Zamówienie publiczne - szczegóły

Remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych łazienek oraz sanitariatów WC w budynku A Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im Jana Pawła II w Krośnie - remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych łazienek oraz sanitariatów WC w budynku H Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie w ramach programu pn. Wyrównywanie różnic między regionami II w obszarze B dotyczących likwidacji barier w zakładach opieki zdrowotnej lub w placówkach edukacyj

Numer: EZ/215/53/2014

Data składania ofert: 2014-04-22

Data otwarcia ofert: 2014-04-22

Krosno: Remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku A Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie - remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku H Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie w ramach programu pn. Wyrównywanie różnic miÄ™dzy regionami II w obszarze B dotyczÄ…cych likwidacji barier w zakÅ‚adach opieki zdrowotnej lub w placówkach edukacyjnych w zakresie umożliwienia osobom niepeÅ‚nosprawnym poruszania siÄ™ i komunikowania
Numer ogłoszenia: 76615 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku A Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie - remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku H Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie w ramach programu pn. Wyrównywanie różnic miÄ™dzy regionami II w obszarze B dotyczÄ…cych likwidacji barier w zakÅ‚adach opieki zdrowotnej lub w placówkach edukacyjnych w zakresie umożliwienia osobom niepeÅ‚nosprawnym poruszania siÄ™ i komunikowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania: a) Pakiet nr 1 Remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku A Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie b) Pakiet nr 2 Remont i dostosowanie dla potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych Å‚azienek oraz sanitariatów WC w budynku H Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie w ramach programu pn. Wyrównywanie różnic miÄ™dzy regionami II w obszarze B dotyczÄ…cych likwidacji barier w zakÅ‚adach opieki zdrowotnej lub w placówkach edukacyjnych w zakresie umożliwienia osobom niepeÅ‚nosprawnym poruszania siÄ™ i komunikowania1.2 Dokumentami, które opisujÄ… szczegóÅ‚owo przedmiot umowy sÄ…:1 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z zaÅ‚Ä…cznikami.2 Zakres prac koniecznych do wykonania opisany w zaÅ‚Ä…czniku nr 7a i nr 7a do SIWZ 3 Szkice pomieszczeÅ„ zaÅ‚Ä…czniki nr 8, 9, 10 a, b, c, d, e do SIWZ 4 Wzór umowy zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: ZakoÅ„czenie: 19.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie posiadania przez WykonawcÄ™ odpowiedniej wiedzy i doÅ›wiadczenia

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie dysponowania przez WykonawcÄ™ odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie dysponowania przez WykonawcÄ™ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie speÅ‚niania przez WykonawcÄ™ warunku dotyczÄ…cego sytuacji ekonomicznej i finansowej;

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu należy przedÅ‚ożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piÄ™ciu lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartoÅ›ci, daty i miejsca wykonania oraz z zaÅ‚Ä…czeniem dowodów dotyczÄ…cych najważniejszych robót, okreÅ›lajÄ…cych, czy roboty te zostaÅ‚y wykonane w sposób należyty oraz wskazujÄ…cych, czy zostaÅ‚y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidÅ‚owo ukoÅ„czone;
  • wykaz osób, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnych za Å›wiadczenie usÅ‚ug, kontrolÄ™ jakoÅ›ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci, oraz informacjÄ… o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oÅ›wiadczenie, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„;
  • opÅ‚aconÄ… polisÄ™, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajÄ…cy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci zwiÄ…zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1. Zaleca siÄ™ doÅ‚Ä…czenie do oferty: a) w pakiecie nr 1 - szczegóÅ‚owych kosztorysów ofertowych z podziaÅ‚em na sanitariaty wc strona lewa, sanitariaty wc strona prawa, Å‚azienki oraz piony wodno-kanalizacyjne w ramach Projektu nr 1, b) w pakiecie nr 2 - szczegóÅ‚owych kosztorysów ofertowych z podziaÅ‚em na sanitariaty wc , Å‚azienki, wc poziom -2 (poradnie) oraz piony wodno-kanalizacyjne w ramach Projektu nr 2, 5.2. Kosztorysy ofertowe winny zawierać podziaÅ‚ na materiaÅ‚y, robociznÄ™, sprzÄ™t, wyposażenie oraz podziaÅ‚ branżowy (budowlany, sanitarny, elektryczny). Kwota kosztorysu ofertowego powinna stanowić wynagrodzenie, o którym mowa w §4 ust. 1 lit. a) wzoru umowy tj. nie zawierać kosztów wykonania tablicy informacyjnej). 5.3. Kosztorysy ofertowe winny być wykonane zgodnie z wytycznymi PFRON dla programu pn. Program wyrównywania różnic miÄ™dzy regionami II, w ramach obszaru B oraz obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami. 5.4. W przypadku nie doÅ‚Ä…czenia wymienionych powyżej kosztorysów wykonawca zobowiÄ…zany bÄ™dzie do wykonania szczegóÅ‚owych kosztorysów powykonawczych zgodnie z § 3 wzorów umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia pokój 101.

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, 38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57, sekretariat pokój 275.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie


 Załączniki:
SIWZ
Formularz ofertowy
Oświadczenie 1
Załącznik nr 3 - umowa wzór pakiet nr 1
Załącznik nr 3 - wzór umowy pakiet nr 2
Oświadczenie 2
Załącznik nr 5 wykaz wykonanych robót
Załącznik nr 06 wzór wykazu osób,
załącznik nr 7a - pakiet 1
załącznik nr 7b - pakiet 2
załączniki 8 - 10
Wybór ofert