Zachęcamy do korzystania z Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej - https://psim.podkarpackie.pl/strona-glowna |
NIP: 684-21-20-222 | REGON: 000308620 | KRS: 0000014669 strona główna BIP mapa strony kontakt


dla słabowidzących
Szpital








Mecenasi 2016:





O Szpitalu

- Strona główna - Rys historyczny

Administracja

- Dyrekcja - Jednostki administracji

Strategia

- Statut - Regulamin organizacyjny - Rada Społeczna - Misja i wizja szpitala - Programy zdrowotne - Certyfikaty

Środki zewnętrzne

- Wykaz zrealizowanych projektów

Cennik usług

- Cennik

Kody resortowe jednostek organizacyjnych

- Kody resortowe

Świadczone usługi

- Stołówka - Pralnia - Centralna Sterylizatornia - Powierzchnie pod wynajem - Powierzchnie pod reklamę - Naprawa sprzętu medycznego

Inne jednostki współpracujące

- Centrum Kardiologii Inwazyjnej Elektroterapii i Angiologii w Krośnie - Fresenius Nephrocare Polska - Krwiodawstwo - SPZO Stomatologii Krosno - Affidea Polska

Ogłoszenia i Przetargi

- Ogłoszenia - Zamówienia publiczne - Plan zamówień publicznych 2019

Materiały naukowo-dydaktyczne pracowników

- Publikacje

Staże, praca i praktyki

- Staże kierunkowe - Praktyki studenckie - Praca/Kariera

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta

- Tryb składania wniosków i skarg - Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta - Karta praw i obowiązków pacjenta - Podziel się spostrzeżeniami

Pielęgniarka Społeczna

- Przemoc w rodzinie - Pomoc osobom pokrzywdzonym przestępstwem

Towarzystwo Przyjaciół Szpitala

- Działalność

Związki zawodowe

- Wykaz

Duszpasterstwo

- Działalność

Kontakt

- Dane teleadresowe - Mapa dojazdu - Formularz kontaktowy - Plan budynków - Przydatne linki
Zamówienia publiczne :.


Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie - przebudowa fragmentu sieci wodociągowej od budynku tlenowni-sprężarkowni do nowo wykonanego odcinka sieci wodociągowej przy SOR - pod potrzeby bloku operacyjnego.

Numer: EZ/215/29/2012

Data składania ofert: 2012-03-28

Data otwarcia ofert: 2012-03-28

Krosno: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie - przebudowa fragmentu sieci wodociągowej od budynku tlenowni-sprężarkowni do nowo wykonanego odcinka sieci wodociągowej przy SOR - pod potrzeby bloku operacyjnego.
Numer ogłoszenia: 78192 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II , ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie - przebudowa fragmentu sieci wodociągowej od budynku tlenowni-sprężarkowni do nowo wykonanego odcinka sieci wodociągowej przy SOR - pod potrzeby bloku operacyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie - przebudowa fragmentu sieci wodociągowej od budynku tlenowni-sprężarkowni do nowo wykonanego odcinka sieci wodociągowej przy SOR - pod potrzeby bloku operacyjnego, 1.2. Zakres prac, które między innymi winien być wykonany w ramach zawartej umowy: 1) Wykonanie kompleksowej wymiany armatury i rur na rury PE w technologii zgrzewania sieci wodociągowej Szpitala na odcinku od budynku tlenowni-sprężarkowni do nowo wykonanego odcinka sieci wodociągowej przy SOR - pod potrzeby bloku operacyjnego. 2) Wykonanie odcinków sieci wodociągowej umożliwiających zasilenie budynku H oraz budynku sprężarkowni i tlenowni w wodę. Wykonanie przyłączy od wymienionego fragmentu sieci do budynków nowego bloku operacyjnego i budynku stacji dializ nie mieści się w zakresie tej umowy 3) Montaż hydrantów zasilanych z przebudowywanego odcinka sieci. 4) Remont hydroforni z wymianą pomp, zbiorników wody, sprężarki, kolektorów i armatury 1.3. Roboty objęte niniejszym postępowaniem muszą być wykonane zgodnie z zawartą umową dokumentacją przetargową, załącznikami do SIWZ, w oparciu o dokumentację projektową, warunki uzgodnień i opinii dołączonych do dokumentacji projektowej, prawo budowlane, w szczególności z art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. r. 2010, poz. 243, nr 1623 - tekst jednolity, ze zm., dalej przywoływana jako Prawo Budowlane) wraz z przepisami wykonawczymi, Polskie Normy oraz w oparciu o wydane pozwolenie na budowę i zgłoszenie budowy. 1.4. Przedmiot Zamówienia określają również: 1) Projekt budowlany 2) Przedmiar robót 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4) Zakres prac - załącznik nr 6 do SIWZ 5) Mapka z zaznaczoną trasą wodociągu podlegającego wymianie w ramach niniejszej umowy 1.5. Na Wykonawcy ciążą obowiązki określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.6. Podany zakres prac jest zawężony do w stosunku do zakresu prac, który opisuje dokumentacja projektowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów złożonych na potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów złożonych na potwierdzenie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów złożonych na potwierdzenie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów złożonych na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zmiany kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. b) ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy, gdy w toku realizacji Umowy Strony zgodnie ustalą, iż pewne roboty nie będą wykonywane lub będą wykonywane w mniejszym obmiarze albo, że pewne urządzenia lub materiały nie będą zamontowane lub będą zamontowane w mniejszej niż pierwotnie ustalona ilości, jeżeli inspektor nadzoru lub Zamawiający oceni, że przemawiają za tym względy użyteczności, celowości lub oszczędności środków publicznych. c) przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności których nie można było przewidzieć jak działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym umową terminie. Strony przyjmują do zastosowania w niniejszej umowie następującą definicję siły wyższej: Siła wyższa to zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych do stron, które zasadniczo i istotnie utrudniając wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. e) Zmiana stawki podatku VAT f) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań. g) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego, h) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku przerwania robót nakazanego przez Zamawiającego. i) Zmiana kierownika budowy pod warunkiem spełniania przez niego warunków określonych w SIWZ i wzorze umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57, dział zamówień publicznych pokoj 102..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57, sekretariat pokój 275..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 Załączniki:
SIWZ
PROJEKTY SIECI WODNE.part1
PROJEKTY SIECI WODNE.part2
PROJEKTY SIECI WODNE.part3
Przedmiar elektr
PRZEDMIAR HYDROFORNIE
Przedmiar sieć wody
SPECYFIKACJE TECHNICZNE SIECI WODNE
mapka
wzór umowy
zakres prac
Oświadczenei nr 1
Oświadczenei nr 2
Formularz ofertowy
Wykaz wykonanych robót
Wyjaśnienia
unieważnienie postępowania


Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie Administrator | Polityka plików "cookies" | Facebook | ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno | tel. 134378000