Zamówienie publiczne - szczegóły

wykonanie dokumentacji projektowej zmienionej dla opracowań „Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku A+E oraz zmiana ukształtowania dróg i placów wewnętrznych na terenie szpitala”, „Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku C” oraz „Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku H+G” w ramach zadania „Regionalne Centrum Południowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko- wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna”.

Numer: EZ/215/85/2016

Data składania ofert: 2016-11-24

Data otwarcia ofert: 2016-11-24

 

\r\n

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

\r\n

www.krosno.med.pl

\r\n


\r\n

Ogłoszenie nr 344454 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

\r\n

Krosno: wykonanie dokumentacji projektowej zmienionej dla opracowaÅ„ „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku A+E oraz zmiana uksztaÅ‚towania dróg i placów wewnÄ™trznych na terenie szpitala”, „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku C” oraz „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku H+G” w ramach zadania „Regionalne Centrum PoÅ‚udniowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko- wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna”.
\r\nOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - UsÅ‚ugi

\r\n

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

\r\n

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

\r\n

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspóÅ‚finansowanego ze Å›rodków Unii Europejskiej
\r\n
tak
\r\n
\r\nNazwa projektu lub programu
\r\nRegionalne Centrum Południowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko- wysokospecjalizna opieka zdrowotna

\r\n

O zamówienie mogÄ… ubiegać siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie zakÅ‚ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dziaÅ‚alność, lub dziaÅ‚alność ich wyodrÄ™bnionych organizacyjnie jednostek, które bÄ™dÄ… realizowaÅ‚y zamówienie, obejmuje spoÅ‚ecznÄ… i zawodowÄ… integracjÄ™ osób bÄ™dÄ…cych czÅ‚onkami grup spoÅ‚ecznie marginalizowanych
\r\n
nie
\r\n
\r\nNależy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub wiÄ™cej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakÅ‚ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

\r\n

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

\r\n

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
\r\n
nie
\r\nPostÄ™powanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli przeprowadzenie postÄ™powania
\r\n
nie
\r\nInformacje na temat podmiotu któremu zamawiajÄ…cy powierzyÅ‚/powierzyli prowadzenie postÄ™powania:
\r\nPostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiajÄ…cych
\r\n
nie
\r\n
\r\nJeżeli tak, należy wymienić zamawiajÄ…cych, którzy wspólnie przeprowadzajÄ… postÄ™powanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
\r\n
\r\nPostÄ™powanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej
\r\n
nie
\r\nW przypadku przeprowadzania postÄ™powania wspólnie z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej – majÄ…ce zastosowanie krajowe prawo zamówieÅ„ publicznych:
\r\nInformacje dodatkowe:

\r\n

\r\n
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, krajowy numer identyfikacyjny 30862000000, ul. ul. KorczyÅ„ska  57, 38400   Krosno, woj. podkarpackie, paÅ„stwo Polska, tel. 013 4378497, 4378215, e-mail , faks 013 4378497, 4378215.
\r\nAdres strony internetowej (URL): www.krosno.med.pl
\r\n 
\r\n
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Podmiot prawa publicznego
\r\n
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): \r\n
PodziaÅ‚ obowiÄ…zków miÄ™dzy zamawiajÄ…cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postÄ™powania z zamawiajÄ…cymi z innych paÅ„stw czÅ‚onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiajÄ…cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postÄ™powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postÄ™powania odpowiadajÄ… pozostali zamawiajÄ…cy, czy zamówienie bÄ™dzie udzielane przez każdego z zamawiajÄ…cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostaÅ‚ych zamawiajÄ…cych):
\r\n
\r\n
I.4) KOMUNIKACJA:
\r\nNieograniczony, peÅ‚ny i bezpoÅ›redni dostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania można uzyskać pod adresem (URL)\r\n
tak
\r\nwww.krosno.med.pl
\r\n
\r\nAdres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia \r\n
tak
\r\nwww.krosno.med.pl
\r\n
\r\nDostÄ™p do dokumentów z postÄ™powania jest ograniczony - wiÄ™cej informacji można uzyskać pod adresem \r\n
nie
\r\n
\r\nOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
\r\nElektronicznie\r\n
nie
\r\nadres
\r\n
\r\n
Dopuszczone jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
\r\nnie
\r\nWymagane jest przesÅ‚anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w inny sposób:
\r\ntak
\r\nInny sposób:
\r\nOferty należy złozyc w formie pisemnej na adres jak poniżej
\r\nAdres:
\r\n38-400 Krosno. ul. Korczyńska 57
\r\n
\r\nKomunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄ™dzi i urzÄ…dzeÅ„ lub formatów plików, które nie sÄ… ogólnie dostÄ™pne\r\n
nie
\r\nNieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
\r\n
\r\n

\r\n

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

\r\n

\r\n

\r\nII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: wykonanie dokumentacji projektowej zmienionej dla opracowaÅ„ „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku A+E oraz zmiana uksztaÅ‚towania dróg i placów wewnÄ™trznych na terenie szpitala”, „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku C” oraz „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku H+G” w ramach zadania „Regionalne Centrum PoÅ‚udniowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko- wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna”.
\r\nNumer referencyjny: EZ/215/85/2016
\r\nPrzed wszczÄ™ciem postÄ™powania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
\r\n
nie
\r\n
\r\nII.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi
\r\nII.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
\r\nZamówienie podzielone jest na części:
\r\n
Nie
\r\n
\r\n
\r\n II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usÅ‚ug lub robót budowlanych lub okreÅ›lenie zapotrzebowania i wymagaÅ„ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreÅ›lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usÅ‚ugÄ™ lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przez WykonawcÄ™ projektu zmienionego istniejÄ…cej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla opracowaÅ„ „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku A+E oraz zmiana uksztaÅ‚towania dróg i placów wewnÄ™trznych na terenie szpitala”, „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku C” oraz „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku H+G” w ramach zadania „Regionalne Centrum PoÅ‚udniowego Podkarpacia Kobieta i Dziecko – wysokospecjalistyczna opieka zdrowotna” Przedmiotem zmówienia jest również uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowÄ™, (jeżeli bÄ™dzie wymagana) oraz peÅ‚nienie funkcji nadzoru autorskiego. 1. Zakres opracowania: I.W zakresie zmiany opracowania „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku A+E oraz zmiana uksztaÅ‚towania dróg i placów wewnÄ™trznych na terenie szpitala”: 1.Wykonać wydzielenie kosztorysowe i przedmiarowe w zakresie wszystkich branż niezbÄ™dnych do wykonania robót budowlano-montażowych dostosowania klatek schodowych KS A1 i KS A2 do wymogów ppoż. tj. instalacji zapobiegajÄ…cej zadymieniu klatek schodowych i wydzieleniu przedsionków ppoż. 2.Wykonanie opisu zakresu robót budowlano-montażowych dla wszystkich branż niezbÄ™dnych do wykonania dostosowania klatek schodowych KS A1 i KS A2 do wymogów ppoż. tj. instalacji zapobiegajÄ…cej zadymieniu klatek schodowych i wydzieleniu przedsionków ppoż. pod potrzeby opisu przedmiotu zamówienia publicznego; 3.W zakresie zmian funkcji pomieszczeÅ„: a) w pomieszczeniu A3.35 (pokój chorych 2 Å‚óżkowy) zaprojektować pokój pielÄ™gniarki oddziaÅ‚owej 4.W zakresie instalacji (elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych): a) zaprojektować instalacje zgodnie z nowym ukÅ‚adem i funkcjami pomieszczeÅ„ II.W zakresie zmiany opracowania „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku C”: 1.W zakresie zmian funkcji pomieszczeÅ„: a. z pomieszczeÅ„ C3.02 i C3.03 wydzielić część powierzchni i utworzyć w tym miejscu Å‚azienkÄ™ dla niepeÅ‚nosprawnych w ukÅ‚adzie przelotowym b. w pomieszczeniu C3.02 (pokój chorych 3 Å‚óżkowy) zaprojektować pokój chorych 2 Å‚óżkowy z dostÄ™pem do Å‚azienki dla niepeÅ‚nosprawnych w ukÅ‚adzie przelotowym c. w pomieszczeniu C3.03 (pokój chorych 3 Å‚óżkowy) zaprojektować pokój chorych 2 Å‚óżkowy z dostÄ™pem do Å‚azienki dla niepeÅ‚nosprawnych w ukÅ‚adzie przelotowym d. w pomieszczeniu C3.04 (pokój chorych 3 Å‚óżkowy) zaprojektować izolatkÄ™ ze Å›luzÄ… wejÅ›ciowÄ… i wÄ™zÅ‚em sanitarnym e. w pomieszczeniu C3.05 (pokój chorych 3 Å‚óżkowy) zaprojektować pokój chorych 2 Å‚óżkowy z Å‚azienkÄ… f. w pomieszczeniu C3.06 (gabinet diagnostyczno-zabiegowy/USG) zaprojektować pokój chorych 2 Å‚óżkowy g. pomieszczenie C3.08 (Å‚azienka dla personelu) zaadoptować pod potrzeby Å‚azienki dla pacjentów pokoju chorych utworzonej w pomieszczeniu C3.06 h. w pomieszczeniu C3.07 (pokój socjalny) zaprojektować pokój chorych 2 Å‚óżkowy i. pomieszczenie C3.09 (brudownik) zaadoptować pod potrzeby Å‚azienki dla pacjentów pokoju chorych utworzonej w pomieszczeniu C3.07 j. w pomieszczeniach C3.11 (Å‚azienka), C3.12 (Å‚azienka), C3.13 (Å‚azienka dla niepeÅ‚nosprawnych) i C3.14 (pokój pielÄ™gniarki oddziaÅ‚owej) zaprojektować: pokój socjalny z wejÅ›ciem od korytarza C3.01, pokój badaÅ„ USG z ukÅ‚adem klimatyzacji oraz pokój zabiegowy k. wyÅ‚Ä…czyć z zakresu opracowania pomieszczenie C3.15 2. W zakresie instalacji (elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych): a. zaprojektować instalacje zgodnie z nowym ukÅ‚adem i funkcjami pomieszczeÅ„ w oparciu o obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa; b. w pomieszczeniu izolatki, wraz z przylegÅ‚Ä… Å›luzÄ… i wÄ™zÅ‚em sanitarnym zaprojektować niezależnÄ… instalacjÄ™ wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnÄ…. c. w pomieszczeniu pokój badaÅ„ USG zaprojektować ukÅ‚ad klimatyzacji typu split. d. zamienić miski ustÄ™powe z Geberitów na WC kompaktowe. e. baterie prysznicowe wyposażone w termostat zamienić na baterie prysznicowe bez termostatu. f. kabiny prysznicowe i brodziki na: w miejscu brodzików posadzki wyÅ‚ożyć pÅ‚ytkami, natomiast zamiast kabin prysznicowych zastosować Å›cianki prysznicowe z bezpiecznego szkÅ‚a hartowanego. g. instalacje gazów medycznych wykonać w klasie II b (jeżeli to bÄ™dzie możliwe); 3. W zakresie rozwiÄ…zaÅ„ ogólnobudowlanych dla caÅ‚oÅ›ci opracowania a. zaprojektować drzwi do wÄ™zÅ‚ów sanitarnych (Å‚azienki, natryski, WC) z przeszkleniem (okienkiem), nawiewem oraz zamkiem Å‚azienkowym; b. pozostawić możliwość uzgodnienia z ZamawiajÄ…cym kolorystyki Å›cian, stolarki, odbojów, wykÅ‚adzin i pÅ‚ytek na etapie realizacji robót budowlanych; c. zaprojektować do sal chorych drzwi peÅ‚ne, bez szyb. 4. W budynku „C” wykonać dokumentacje projektowo-kosztorysowÄ… w zakresie wymiany istniejÄ…cego dźwigu Å‚óżkowego na dźwig elektryczny Å‚óżkowy 3 przystankowy oraz dostosowania istniejÄ…cego szybu windowego i przebudowy instalacji niezbÄ™dnych do jego funkcjonowania. 5. Uzyskanie wszelkich uzgodnieÅ„ i decyzji (również uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowÄ™, jeżeli bÄ™dzie wymagana) niezbÄ™dnych do wykonania robót budowlano-montażowych zwiÄ…zanych z wymianÄ… urzÄ…dzeÅ„ dźwigowych. III.W zakresie zmiany opracowania „Remont i przebudowa pomieszczeÅ„ w budynku H+G”: 1.Wykonać wydzielenie kosztorysowe i przedmiarowe w zakresie wszystkich branż niezbÄ™dnych do wykonania robót budowlano-montażowych dostosowania klatek schodowych KS H1 i KS H2 do wymogów ppoż. oraz 2 szt. wind osobowo-Å‚óżkowy. 2.Wykonanie opisu zakresu robót budowlano-montażowych dla wszystkich branż niezbÄ™dnych do wykonania dostosowania klatek schodowych KS H1 i KS H2 do wymogów ppoż. oraz 2 szt. wind w celu opisu przedmiotu zamówienia publicznego.
\r\n
\r\nII.5) GÅ‚ówny kod CPV: 71220000-6
\r\n
\r\n II.6) CaÅ‚kowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiajÄ…cy podaje informacje o wartoÅ›ci zamówienia):
\r\nWartość bez VAT:
\r\nWaluta:
\r\n

\r\n(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa caÅ‚kowita maksymalna wartość w caÅ‚ym okresie obowiÄ…zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
\r\n
\r\n II.7) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
\r\nII.8) Okres, w którym realizowane bÄ™dzie zamówienie lub okres, na który zostaÅ‚a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zostaÅ‚ ustanowiony dynamiczny system zakupów:\r\n
 
\r\n
\r\nII.9) Informacje dodatkowe:
\r\n

\r\n

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

\r\n

\r\n
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
\r\n
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zawodowej, o ile wynika to z odrÄ™bnych przepisów
\r\nOkreÅ›lenie warunków: ZamawiajÄ…cy nie okreÅ›la warunku udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w przedmiotowym zakresie
\r\nInformacje dodatkowe
\r\nIII.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
\r\nOkreÅ›lenie warunków: ZamawiajÄ…cy nie okreÅ›la warunku udziaÅ‚u w postÄ™powaniu w przedmiotowym zakresie
\r\nInformacje dodatkowe
\r\nIII.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
\r\nOkreÅ›lenie warunków: Warunek ten zostanie speÅ‚niony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu usÅ‚ug projektowych z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, oÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci oraz informacjÄ… o podstawie dysponowania tymi osobami.
\r\nZamawiajÄ…cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu imion i nazwisk osób wykonujÄ…cych czynnoÅ›ci przy realizacji zamówienia wraz z informacjÄ… o kwalifikacjach zawodowych lub doÅ›wiadczeniu tych osób: tak
\r\nInformacje dodatkowe: Osoby te muszÄ… speÅ‚niać niżej opisane wymagania. Wykonawca musi - dysponować przynajmniej 1 osobÄ… posiadajÄ…cÄ… uprawnienia do projektowania bez ograniczeÅ„ w specjalnoÅ›ci konstrukcyjno-budowlanej lub posiadajÄ…cÄ… odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa lub które zostaÅ‚y wydane na podstawie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów w innych krajach, - dysponować przynajmniej 1 osobÄ… posiadajÄ…cÄ… uprawnienia do projektowania bez ograniczeÅ„ w specjalnoÅ›ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ…dzeÅ„ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociÄ…gowych i kanalizacyjnych lub posiadajÄ…cÄ… odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa lub które zostaÅ‚y wydane na podstawie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów w innych krajach, - dysponować przynajmniej 1 osobÄ… posiadajÄ…cÄ… uprawnienia do projektowania bez ograniczeÅ„ w specjalnoÅ›ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urzÄ…dzeÅ„ elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadajÄ…ca odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa lub które zostaÅ‚y wydane na podstawie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów w innych krajach.
\r\n III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
\r\n
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
\r\nIII.2.2) ZamawiajÄ…cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
\r\nZamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
\r\n(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
\r\n III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
\r\n
OÅ›wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
\r\ntak
\r\n OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu kryteriów selekcji
\r\nnie
\r\n III.4) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
\r\n
1) OÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postÄ™powania ( zaÅ‚.3 A) – oÅ›wiadczenie skÅ‚adane wraz z ofertÄ…. 2) OÅ›wiadczenie o przynależnoÅ›ci lub braku przynależnoÅ›ci do tej samej grupy kapitaÅ‚owej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze zÅ‚ożeniem oÅ›wiadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiÄ…zania z innym wykonawcÄ… nie prowadzÄ… do zakÅ‚ócenia konkurencji w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia. ( zal.3 C) – oÅ›wiadczenie skÅ‚adane zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 3 niniejszej siwz. OÅ›wiadczenia, o których mowa powyżej, dotyczÄ…ce wykonawcy, podmiotów udostÄ™pniajÄ…cych zasoby oraz podwykonawców skÅ‚ada siÄ™ w oryginale. 3) odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej siwz; ZamawiajÄ…cy żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnoÅ›ciach innych podmiotów przedstawienia dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 siwz (z wyÅ‚Ä…czeniem pkt 3.2 ppkt 2) dotyczÄ…cych tych podmiotów. ZamawiajÄ…cy żąda przedstawienia tych dokumentów w odniesieniu do podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie sÄ… podmiotami udostÄ™pniajÄ…cymi zasoby. 1. Wykonawca, który powoÅ‚uje siÄ™ na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz speÅ‚nienia, w zakresie, w jakim powoÅ‚uje siÄ™ na ich zasoby, warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada także oÅ›wiadczenia z pkt 3.1 ppkt 1 oraz 3.2 ppkt 1 dotyczÄ…ce tych podmiotów. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziaÅ‚u w postÄ™powaniu skÅ‚ada oÅ›wiadczenia z pkt 3.2 ppkt 1 dotyczÄ…ce podwykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o zamówienie przez wykonawców oÅ›wiadczenia z pkt 3.1 ppkt 1 oraz 3.2 ppkt 1 skÅ‚ada każdy z wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o zamówienie. Dokumenty te potwierdzajÄ… speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje speÅ‚nianie warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 3.3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt.3.2: 1) ppkt 3) – skÅ‚ada informacjÄ™ z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez wÅ‚aÅ›ciwy organ sÄ…dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 2) ppkt 4-5 i 9 – skÅ‚ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci. b) nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at, skÅ‚adek na ubezpieczenie spoÅ‚eczne lub zdrowotne albo że zawarÅ‚ porozumienie z wÅ‚aÅ›ciwym organem w sprawie spÅ‚at tych należnoÅ›ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnoÅ›ci uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu 3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) i ppkt 2) lit. a, powinny być wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 lit. b powinny być wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 4)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siÄ™ dokumentów, o których mowa w pkt 3.3.1, zastÄ™puje siÄ™ je dokumentem zawierajÄ…cym odpowiednio oÅ›wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oÅ›wiadczenie osoby, której dokument miaÅ‚ dotyczyć, zÅ‚ożone przed notariuszem lub przed organem sÄ…dowym, administracyjnym albo organem samorzÄ…du zawodowego lub gospodarczego wÅ‚aÅ›ciwym ze wzglÄ™du na siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3)stosuje siÄ™. 5) W przypadku wÄ…tpliwoÅ›ci co do treÅ›ci dokumentu zÅ‚ożonego przez wykonawcÄ™, zamawiajÄ…cy może zwrócić siÄ™ do wÅ‚aÅ›ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbÄ™dnych informacji dotyczÄ…cych tego dokumentu.
\r\n III.5) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
\r\n
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
\r\n1.OÅ›wiadczenie Wykonawcy dotyczÄ…ce speÅ‚nienia warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, które stanowi zaÅ‚Ä…cznik ( zaÅ‚. nr 3 B) – oÅ›wiadczenie skÅ‚adane wraz z ofertÄ…. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcÄ™ do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnych za Å›wiadczenie usÅ‚ug , kontrolÄ™ jakoÅ›ci lub kierowane robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieÅ„, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci oraz informacjÄ… o postawie do dysponowania tymi osobami. (ZaÅ‚. 2) – dokument skÅ‚adany na wezwanie ZamawiajÄ…cego zgodnie z rozdziaÅ‚em IX pkt 2 niniejszej siwz. 3.1.1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może zÅ‚ożyć dokumentów dotyczÄ…cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiajÄ…cego, może zÅ‚ożyć inny dokument, który w wystarczajÄ…cy sposób potwierdza speÅ‚nianie opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku udziaÅ‚u w postÄ™powaniu.
\r\nIII.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
\r\n III.6) WYKAZ OÅšWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOÅšCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
\r\n III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) \r\n
1) WypeÅ‚niony formularz ofertowy zaÅ‚.1 2) WypeÅ‚niony formularz zaÅ‚.2 3) PeÅ‚nomocnictwo do podpisania oferty, skÅ‚adania ewentualnych wyjaÅ›nieÅ„, jeżeli osoba podpisujÄ…ca nie jest osobÄ… upoważnionÄ…. ZamawiajÄ…cy wymaga przedÅ‚ożenia oryginaÅ‚u peÅ‚nomocnictwa lub kopii poÅ›wiadczonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez notariusza. PeÅ‚nomocnictwo winno wskazywać datÄ™ jego wystawienia oraz okres, na który zostaÅ‚o udzielone. Brak tego okresu ZamawiajÄ…cy odczyta jako peÅ‚nomocnictwo wystawione na czas nieokreÅ›lony. 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. (jeżeli dotyczy)
\r\n
\r\n

\r\n

SEKCJA IV: PROCEDURA

\r\n

IV.1) OPIS
\r\nIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
\r\nIV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

\r\n

tak,
\r\nInformacja na temat wadium
\r\n1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokoÅ›ci odpowiednio: 200,00 zÅ‚ 2. Wadium musi być wniesione przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku nastÄ™pujÄ…cych formach: a) w pieniÄ…dzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku ZamawiajÄ…cego): PKO BP 93 1020 4391 0000 6902 0159 6592 b) w porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, z tym że porÄ™czenie kasy jest zawsze porÄ™czeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniÄ…dzu, przelewem, Wykonawca doÅ‚Ä…cza do oferty kserokopiÄ™ wpÅ‚aty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „WADIUM NR EZ/215/85/2016”. W pozostaÅ‚ych przypadkach wymagane jest doÅ‚Ä…czenie do oferty oryginaÅ‚u dokumentu wystawionego na rzecz ZamawiajÄ…cego, który należy dostarczyć do siedziby zamawiajÄ…cego w kopercie z dopiskiem: ,,WADIUM EZ/215/85/2016” NIE PÓŹNIEJ JEDNAK NIÅ» DO DNIA 24.11.2016.R. DO GODZ. 10:00 I ZŁOÅ»YĆ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJÄ„CEGO PRZY ULICY KORCZYŃSKIEJ 57, 38-400 KROSNO W SEKRETARIACIE (POK. 275) KOPIĘ W/W DOKUMENTU NALEÅ»Y ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY (JAKO ZAŁĄCZNIK) Dokumenty, o których mowa powyżej, muszÄ… zachowywać ważność przez caÅ‚y okres, w którym Wykonawca jest zwiÄ…zany ofertÄ…. 5. Wniesienie wadium w pieniÄ…dzu bÄ™dzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie siÄ™ na rachunku bankowym ZamawiajÄ…cego. 6. Z treÅ›ci gwarancji (porÄ™czenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (porÄ™czenie )musi być podpisana przez upoważnionego (upeÅ‚nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporzÄ…dzony w sposób umożliwiajÄ…cy jego identyfikacjÄ™ np. zÅ‚ożony wraz z imiennÄ… pieczÄ…tkÄ… lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treÅ›ci gwarancji (porÄ™czenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgÅ‚oszone przez ZamawiajÄ…cego w terminie zwiÄ…zania ofertÄ…, zobowiÄ…zanie Gwaranta do wypÅ‚aty ZamawiajÄ…cemu peÅ‚nej kwoty wadium w okolicznoÅ›ciach okreÅ›lonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powoÅ‚ać siÄ™ na numer i nazwÄ™ sprawy, której wadium dotyczy. 8. Oferta Wykonawcy, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokoÅ›ci, dopuszczonej formie, w okreÅ›lonym terminie i na wymagany okres zostanie odrzucona. 9. ZamawiajÄ…cy zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwÅ‚ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postÄ™powania, z wyjÄ…tkiem wykonawcy, którego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiajÄ…cy zwróci wadium niezwÅ‚ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. ZamawiajÄ…cy zwróci niezwÅ‚ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofaÅ‚ ofertÄ™ przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. 11. ZamawiajÄ…cy zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcÄ™, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygniÄ™cia odwoÅ‚ania jego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego. 12. ZamawiajÄ…cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie zÅ‚ożyÅ‚ oÅ›wiadczeÅ„ lub dokumentów potwierdzajÄ…cych okolicznoÅ›ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, oÅ›wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, peÅ‚nomocnictw lub nie wyraziÅ‚ zgody na poprawienie omyÅ‚ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowaÅ‚o brak możliwoÅ›ci wybrania oferty zÅ‚ożonej przez wykonawcÄ™ jako najkorzystniejszej. 13. ZamawiajÄ…cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostaÅ‚a wybrana: a) odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie; b) nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. ZamawiajÄ…cy wymaga precyzyjnego wskazania w ofercie sposobu, w jaki ZamawiajÄ…cy ma zwrócić wniesione wadium, w szczególnoÅ›ci wskazania adresu banku i numeru konta (w przypadku wniesienia wadium w pieniÄ…dzu). ZamawiajÄ…cy nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za bÅ‚Ä™dy i zaniechania wykonawcy w tym zakresie.

\r\n


\r\nIV.1.3) Przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

\r\n

nie

\r\n


\r\n IV.1.4) Wymaga siÄ™ zÅ‚ożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doÅ‚Ä…czenia do ofert katalogów elektronicznych:

\r\n

nie
\r\nDopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doÅ‚Ä…czenia do ofert katalogów elektronicznych:
\r\nnie
\r\nInformacje dodatkowe:

\r\n


\r\n IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

\r\n

nie
\r\nDopuszcza się złożenie oferty wariantowej
\r\nnie
\r\nZłożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
\r\nnie

\r\n


\r\n IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
\r\n (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

\r\n

Liczba wykonawców  
\r\nPrzewidywana minimalna liczba wykonawców
\r\nMaksymalna liczba wykonawców  
\r\nKryteria selekcji wykonawców:

\r\n


\r\n IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

\r\n

Umowa ramowa będzie zawarta:
\r\n
\r\nCzy przewiduje siÄ™ ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
\r\nnie
\r\nInformacje dodatkowe:
\r\n
\r\nZamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
\r\nnie
\r\nInformacje dodatkowe:
\r\n
\r\nW ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
\r\nnie
\r\nPrzewiduje siÄ™ pobranie ze zÅ‚ożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ…dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
\r\nnie

\r\n


\r\nIV.1.8) Aukcja elektroniczna
\r\n Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
\r\nNależy wskazać elementy, których wartoÅ›ci bÄ™dÄ… przedmiotem aukcji elektronicznej:
\r\nPrzewiduje siÄ™ ograniczenia co do przedstawionych wartoÅ›ci, wynikajÄ…ce z opisu przedmiotu zamówienia:
\r\nnie
\r\nNależy podać, które informacje zostanÄ… udostÄ™pnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄ™dzie termin ich udostÄ™pnienia:
\r\nInformacje dotyczÄ…ce przebiegu aukcji elektronicznej:
\r\nJaki jest przewidziany sposób postÄ™powania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄ™dÄ… warunki, na jakich wykonawcy bÄ™dÄ… mogli licytować (minimalne wysokoÅ›ci postÄ…pieÅ„):
\r\nInformacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
\r\nWymagania dotyczÄ…ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
\r\nInformacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

\r\n

Aukcja wieloetapowa\r\n\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n
etap nr czas trwania etapu
   
\r\n
\r\nCzy wykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie
\r\nWarunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

\r\n


\r\nIV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
\r\nIV.2.1) Kryteria oceny ofert:
\r\nIV.2.2) Kryteria

\r\n

\r\n\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin wykonania dokumentacji 40
\r\n

\r\n


\r\nIV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
\r\ntak
\r\nIV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
\r\nIV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
\r\nMinimalne wymagania, które muszÄ… speÅ‚niać wszystkie oferty:
\r\n
\r\nPrzewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstÄ™pnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
\r\nPrzewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
\r\nNależy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbÄ™ etapów):
\r\n
\r\nInformacje dodatkowe
\r\n
\r\n
\r\nIV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
\r\nOpis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
\r\n
\r\nInformacja o wysokoÅ›ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ…zania stanowiÄ…ce podstawÄ™ do skÅ‚adania ofert, jeżeli zamawiajÄ…cy przewiduje nagrody:
\r\n
\r\nWstępny harmonogram postępowania:
\r\n
\r\nPodział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
\r\nNależy podać informacje na temat etapów dialogu:
\r\n
\r\n
\r\nInformacje dodatkowe:
\r\n
\r\nIV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
\r\nElementy opisu przedmiotu zamówienia definiujÄ…ce minimalne wymagania, którym muszÄ… odpowiadać wszystkie oferty:
\r\n
\r\nPodziaÅ‚ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ…cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
\r\nnie
\r\nInformacje dodatkowe:
\r\n
\r\nIV.4) Licytacja elektroniczna
\r\nAdres strony internetowej, na której bÄ™dzie prowadzona licytacja elektroniczna:
\r\nAdres strony internetowej, na której jest dostÄ™pny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
\r\nWymagania dotyczÄ…ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ…dzeÅ„ informatycznych:
\r\nSposób postÄ™powania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreÅ›lenie minimalnych wysokoÅ›ci postÄ…pieÅ„:
\r\nInformacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

\r\n

Licytacja wieloetapowa\r\n\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n \r\n
etap nr czas trwania etapu
   
\r\n
\r\nWykonawcy, którzy nie zÅ‚ożyli nowych postÄ…pieÅ„, zostanÄ… zakwalifikowani do nastÄ™pnego etapu: nie

\r\n

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
\r\nTermin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
\r\n
\r\nIstotne dla stron postanowienia, które zostanÄ… wprowadzone do treÅ›ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
\r\n
\r\nWymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
\r\n
\r\nInformacje dodatkowe:
\r\nIV.5) ZMIANA UMOWY
\r\nPrzewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
\r\nNależy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
\r\nIstotne dla stron postanowienia które zostanÄ… wprowazone do treÅ›ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia pblicznego - projekt umowy zaÅ‚.nr 4
\r\nIV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
\r\n
\r\nIV.6.1) Sposób udostÄ™pniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
\r\n
\r\nŚrodki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
\r\n
\r\nIV.6.2) Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu:
\r\nData: 24/11/2016, godzina: 10:00,
\r\nSkrócenie terminu skÅ‚adania wniosków, ze wzglÄ™du na pilnÄ… potrzebÄ™ udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogÅ‚oszeniem):
\r\nnie
\r\nWskazać powody:
\r\n
\r\nJęzyk lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
\r\n> Polski
\r\nIV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
\r\nIV.6.4) Przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie
\r\nIV.6.5) Przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, jeżeli Å›rodki sÅ‚użące sfinansowaniu zamówieÅ„ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiajÄ…cy zamierzaÅ‚ przeznaczyć na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia, nie zostaÅ‚y mu przyznane nie
\r\nIV.6.6) Informacje dodatkowe:


 Załączniki:
SIWZ
zał.1
zał.2
zał.3a
zał. 3b
zał. 3c
zał.4 wzór umowy
zał. 6a-c
zał. 5a
zał. 5b
zał. 5c
zestawienie z otwarcia
wybór najkorzystniejszej oferty