Zamówienie publiczne - szczegóły

Wykonanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę: wejścia głównego do budynku D, przebudowę chodnika i drogi przed budynkiem D z wydzieleniem miejsc dla osób niepełnosprawnych i miejsc dla karetek, montaż platformy dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowę parkingu zgodnie z załączonym zakresem prac niezbędnych do wykonania stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę

Numer: EZ/215/105/2011

Data składania ofert: 2011-12-09

Data otwarcia ofert: 2011-12-09

Krosno: EZ/215/105/2011 Wykonanie przez WykonawcÄ™ dla ZamawiajÄ…cego kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowÄ™: wejÅ›cia gÅ‚ównego do budynku D, przebudowÄ™ chodnika i drogi przed budynkiem D z wydzieleniem miejsc dla osób niepeÅ‚nosprawnych i miejsc dla karetek, montaż platformy dla osób niepeÅ‚nosprawnych oraz przebudowÄ™ parkingu zgodnie z zaÅ‚Ä…czonym zakresem prac niezbÄ™dnych do wykonania stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do SIWZ wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowÄ™
Numer ogłoszenia: 403426 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usÅ‚ugi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: EZ/215/105/2011 Wykonanie przez WykonawcÄ™ dla ZamawiajÄ…cego kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowÄ™: wejÅ›cia gÅ‚ównego do budynku D, przebudowÄ™ chodnika i drogi przed budynkiem D z wydzieleniem miejsc dla osób niepeÅ‚nosprawnych i miejsc dla karetek, montaż platformy dla osób niepeÅ‚nosprawnych oraz przebudowÄ™ parkingu zgodnie z zaÅ‚Ä…czonym zakresem prac niezbÄ™dnych do wykonania stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do SIWZ wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowÄ™.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Umowy jest wykonanie przez WykonawcÄ™ dla ZamawiajÄ…cego kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowÄ™: wejÅ›cia gÅ‚ównego do budynku D, przebudowÄ™ chodnika i drogi przed budynkiem D z wydzieleniem miejsc dla osób niepeÅ‚nosprawnych i miejsc dla karetek, montaż platformy dla osób niepeÅ‚nosprawnych oraz przebudowÄ™ parkingu zgodnie z zaÅ‚Ä…czonym zakresem prac niezbÄ™dnych do wykonania stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do SIWZ wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowÄ™. a w szczególnoÅ›ci zaprojektowanie: a) Przebudowa wejÅ›cia gÅ‚ównego z ewentualnÄ… przebudowÄ… schodów, dojÅ›cia czy dojazdu dla osób niepeÅ‚nosprawnych od strony drogi oraz parkingu gÅ‚ównego przed budynkiem D. Teren, który powinien obejmować projekt zaznaczony zostaÅ‚ na zaÅ‚Ä…czonej mapie (zaÅ‚Ä…cznik nr 7). b) Przebudowa parkingu musi wiÄ…zać siÄ™ ze zwiÄ™kszeniem iloÅ›ci miejsc postojowych oraz uwzglÄ™dnić możliwość pobierania opÅ‚at za parkowanie z ewentualnym wykorzystaniem urzÄ…dzeÅ„ do podobierania opÅ‚at jeżeli takowe zostanÄ… zakupione przez Szpital. c) Zaprojektowanie Å›cianek bocznych i zadaszenia schodów zabezpieczajÄ…cych osoby wchodzÄ…ce przed wpÅ‚ywem warunków atmosferycznych tj. wiatrem i opadami deszczu lub Å›niegu. d) Wyeliminowanie poprzez odpowiednie zaprojektowanie wejÅ›cia tworzÄ…cych siÄ™ przeciÄ…gów w holu budynku D. e) Poszerzenie odcinka drogi dojazdowej przed budynkiem D z wydzieleniem miejsc dla osób niepeÅ‚nosprawnych oraz dwóch stanowisk dla karetek. f) Zaprojektowanie platformy dla osób niepeÅ‚nosprawnych o wymiarach umożliwiajÄ…cych transport pacjenta w pozycji leżącej o maksymalnym możliwym udźwigu. g) Demontaż istniejÄ…cego podjazdu, jeżeli wersja taka zostanie zatwierdzona przez ZamawiajÄ…cego, h) UwzglÄ™dnienie w projekcie możliwoÅ›ci transportu przez zaprojektowane wejÅ›cie sprzÄ™tu o gabarytach 2,0 x 1,5 x 2,5 m w przypadku wyboru koncepcji z demontażem podjazdu. i) Projektant winien w swoim projekcie uwzglÄ™dnić istniejÄ…cÄ… zatoczkÄ™ dla autobusów, przystanki dla osób wsiadajÄ…cych i wysiadajÄ…cych istniejÄ…cÄ… infrastrukturÄ™ podziemnÄ… oraz fakt, że parking bÄ™dzie peÅ‚niÅ‚ również funkcjÄ™ pÄ™tli zawracajÄ…cej dla autobusów oraz pojazdów osobowych, j) Projektant winien doprojektować w pobliżu wejÅ›cia gÅ‚ównego zatoczkÄ™ dla samochodów osobowych przywożących pacjentów do poradni. 2. Projekt winien komponować siÄ™ pod wzglÄ™dem architektonicznym i kolorystycznym z istniejÄ…cymi budynkami 3. Projektant powinien przedstawić przed rozpoczÄ™ciem projektowania dwie różne koncepcje architektoniczne wejÅ›cia gÅ‚ównego - jedna przy zachowaniu istniejÄ…cego podjazdu dla osób niepeÅ‚nosprawnych, drugÄ… uwzglÄ™dniajÄ…cÄ… demontaż podjazdu z podaniem orientacyjnych kosztów obu wersji. Ostateczna koncepcja winna być zatwierdzona przez ZamawiajÄ…cego, . 4. Wykonawca obowiÄ…zany jest wykonać dokumentacjÄ™ zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa, obowiÄ…zujÄ…cymi normami (w szczególnoÅ›ci Polskie Normy) oraz wiedzy technicznej. 5. Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a szczególnoÅ›ci do wykonania: 1) Projektu budowlanego 2) Projektu wykonawczego 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 4) Przedmiaru robót 5) Kosztorysu inwestorskiego 6) Informacji dotyczÄ…cej planu bezpieczeÅ„stwa i ochrony zdrowia, w przypadku, gdy jest wymagane 6. Wykonawca obowiÄ…zany jest przy wykonywaniu dokumentacji uwzglÄ™dnić w szczególnoÅ›ci przepisy: a) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759); b) RozporzÄ…dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzeÅ›nia 2004 r. w sprawie szczegóÅ‚owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, z późn. zm.); c) RozporzÄ…dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 r. Nr 75, poz., 690 z późn. zm.) d) Projekt budowlano architektoniczny Dostosowanie budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie do wymagaÅ„ ochrony przeciwpożarowej, 7. Wykonawca przy wykonaniu dokumentacji obowiÄ…zany jest uwzglÄ™dnić wymogi i wskazania zawarte w dokumentacji postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego. SzczegóÅ‚owe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostaÅ‚y zawarte: a) we wzorze umowy (zaÅ‚Ä…cznik nr 3),.

II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie wymaganych dokumentów doÅ‚Ä…czonych do ofert Wykonawcy W zakresie wiedzy i doÅ›wiadczenia Wykonawca zÅ‚oży: a) Wykaz wykonanych usÅ‚ug w okresie 3 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykazanie siÄ™ wykonaniem przynajmniej jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowÄ™, przebudowÄ™ lub remont obiektu sÅ‚użby zdrowia o Å‚Ä…cznej wartoÅ›ci kosztorysowej robót co najmniej 500 000,00 zÅ‚ netto, w tym zaprojektowaniem montażu platformy dźwigowej oraz wykazanie siÄ™ wykonaniem dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowÄ™, przebudowÄ™ lub remont dróg lub parkingu, z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu oraz dat wykonania Wyżej wymienione usÅ‚ugi można wykazać Å‚Ä…cznie lub oddzielnie w ramach kwoty 500 000,00 zÅ‚ b) Dokumenty potwierdzajÄ…ce, że usÅ‚ugi wskazane w a) zostaÅ‚y wykonane należycie. c) OÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych (którego wzór stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do siwz)

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie wymaganych dokumentów doÅ‚Ä…czonych do ofert Wykonawcy Wykonawca zÅ‚oży: a. oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz b). w zakresie dysponowania odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zÅ‚oży: Wykaz osób i podmiotów, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnoÅ›ci oraz dokumenty stwierdzajÄ…ce, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie wymaganych dokumentów doÅ‚Ä…czonych do ofert Wykonawcy Wykonawca zÅ‚oży: a. oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz b). w zakresie dysponowania odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zÅ‚oży: Wykaz osób i podmiotów, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnoÅ›ci oraz dokumenty stwierdzajÄ…ce, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenia posiadania przez WykonawcÄ™ odpowiedniej sytuacji finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych również wykonywanych, dostaw lub usÅ‚ug w zakresie niezbÄ™dnym do wykazania speÅ‚niania warunku wiedzy i doÅ›wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentu potwierdzajÄ…cego, że te dostawy lub usÅ‚ugi zostaÅ‚y wykonane lub sÄ… wykonywane należycie
    • wykaz osób, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoÅ›ci odpowiedzialnych za Å›wiadczenie usÅ‚ug, kontrolÄ™ jakoÅ›ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doÅ›wiadczenia i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoÅ›ci, oraz informacjÄ… o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oÅ›wiadczenie, że osoby, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajÄ… wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek posiadania takich uprawnieÅ„
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:

    • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert

III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

a) korzystne dla ZamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. d) przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć jak: DziaÅ‚anie siÅ‚y wyższej uniemożliwiajÄ…cej wykonanie umowy w okreÅ›lonym umowÄ… terminie. Strony przyjmujÄ… do zastosowania w niniejszej umowie nastÄ™pujÄ…cÄ… definicjÄ™ siÅ‚y wyższej: SiÅ‚a wyższa to zdarzenie lub poÅ‚Ä…czenie zdarzeÅ„ obiektywnie niezależnych do stron, które zasadniczo i istotnie utrudniajÄ…c wykonywanie części lub caÅ‚oÅ›ci zobowiÄ…zaÅ„ wynikajÄ…cych z umowy, których strony nie mogÅ‚y przewidzieć i którym nie mogÅ‚y zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziaÅ‚ać poprzez dziaÅ‚anie z należytÄ… starannoÅ›ciÄ… ogólnie przewidzianÄ… dla cywilnoprawnych stosunków zobowiÄ…zaniowych. e) Zmiana stawki podatku VAT f) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku realizacji w drodze odrÄ™bnej umowy prac powiÄ…zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszajÄ…cej konieczność skoordynowania prac i uwzglÄ™dnienia wzajemnych powiÄ…zaÅ„. g) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez dajÄ…ce siÄ™ przypisać ZamawiajÄ…cemu, personelowi ZamawiajÄ…cego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez ZamawiajÄ…cego, h) Zmiana osób zdolnych do wykonania zamówienia pod warunkiem speÅ‚niania przez nie warunków SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57. pokój 104..

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 11:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 sekretariat. pokój 275..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

 

 Załączniki:
SIWZ
Forlumarz ofertowy
Oświadczenie nr 1
Oświadczenie nr 2
Wzór umowy
wykaz usług
zakres prac
mapa