Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i dostawa szwów chirurgicznych i wosku kostnego

Numer: EZ/215/52/2010

Data składania ofert: 2011-01-17

Data otwarcia ofert: 2011-01-17

Krosno: Zakup wraz z dostawÄ… szwów chirurgicznych i wosku kostnego.
Numer ogłoszenia: 374309 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zakup wraz z dostawÄ… szwów chirurgicznych i wosku kostnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szwów chirurgicznych i wosku kostnego okreÅ›lonych poniżej w pkt.2 niniejszej części siwz, których szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia bÄ™dzie nastÄ™powaÅ‚a przez 12 kolejnych miesiÄ™cy liczÄ…c od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia)..

II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:

    • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1. ZaÅ›wiadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakoÅ›ci, potwierdzajÄ…cego, że dostarczone produkty odpowiadajÄ… okreÅ›lonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.Z 2010 R., Nr 107 poz. 679) tj.: 1) dla wyrobów klasy IIb i III dokument potwierdzajÄ…cy dokonanie zgÅ‚oszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania; 2) dla pozostaÅ‚ych klas wyrobów medycznych: a) certyfikat oceny zgodnoÅ›ci (klasa IIa); b) deklaracja zgodnoÅ›ci z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (klasa I); 3) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie zostaÅ‚ sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawÄ… o wyrobach medycznych nie jest objÄ™ty deklaracjami zgodnoÅ›ci i nie podlega żadnemu wpisowi ZamawiajÄ…cy wymaga zÅ‚ożenia stosowanego oÅ›wiadczenia. 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania - parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć: A )opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany. b) próbkÄ™ dla każdej pozycji w danym pakiecie (w iloÅ›ci 1 saszetka). Każda próbka powinna być opisana numerem pakietu i nr pozycji, której dotyczy.

III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia pokój 101.

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 07.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa nici synetycznych niewchłanialnych I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, jednowÅ‚óknowe, niewchÅ‚anialne wykonane z polipropylenu z dodatkiem glikolu polietylenowego (poz. 1 -10). Nici syntetyczne, multifilamentowe, niewchÅ‚anialne, wykonane z politereftalatu, powleczone silikonem (poz. 11). zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa nici synetycznych jednowÅ‚óknowych II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, jednowÅ‚óknowe, wykonane z poliglikonatu, o podtrzymywaniu 42 dni i okresie wchÅ‚oniÄ™cia maksymalnie do 180 dni (poz. 1-5) Nici syntetyczne, jednowÅ‚óknowe, wchÅ‚anialne o okresie podtrzymywania tkankowego ok. 21 dni i okresie caÅ‚kowitego wchÅ‚oniÄ™cia maksymalnie 110 dni (poz. 6-10) Nici syntetyczne, jednowÅ‚ównowe, wchÅ‚anialne o okresie podtrzymywania tkankowego do 10 dni i okresie caÅ‚kowitego wchÅ‚oniÄ™cia do 56 dni (poz 11-12). zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa nici syntetycznych jednowÅ‚óknowych, niewchÅ‚anialnych III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, jednowÅ‚óknowe, niewchÅ‚anialne, poliamidowe (poz. 1-25). Nici syntetyczne, jednowÅ‚óknowe, niewchÅ‚anialne, polibutestrowe (poz. 26-34) zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa nici syntetycznych, multifilamentowych, wchłanialnych IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, multifilamentowe, wchÅ‚anialne, wykonane z kwasu glikolowego i mlekowego o okresie podtrzymywania tkankowego ok. 21 dni i okresie caÅ‚kowitego wchÅ‚oniÄ™cia 56-70 dni, powleczone mieszankÄ… kopolimeru kaprolaktonu/glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego. Podtrzymywanie wÄ™zÅ‚a po dwóch tygodniach min. 80%, po trzech tygodniach min. 30% zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa szwów syntetycznych V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: zakup szwów synetycznych - zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa wosku kostnego do tamowania krwawień z kości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wosku kostnego do tamowania krwawieÅ„ z koÅ›ci zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa: - Safil Parenchyma Set - taÅ›ma bezkolagenowa do szycia narzÄ…dów miąższowych obustronnnie zakoÅ„czona tÄ™pymi póÅ‚okrÄ…gÅ‚ymi igÅ‚ami - Ventrofil - zestaw szwów chirurgicznych zapobiegajÄ…cych rozejÅ›ciu siÄ™ ran pooperacyjnych - Cervix Set- do zakÅ‚adania szwu okrężnego lub kapciuchowego przy niewydolnoÅ›ci cieÅ›niowo-szyjkowej macicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Safil Parenchyma Set - taÅ›ma bezkolagenowa do szycia narzÄ…dów miąższowych obustronnnie zakoÅ„czona tÄ™pymi póÅ‚okrÄ…gÅ‚ymi igÅ‚ami Ventrofil - zestaw szwów chirurgicznych zapobiegajÄ…cych rozejÅ›ciu siÄ™ ran pooperacyjnych Cervix Set- do zakÅ‚adania szwu okrężnego lub kapciuchowego przy niewydolnoÅ›ci cieÅ›niowo-szyjkowej macicy zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa igÅ‚y z niciÄ… do podszywania soczewek wewnÄ…trzgaÅ‚kowych przeztwardówkowo , szew polipropylenowy, monofilamentowy, nić podwójna wtopiona w igÅ‚Ä™ , pÄ™tla, dÅ‚ugość nici 20 cm, niewchÅ‚anialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: IgÅ‚a z niciÄ… do podszywania soczewek wewnÄ…trzgaÅ‚kowych przeztwardówkowo , szew polipropylenowy, monofilamentowy, nić podwójna wtopiona w igÅ‚Ä™ , pÄ™tla, dÅ‚ugość nici 20 cm, niewchÅ‚anialny zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa nici synetetycznych, plecionych, powlekanych, wchłanianych z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego z powłoką antybakteryjną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Nici synetetyczne, plecione, powlekane, wchÅ‚aniane z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego z powÅ‚okÄ… antybakteryjnÄ…. zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 3233 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 374309 - 2010 data 29.12.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 07.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 11.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275..

 

 

Numer ogłoszenia: 8771 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 374309 - 2010 data 29.12.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 07.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 17.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275..

 Załączniki:
siwz
zał. nr 1 - formularz ofertowy
zał. nr 2 do siwz
zał. nr 3 - oświadczenie 1
zał. nr 4 - oświadczenie 2
wzór umowy
wyjaśnienia na zapytania wykonawców 11.01.2011
zał. nr 1 do siwz - po zmianach
zał. nr 2 do siwz - po zmianach
wzór umowy po zmianach
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty/odrzuceniu oferty 07.02.2011
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie pakietu nr 4