Zamówienie publiczne - szczegóły

Wykonanie i zamontowanie konstrukcji pod lampy operacyjne (2 sztuki - marki Hareus) oraz zamontowanie tych lamp na nowo-budowanym Bloku Operacyjnym w Krośnie przy ulicy Korczyńskiej 57

Numer: EZ/214/ 95/2012

Data składania ofert: 2012-08-31

Data otwarcia ofert: 2012-08-31

                                                                                                            Krosno, dnia. 24.08.2012 r.

                                           

 

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki

m. Jana PawÅ‚a II                                                                                                 

38-400 Krosno, ul. KorczyÅ„ska 57,                                                           Znak sprawy EZ/214/95/2012

tel. / fax 013-43 78 216 lub 466                                                                                

email:sezam.szpital@krosno.med.pl                                                                      

www.krosno.med.pl          

                                       

Zadanie inwestycyjne „Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II”

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno

zaprasza do złożenia oferty na wykonanie i zamontowanie konstrukcji pod lampy operacyjne (2 sztuki - marki Hareus) oraz zamontowanie tych lamp na nowo-budowanym Bloku Operacyjnym w Krośnie przy ulicy Korczyńskiej 57

 

Przedmiot zamówienia:

 

Wykonanie i zamontowanie konstrukcji pod lampy operacyjne (2 sztuki - marki Hareus) oraz zamontowanie tych lamp na nowo-budowanym Bloku Operacyjnym w Krośnie przy ulicy Korczyńskiej 57

Termin realizacji zamówienia:

 

1.Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ wykonać i zamontować konstrukcje  pod lampy w terminie do 10.09.2012.

2.Wykonawca zobowiązuje się do zamontowania lamp na zgłoszenie Zamawiającego dokonane telefonicznie, faksem na lub za pomocą poczty elektronicznej w terminie nie dłuższym niż 7 dni od jego zgłoszenia

 

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. KorczyÅ„ska 57, Termin zÅ‚ożenia oferty do:  31.-8.2012 r.  godz. 10:00

Termin otwarcia ofert:

31.08.2012  r. godz. 11:00

Warunki płatności:

płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury.

Inne szczególne warunki:

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych –Emil Eustachiewicz tel. 13 43 78 213

w sprawach formalnych (proceduralnych) – z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –  Daniel Nowak   tel. 13 43 78 227

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty:   OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w j. polskim, przesÅ‚ać do ZamawiajÄ…cego na adres

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275 z dopiskiem : „Wykonanie i zamontowanie konstrukcji pod lampy operacyjne (2 sztuki - marki Hareus) oraz zamontowanie tych lamp na nowo-budowanym Bloku Operacyjnym w KroÅ›nie przy ulicy KorczyÅ„skiej 57

EZ/214/95/2012  r.  Nie otwierać w Sekretariacie.

lub za pomocÄ… faksu na nr: 13 43 78 227  lub

e-mail   sezam.szpital@krosno.med.pl

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

I.         Identyfikacja

1.         Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................

2.         Adres siedziby .......................................................................................................................................................................

3.         NIP ...........................................................................................................................................................................................  

4.         KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  

5.         Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................

II.      Cena

      OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1.        cenÄ™ netto                zÅ‚

(słownie złotych.......................................................................................................................................................................... )

2.        podatek VAT           zÅ‚

(słownie złotych.......................................................................................................................................................................... )

3.        cenÄ™ brutto              zÅ‚

(słownie złotych ......................................................................................................................................................................... )

III.   OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.        OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.        Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................

3.        Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.        OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ......................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)

5.        Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................

6.        Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

7.        Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w zaÅ‚Ä…czeniu KRS/lub  EDG, / oraz peÅ‚nomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy

 

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
ZAPYTANIE OFERTOWE
FORMULARZ OFERTOWY
wzór umowy
WYBÓR OFERT