Montaż generatora do wytwarzania ClO2 z niezbędnym wyposażeniem koniecznym do uruchomienia urządzenia.
Numer: EZ/214/98/2015
Data składania ofert: 2015-11-10
Data otwarcia ofert: 2015-11-10
nr sprawy EZ/214/98/2015 Krosno, dnia 04.11.2015 r.
Wojewódzki Szpital Podkarpacki
im. Jana Pawła II
38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,
tel. 13-4378 227 lub fax 13-43-78 497 email:sezam.szpital@krosno.med.pl
www.krosno.med.pl
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57,
38-400 Krosno
zaprasza do złożenia oferty na:
Montaż generatora do wytwarzania ClO2 z niezbędnym wyposażeniem koniecznym do uruchomienia urządzenia.
I. Przedmiot zamówienia:
|
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w budynku H, systemu do poprawy jakoÅ›ci ciepÅ‚ej wody użytkowej, w tym: dobór w oparciu o dokumentacjÄ™ projektowÄ…, zakup, montaż i uruchomienie generatora dwutlenku chloru o parametrach zgodnych z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 5 oraz dokumentacjÄ… projektowÄ… (zaÅ‚. nr 7), sÅ‚użącego do poprawy jakoÅ›ci ciepÅ‚ej wody użytkowej wraz z montażem wymaganego osprzÄ™tu w tym dwóch punktów poboru wody do badaÅ„ i wykonaniem obejÅ›cia umożliwiajÄ…cego bezkolizyjnÄ… wymianÄ™ uszkodzonych elementów oraz dostawa pakietu startowego i 2 kompletów pakietów zapasowych odczynników chemicznych.
|
II. Termin realizacji zamówienia:
|
max. 7 dni liczÄ…c od podpisania umowy,
|
III. Miejsce wykonania zamówienia:
|
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57
|
IV. Miejsce i termin złożenia oferty:
|
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57
38-400 KrosnoSekretariat pokój nr 275
Termin złożenia oferty do: 10.11.2015 r. godz. 11:00
|
V. Termin otwarcia ofert:
|
10.11.2015 r. godz. 11:15 pokój 101.
|
VI. warunki (podmiotowe) udziału w postępowaniu:
|
VIa. posiadanie wiedzy i doświadczenia;
|
Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie posiadania przez WykonawcÄ™ odpowiedniej wiedzy i doÅ›wiadczenia. Należy doÅ‚Ä…czyć do oferty
a) Wykaz wykonanych robót w okresie piÄ™ciu lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert a jeÅ›li okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy- w tym okresie potwierdzajÄ…cych wykonanie przynajmniej dwóch robót zwiÄ…zanych z wykonaniem lub remontem instalacji sanitarnych na kwotÄ™ nie mniejszÄ… niż 20 tys. każda (wzór – zaÅ‚Ä…cznik nr 3)
b) Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w pkt 1. zostały wykonane
należycie
c) Wykaz co najmniej dwóch jednostek sÅ‚użby zdrowia, które posiadajÄ… zamontowany taki sam typ generatora dwutlenku chloru co proponowany w tym postÄ™powaniu (wzór – zaÅ‚Ä…cznik nr 6)
d) OÅ›wiadczenie, że wykazane w pkt. c systemy pracujÄ… prawidÅ‚owo przez okres co najmniej ostatnich trzech lat. (ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo zweryfikowania oÅ›wiadczeÅ„ w jednostkach, które zostaÅ‚y wykazane) – OÅ›wiadczenie doÅ‚Ä…czyć do zaÅ‚Ä…cznik nr 6
|
VIb.
dysponowanie odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
|
Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie posiadania przez WykonawcÄ™ odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Wykonawca winien dysponować:
Kierownikiem robót sanitarnych posiadajÄ…cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeÅ„ w specjalnoÅ›ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ…dzeÅ„ cieplnych, wodociÄ…gowych
Wykonawca złoży:
1. Wykaz osób i podmiotów, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnoÅ›ci oraz oÅ›wiadczenie, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli zapisy ustawy nakÅ‚adajÄ… taki obowiÄ…zek
|
VII. Warunki płatności:
|
Zgodnie z §6 wzoru umowy ( zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do Zapytania ofertowego)
|
VIII. Warunki zmiany umowy
|
ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany:
a) korzystne dla ZamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty.
b) przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci, których nie można byÅ‚o przewidzieć jak: dziaÅ‚anie siÅ‚y wyższej uniemożliwiajÄ…cej wykonanie umowy w okreÅ›lonym umowÄ… terminie. Strony przyjmujÄ… do zastosowania w niniejszej umowie nastÄ™pujÄ…cÄ… definicjÄ™ siÅ‚y wyższej: SiÅ‚a wyższa to zdarzenie lub poÅ‚Ä…czenie zdarzeÅ„ obiektywnie niezależnych do stron, które zasadniczo i istotnie utrudniajÄ…c wykonywanie części lub caÅ‚oÅ›ci zobowiÄ…zaÅ„ wynikajÄ…cych z umowy, których strony nie mogÅ‚y przewidzieć i którym nie mogÅ‚y zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziaÅ‚ać poprzez dziaÅ‚anie z należytÄ… starannoÅ›ciÄ… ogólnie przewidzianÄ… dla cywilnoprawnych stosunków zobowiÄ…zaniowych.
c) Zmiana stawki podatku VAT
d) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku realizacji w drodze odrÄ™bnej umowy zamówieÅ„ powiÄ…zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszajÄ…cej konieczność skoordynowania prac i uwzglÄ™dnienia wzajemnych powiÄ…zaÅ„.
e) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez dajÄ…ce siÄ™ przypisać ZamawiajÄ…cemu, personelowi ZamawiajÄ…cego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez ZamawiajÄ…cego
f) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku przerwania robót nakazanego przez ZamawiajÄ…cego.
g) WydÅ‚użenie terminu realizacji zamówienia w przypadku koniecznoÅ›ci zmiany dokumentacji projektowej;
h) Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji prac, na wniosek Wykonawcy,
w przypadku jakiejkolwiek przeszkody w realizacji umowy, którÄ… nie da siÄ™ przypisać Wykonawcy
i) PrzewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i lepszej technologicznie ich wersji pod warunkiem nie zwiÄ™kszenia ceny;
j) Zmiana kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych pod warunkiem speÅ‚niania przez nich warunków okreÅ›lonych w Zapytaniu ofertowym i wzorze umowy
k) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy z przyczyn technicznych, organizacyjnych lub pogodowych, niemożliwe jest rozpoczÄ™cie w odpowiednim terminie lub prowadzenie robót budowlanych.
|
Inne szczególne warunki:
|
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
|
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
|
sprawach merytorycznych: Stanisław Szurlej tel. 13 43 78 511
w sprawach formalnych (proceduralnych) – z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia – Daniel Nowak telefon 13 43 78 497
|
|
|
|
Sposób zÅ‚ożenia ofert:
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem:
Oferta – Montaż generatora do wytwarzania ClO2 z niezbÄ™dnym wyposażeniem koniecznym do uruchomienia urzÄ…dzenia.
EZ/214/98/2015” z dopiskiem „Nie otwierać w Sekretariacie”
|
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
Załączniki
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór wykazu robót
ZaÅ‚Ä…cznik nr 4 – wzór wykazów osób
Załącznik nr 5 - wymagane parametry generatora dwutlenku chloru do zwalczania bakterii Lionela
ZaÅ‚Ä…cznik nr 6 – wzór wykazu jednostek sÅ‚użby zdrowia, które posiadajÄ… zamontowany taki sam typ generatora dwutlenku chloru co proponowany w tym postÄ™powaniu,
ZaÅ‚Ä…cznik nr 7 – dokumentacja projektowa
………………………………............................
Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej
|