wykazać Å‚Ä…cznie lub oddzielnie w ramach kwoty 500 000,00 zÅ‚  
b) Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w a) zostały wykonane należycie.
 
Miejsce wykonania zamówienia:
 
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57
Miejsce i termin złożenia oferty:
 
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275
Termin złożenia oferty do: 20. 05.2011 r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert:
 
20. 05.2011 r. godz. 10:20
Warunki płatności:
Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.
Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 4 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
Inne szczególne warunki:
 
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
w sprawach merytorycznych – inż. Marek Dziedzic     , tel. -13 43 78 242
w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –     mgr Daniel Nowak  tel. 13 43 78 497
 
 
Wymogi formalne:
Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

Sposób zÅ‚ożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57,
38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem : „Oferta – Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej – wejÅ›cie do budynku D -  EZ/214/ 59/2011” Nie otwierać w Sekretariacie.
 
 
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):
 
 I.    Identyfikacja
1.    Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................
2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................
3.    NIP ...........................................................................................................................................................................................  
4.    KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  
5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................
 
II.        Cena
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
1)    cenÄ™ netto      zÅ‚
(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )
2)    podatek VAT zÅ‚
(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )
3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚
(słownie złotych ................................................................................................................................................................... )
 
 
III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe
1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................
3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.
4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ......................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)
5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................
6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.
7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................
 
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
 
Załączniki
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy
Załącznik nr 3 - Zakres opracowania dokumentacji projektowej
ZaÅ‚Ä…cznik nr 4 – mapka
ZaÅ‚Ä…cznik nr 5 – wykaz wykonanych usÅ‚ug

 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. nr 1
zał. nr 2
zał. nr 3
zał. nr 4
zał. nr 5