Wykonanie robót budowlano- montażowych na podstawie dokumentacji projektowej oraz w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę w ramach zadania „Regionalne Centrum Południowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko- wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna†współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6 Spójność przestrzenna i społeczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 II.
Numer: EZ/215/15/2017 Data składania ofert: 2017-02-24 Data otwarcia ofert: 2017-02-24 OgÅ‚oszenie nr 23275 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.
Krosno: Wykonanie robót budowlano- montażowych na podstawie dokumentacji projektowej oraz w oparciu o decyzjÄ™ pozwolenia na budowÄ™ w ramach zadania „Regionalne Centrum PoÅ‚udniowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko- wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna” wspóÅ‚finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6 Spójność przestrzenna i spoÅ‚eczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 II.
OGÅOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: obowiÄ…zkowe
OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspóÅ‚finansowanego ze Å›rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu „Regionalne Centrum PoÅ‚udniowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko- wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna” wspóÅ‚finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6 Spójność przestrzenna i spoÅ‚eczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 O zamówienie mogÄ… ubiegać siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie zakÅ‚ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dziaÅ‚alność, lub dziaÅ‚alność ich wyodrÄ™bnionych organizacyjnie jednostek, które bÄ™dÄ… realizowaÅ‚y zamówienie, obejmuje spoÅ‚ecznÄ… i zawodowÄ… integracjÄ™ osób bÄ™dÄ…cych czÅ‚onkami grup spoÅ‚ecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub wiÄ™cej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakÅ‚ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
PostÄ™powanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli przeprowadzenie postÄ™powania nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli prowadzenie postÄ™powania:PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiajÄ…cych nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiajÄ…cych, którzy wspólnie przeprowadzajÄ… postÄ™powanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: PostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej nie
W przypadku przeprowadzania postÄ™powania wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej – majÄ…ce zastosowanie krajowe prawo zamówieÅ„ publicznych:Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (URL): www.krosno.med.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
PodziaÅ‚ obowiÄ…zków miÄ™dzy zamawiajÄ…cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiajÄ…cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postÄ™powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postÄ™powania odpowiadajÄ… pozostali zamawiajÄ…cy, czy zamówienie bÄ™dzie udzielane przez każdego z zamawiajÄ…cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostaÅ‚ych zamawiajÄ…cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peÅ‚ny i bezpoÅ›redni dostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania można uzyskać pod adresem (URL) tak
www.krosno.med.pl Adres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia tak
www.krosno.med.pl DostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania jest ograniczony - wiÄ™cej informacji można uzyskać pod adresem nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie nie
adres Dopuszczone jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
nie Wymagane jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób: tak Inny sposób: Pisemnie na adres poodany poniżej Adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pok. 275 Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne nie
Nieograniczony, peÅ‚ny, bezpoÅ›redni i bezpÅ‚atny dostÄ™p do tych narzÄ™dzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Wykonanie robót budowlano- montażowych na podstawie dokumentacji projektowej oraz w oparciu o decyzjÄ™ pozwolenia na budowÄ™ w ramach zadania „Regionalne Centrum PoÅ‚udniowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko- wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna” wspóÅ‚finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6 Spójność przestrzenna i spoÅ‚eczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 II. Numer referencyjny: EZ/215/15/2017 Przed wszczÄ™ciem postÄ™powania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane II.3) Informacja o możliwoÅ›ci skÅ‚adania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usÅ‚ug lub robót budowlanych lub okreÅ›lenie zapotrzebowania i wymagaÅ„ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreÅ›lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usÅ‚ugÄ™ lub roboty budowlane: Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlano – montażowych i dostawa, montaż i uruchomienie sprzÄ™tu i aparatury medycznej w ramach zadania: „Regionalne Centrum PoÅ‚udniowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko – wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna”. W ramach tego zamówienia Wykonawca winien wykonać roboty opisane w dokumentacji projektowej, zaÅ‚Ä…cznikach oraz SIWZ oraz wszelkie inne prace w budynkach i instalacjach Szpitala niezbÄ™dne do prawidÅ‚owego funkcjonowania przebudowanych pomieszczeÅ„. Przedmiotem zamówienia jest też uzyskanie w imieniu i dla ZamawiajÄ…cego, wszelkich niezbÄ™dnych decyzji, uzgodnieÅ„ oraz warunków (na podstawie udzielonego peÅ‚nomocnictwa). Dokonanie zgÅ‚oszeÅ„ o zakoÅ„czeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, PaÅ„stwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, UrzÄ™du Dozoru Technicznego oraz do PaÅ„stwowej Straży Pożarnej, uzyskanie pozytywnej opinii tych instytucji co do przystÄ…pienia do użytkowania przebudowanych pomieszczeÅ„/urzÄ…dzeÅ„ lub zÅ‚ożenie oÅ›wiadczeÅ„, że organy te nie wniosÅ‚y sprzeciwu wobec przystÄ…pienia do użytkowania w terminach okreÅ›lonych w prawie budowlanym. Dokumentami, które opisujÄ… przedmiot umowy sÄ…: SIWZ wraz z zaÅ‚Ä…cznikami w tym: dokumentacja projektowa, decyzje pozwolenia na budowÄ™, harmonogram rzeczowo-finansowy oraz niniejsze wymagania. I. Przebudowywane OddziaÅ‚y: 1. Przebudowa OddziaÅ‚u DzieciÄ™cego (PoddooddziaÅ‚ Dzieci MÅ‚odszych) - budynek H+G poziom +1 (Od osi 1H do osi 13H, od osi A do osi D) - decyzja pozwolenia na budowÄ™ nr 248/2014 z dnia 17-07-2014 r. 2. Przebudowa OddziaÅ‚u DzieciÄ™cego (PoddooddziaÅ‚ Dzieci Starszych i Odcinek Obserwacyjny) - budynek H+G poziom 0 (od osi 1H do osi 13H, od osi A do osi D) -decyzja pozwolenia na budowÄ™ nr 248/2014 z dnia 17-07-2014 r. 3. Przebudowa OddziaÅ‚u Ginekologiczno-PoÅ‚ożniczego (Patologia Ciąży) - budynek C poziom +1 (od osi 11C do osi 16C) wraz z wymiana dźwigu windowego w budynku C – decyzja pozwolenia na budowÄ™ 247/2014 z dnia 17-07-2014 r. 4. Przebudowa OddziaÅ‚u Ginekologiczno-PoÅ‚ożniczego (Trakt Porodowy) – budynek C poziom +1 (od osi 01C do osi 11C) – decyzja pozwolenia na budowÄ™ 212/2013 z dnia 23-07-2013 r. 5. Przebudowa OddziaÅ‚u Ginekologiczno-PoÅ‚ożniczego (część ginekologiczna oraz część poÅ‚ożnicza) - budynek A+E, poziom +1 - od osi 1A do osi 20A – decyzja pozwolenia na budowÄ™ 245/2014 z dnia 17-07-2014 r. 6. Przebudowa OddziaÅ‚u Noworodkowego z PododdziaÅ‚em Intensywnej Terapii Noworodków - budynek A+E poziom +1 -od osi 5A do osi 15A – decyzja pozwolenia na budowÄ™ 245/2014 z dnia 17-07-2014 r. 7. PozostaÅ‚e pomieszczenia techniczne i instalacje na innych kondygnacjach budynków A+E, C, H+G, w których zlokalizowane sÄ… urzÄ…dzenia techniczne lub instalacje niezbÄ™dne do obsÅ‚ugi pomieszczeÅ„ przebudowywanych oddziaÅ‚ów. Należy dokÅ‚adnie zrealizować zakres jaki wynika z projektów wykonawczych branżowych. UWAGA: Zakres projektu branżowego (instalacji elektrycznych, teletechnicznych, sanitarnych) wykracza poza obszar i zakres pokazany w branży architektonicznej, budowlanej. W celu uruchomienia, wykonania instalacji należy dokonać podÅ‚Ä…czeÅ„, rekonfiguracji tych instalacji znajdujÄ…cych siÄ™ w różnych częściach obiektu. II. Wykonanie robót budowlano – montażowych z podziaÅ‚em na etapy zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 7 do SIWZ. Etap I 1. Przebudowa OddziaÅ‚u DzieciÄ™cego (PoddooddziaÅ‚ Dzieci MÅ‚odszych) - bud. H+G poziom +1 2. Przebudowa OddziaÅ‚u Ginekologiczno-PoÅ‚ożniczego (Patologia Ciąży) - bud. C poziom +1 3. Przebudowa OddziaÅ‚u Ginekologiczno-PoÅ‚ożniczego (Trakt Porodowy) - bud. C poziom +1 4. Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku C Etap II 1. Przebudowa OddziaÅ‚u DzieciÄ™cego (PoddooddziaÅ‚ Dzieci Starszych i Odcinek Obserwacyjny)- bud. H+G poziom 0 2. Przebudowa OddziaÅ‚u Ginekologiczno-PoÅ‚ożniczego (Część PoÅ‚ożnicza) - bud. A+E poziom +1 3. Przebudowa OddziaÅ‚u Ginekologiczno-PoÅ‚ożniczego (Część Ginekologiczna) wraz z kuchniÄ…, zmywalniÄ…, korytarzem oraz IzbÄ… Przyjęć GinekologicznÄ… - bud. A+E poziom +1 4. Przebudowa OddziaÅ‚u Noworodkowego z PododdziaÅ‚em Intensywnej Terapii Noworodków - bud. A+E poziom +1 II.5) GÅ‚ówny kod CPV: 45000000-7 II.6) CaÅ‚kowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiajÄ…cy podaje informacje o wartoÅ›ci zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa caÅ‚kowita maksymalna wartość w caÅ‚ym okresie obowiÄ…zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie II.8) Okres, w którym realizowane bÄ™dzie zamówienie lub okres, na który zostaÅ‚a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zostaÅ‚ ustanowiony dynamiczny system zakupów: II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zawodowej, o ile wynika to z odrÄ™bnych przepisów
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA OkreÅ›lenie warunków: ZamawiajÄ…cy nie okreÅ›la warunku udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w przedmiotowym zakresie. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna OkreÅ›lenie warunków: O Udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wykonawcy, którzy ubezpieczeni sÄ… od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia na sumÄ™ gwarancyjnÄ… 8 000 000,00 zÅ‚ Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa OkreÅ›lenie warunków: a) O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wykonawcy , którzy nie wczeÅ›niej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidÅ‚owo ukoÅ„czyli przynajmniej jednÄ… robotÄ™ budowlanÄ…, która wykonywana byÅ‚a w budynkach użytecznoÅ›ci publicznej o wartoÅ›ci nie mniejszej niż 1 000 000,00 zÅ‚ brutto. Przez budynek użytecznoÅ›ci publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwoÅ›ci, kultury, kultu religijnego, oÅ›wiaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spoÅ‚ecznej lub socjalnej,. b) O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ Wykonawcy , którzy dysponujÄ… lub bÄ™dÄ… dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierujÄ… do jego realizacji: -Kierownika budowy posiadajÄ…cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeÅ„ w specjalnoÅ›ci konstrukcyjno- budowlanej lub posiadajÄ…cego odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa lub które zostaÅ‚y wydane na podstawie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów w innych krajach -Kierownika robót sanitarnych posiadajÄ…cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeÅ„ w specjalnoÅ›ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ…dzeÅ„ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociÄ…gowych i kanalizacyjnych lub posiadajÄ…cego odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa lub które zostaÅ‚y wydane na podstawie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów w innych krajach - Kierownika robót elektrycznych posiadajÄ…cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeÅ„ w specjalnoÅ›ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urzÄ…dzeÅ„ elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadajÄ…cego odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa lub które zostaÅ‚y wydane na podstawie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów w innych krajach ZamawiajÄ…cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu imion i nazwisk osób wykonujÄ…cych czynnoÅ›ci przy realizacji zamówienia wraz z informacjÄ… o kwalifikacjach zawodowych lub doÅ›wiadczeniu tych osób: tak Informacje dodatkowe: III.2.1) Podstawy wykluczenia okreÅ›lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, Å»E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEÅNIA WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEÅNIA KRYTERIA SELEKCJI III.2.2) ZamawiajÄ…cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak ZamawiajÄ…cy przewiduje nastÄ™pujÄ…ce fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia okreÅ›lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) OÅ›wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
III.4) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: tak OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu kryteriów selekcji nie 3.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu zamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1) OÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postÄ™powania ( zaÅ‚.3 A) – oÅ›wiadczenie skÅ‚adane wraz z ofertÄ…. 2) OÅ›wiadczenie o przynależnoÅ›ci lub braku przynależnoÅ›ci do tej samej grupy kapitaÅ‚owej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze zÅ‚ożeniem oÅ›wiadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiÄ…zania z innym wykonawcÄ… nie prowadzÄ… do zakÅ‚ócenia konkurencji w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia. ( zal.3 C) – oÅ›wiadczenie skÅ‚adane zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 3 niniejszej siwz. 3) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert - dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej siwz; 4) zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego potwierdzajÄ…ce, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert lub inny dokument potwierdzajÄ…cy, że wykonawca zawarÅ‚ porozumienie z wÅ‚aÅ›ciwym organem podatkowym w sprawie spÅ‚at tych należnoÅ›ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnoÅ›ci uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej siwz; 5) zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwej terenowej jednostki organizacyjnej ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego albo inny dokument potwierdzajÄ…cy, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem skÅ‚adek na ubezpieczenia spoÅ‚eczne lub zdrowotne, wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert lub inny dokument potwierdzajÄ…cy, że wykonawca zawarÅ‚ porozumienie z wÅ‚aÅ›ciwym organem w sprawie spÅ‚at tych należnoÅ›ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnoÅ›ci uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej siwz; 6) oÅ›wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sÄ…du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opÅ‚at lub skÅ‚adek na ubezpieczenia spoÅ‚eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzajÄ…ce dokonanie pÅ‚atnoÅ›ci tych należnoÅ›ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spÅ‚at tych należnoÅ›ci - oÅ›wiadczenie skÅ‚adane na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej siwz; 7) oÅ›wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytuÅ‚em Å›rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siÄ™ o zamówienia publiczne - oÅ›wiadczenie skÅ‚adane na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej siwz; 8) oÅ›wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opÅ‚acaniem podatków i opÅ‚at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opÅ‚atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - oÅ›wiadczenie skÅ‚adane na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej siwz; OÅ›wiadczenia, o których mowa powyżej, dotyczÄ…ce wykonawcy, podmiotów udostÄ™pniajÄ…cych zasoby oraz podwykonawców skÅ‚ada siÄ™ w oryginale. 9) odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej siwz; ZamawiajÄ…cy żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnoÅ›ciach innych podmiotów przedstawienia dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 siwz (z wyÅ‚Ä…czeniem pkt 3.2 ppkt 2) dotyczÄ…cych tych podmiotów. ZamawiajÄ…cy żąda przedstawienia tych dokumentów w odniesieniu do podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie sÄ… podmiotami udostÄ™pniajÄ…cymi zasoby. 1. Wykonawca, który powoÅ‚uje siÄ™ na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz speÅ‚nienia, w zakresie, w jakim powoÅ‚uje siÄ™ na ich zasoby, warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada także oÅ›wiadczenia z pkt 3.1 ppkt 1 oraz 3.2 ppkt 1 dotyczÄ…ce tych podmiotów. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada oÅ›wiadczenia z pkt 3.2 ppkt 1 dotyczÄ…ce podwykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o zamówienie przez wykonawców oÅ›wiadczenia z pkt 3.1 ppkt 1 oraz 3.2 ppkt 1 skÅ‚ada każdy z wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o zamówienie. Dokumenty te potwierdzajÄ… speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 3.3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt.3.2: 1) ppkt 3) – skÅ‚ada informacjÄ™ z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez wÅ‚aÅ›ciwy organ sÄ…dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 2) ppkt 4-5 i 9 – skÅ‚ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci. b) nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at, skÅ‚adek na ubezpieczenie spoÅ‚eczne lub zdrowotne albo że zawarÅ‚ porozumienie z wÅ‚aÅ›ciwym organem w sprawie spÅ‚at tych należnoÅ›ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnoÅ›ci uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu 3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) i ppkt 2) lit. a, powinny być wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 lit. b powinny być wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 4)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siÄ™ dokumentów, o których mowa w pkt 3.3.1, zastÄ™puje siÄ™ je dokumentem zawierajÄ…cym odpowiednio oÅ›wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oÅ›wiadczenie osoby, której dokument miaÅ‚ dotyczyć, zÅ‚ożone przed notariuszem lub przed organem sÄ…dowym, administracyjnym albo organem samorzÄ…du zawodowego lub gospodarczego wÅ‚aÅ›ciwym ze wzglÄ™du na siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3)stosuje siÄ™. 5) W przypadku wÄ…tpliwoÅ›ci co do treÅ›ci dokumentu zÅ‚ożonego przez wykonawcÄ™, zamawiajÄ…cy może zwrócić siÄ™ do wÅ‚aÅ›ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbÄ™dnych informacji dotyczÄ…cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU:
III.6) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKÅADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP W celu potwierdzenia speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, zamawiajÄ…cy żąda: 1. OÅ›wiadczenie Wykonawcy dotyczÄ…ce speÅ‚nienia warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, które stanowi zaÅ‚Ä…cznik do siwz ( zaÅ‚. nr 3 B) – oÅ›wiadczenie skÅ‚adane wraz z ofertÄ…. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcÄ™ do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnych za realizacje zadania, kontrolÄ™ jakoÅ›ci lub kierowane robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieÅ„, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci oraz informacjÄ… o postawie do dysponowania tymi osobami. (ZaÅ‚. 2a) – dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej SIWZ. 3. PolisÄ™ od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość zamówienia - dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej SIWZ. 4. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wczeÅ›niej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a jeżeli okres prowadzenie dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy- w tym okresie, w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚nienia warunku opisanego w VIII.1.2).3.b. ( zaÅ‚. 2b) do SIWZ - dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej SIWZ. 3.1.1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może zÅ‚ożyć dokumentów dotyczÄ…cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiajÄ…cego, może zÅ‚ożyć inny dokument, który w wystarczajÄ…cy sposób potwierdza speÅ‚nianie opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku udziaÅ‚u w postÄ™powaniu. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 11. INNE DOKUMENTY 1) WypeÅ‚niony formularz ofertowy zaÅ‚.1do SIWZ. 2) WypeÅ‚niony harmonogram rzeczowo- finansowy - jako zaÅ‚Ä…cznik nr 7 do SIWZ 3) PeÅ‚nomocnictwo do podpisania oferty, skÅ‚adania ewentualnych wyjaÅ›nieÅ„, jeżeli osoba podpisujÄ…ca nie jest osobÄ… upoważnionÄ…. ZamawiajÄ…cy wymaga przedÅ‚ożenia oryginaÅ‚u peÅ‚nomocnictwa lub kopii poÅ›wiadczonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez notariusza. PeÅ‚nomocnictwo winno wskazywać datÄ™ jego wystawienia oraz okres, na który zostaÅ‚o udzielone. Brak tego okresu ZamawiajÄ…cy odczyta jako peÅ‚nomocnictwo wystawione na czas nieokreÅ›lony. 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS tak,
Informacja na temat wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokoÅ›ci odpowiednio: 142 000,00 zÅ‚ 2. Wadium musi być wniesione przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku nastÄ™pujÄ…cych formach: a) w pieniÄ…dzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku ZamawiajÄ…cego): PKO BP 93 1020 4391 0000 6902 0159 6592 b) w porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, z tym że porÄ™czenie kasy jest zawsze porÄ™czeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniÄ…dzu, przelewem, Wykonawca doÅ‚Ä…cza do oferty kserokopiÄ™ wpÅ‚aty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „WADIUM NR EZ/215/15/2017”. W pozostaÅ‚ych przypadkach wymagane jest doÅ‚Ä…czenie do oferty oryginaÅ‚u dokumentu wystawionego na rzecz ZamawiajÄ…cego, który należy dostarczyć do siedziby zamawiajÄ…cego w kopercie z dopiskiem: ,,WADIUM EZ/215/15/2017” NIE PÓŹNIEJ JEDNAK NIÅ» DO DNIA 24.02.2017 .R. DO GODZ. 10:00 I ZÅOÅ»YĆ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJÄ„CEGO PRZY ULICY KORCZYŃSKIEJ 57, 38-400 KROSNO W SEKRETARIACIE (POK. 275) KOPIĘ W/W DOKUMENTU NALEÅ»Y ZAÅÄ„CZYĆ DO OFERTY (JAKO ZAÅÄ„CZNIK) Dokumenty, o których mowa powyżej, muszÄ… zachowywać ważność przez caÅ‚y okres, w którym Wykonawca jest zwiÄ…zany ofertÄ…. 5. Wniesienie wadium w pieniÄ…dzu bÄ™dzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie siÄ™ na rachunku bankowym ZamawiajÄ…cego. 6. Z treÅ›ci gwarancji (porÄ™czenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (porÄ™czenie )musi być podpisana przez upoważnionego (upeÅ‚nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporzÄ…dzony w sposób umożliwiajÄ…cy jego identyfikacjÄ™ np. zÅ‚ożony wraz z imiennÄ… pieczÄ…tkÄ… lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treÅ›ci gwarancji (porÄ™czenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgÅ‚oszone przez ZamawiajÄ…cego w terminie zwiÄ…zania ofertÄ…, zobowiÄ…zanie Gwaranta do wypÅ‚aty ZamawiajÄ…cemu peÅ‚nej kwoty wadium w okolicznoÅ›ciach okreÅ›lonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powoÅ‚ać siÄ™ na numer i nazwÄ™ sprawy, której wadium dotyczy. 8. Oferta Wykonawcy, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokoÅ›ci, dopuszczonej formie, w okreÅ›lonym terminie i na wymagany okres zostanie odrzucona. 9. ZamawiajÄ…cy zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwÅ‚ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postÄ™powania, z wyjÄ…tkiem wykonawcy, którego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiajÄ…cy zwróci wadium niezwÅ‚ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. ZamawiajÄ…cy zwróci niezwÅ‚ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofaÅ‚ ofertÄ™ przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 11. ZamawiajÄ…cy zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcÄ™, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygniÄ™cia odwoÅ‚ania jego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego. 12. ZamawiajÄ…cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie zÅ‚ożyÅ‚ oÅ›wiadczeÅ„ lub dokumentów potwierdzajÄ…cych okolicznoÅ›ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, oÅ›wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, peÅ‚nomocnictw lub nie wyraziÅ‚ zgody na poprawienie omyÅ‚ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowaÅ‚o brak możliwoÅ›ci wybrania oferty zÅ‚ożonej przez wykonawcÄ™ jako najkorzystniejszej. 13. ZamawiajÄ…cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostaÅ‚a wybrana: a) odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie; b) nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. ZamawiajÄ…cy wymaga precyzyjnego wskazania w ofercie sposobu, w jaki ZamawiajÄ…cy ma zwrócić wniesione wadium, w szczególnoÅ›ci wskazania adresu banku i numeru konta (w przypadku wniesienia wadium w pieniÄ…dzu). ZamawiajÄ…cy nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za bÅ‚Ä™dy i zaniechania wykonawcy w tym zakresie.
nie
nie
Dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doÅ‚Ä…czenia do ofert katalogów elektronicznych: nie Informacje dodatkowe:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: nie
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ™ ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie Przewiduje siÄ™ pobranie ze zÅ‚ożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ…dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: nie
Aukcja wieloetapowa
Czy wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie Warunki zamkniÄ™cia aukcji elektronicznej:
Licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej: OgÅ‚oszenie nr 27285 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.
Krosno:
OGÅOSZENIE O ZMIANIE OGÅOSZENIA OGÅOSZENIE DOTYCZY:
OgÅ‚oszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGÅOSZENIU
Numer: 23275
Data: 10/02/2017 SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, Krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska 57, 38400 Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail sezam.szpital@krosno.med.pl, faks 013 4378497, 4378215.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.med.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostÄ™p do narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne: SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać 8. PeÅ‚nienie w okresie gwarancji i rÄ™kojmi usÅ‚ugi serwisu i konserwacji dźwigów 1 szt. – w budynku C), zgodnie z postanowieniami §7 w zakresie utrzymania dźwigów w staÅ‚ym ruchu |
SIWZ |
zał.1 formularz ofertowy |
zał.2a |
zał.2b |
zał.3a |
zał.3b |
zał.3c |
zał.5 pozwolenia na budowę |
zał.7 harmonogram rzezowo- finansowy |
zał.8 wymagania zamawiajacego |
zał.9 rysunki poglądowe mebli |
zał.10 Orientacyjny obmiar kwater |
zał.6 - dokumentacja |
wzór umowy |
Odpowiedzi na pytania z dnia 17.02.2017 |
SIWZ po zmianie z 17.02.2017 |
zał. nr 8 do SIWZ po zmianie 17.02.2017 |
odpowiedzi 21.02.2017 |
Zestawienie z otwarcia ofert |
wybór najkorzystniejszej oferty |