Zamówienie publiczne - szczegóły

wykonanie wentylacji p poż rozdzielni elektrycznych, drzwi automatycznie rozsuwanych pomiędzy przedsionkami a holem, tynkowanie podjazdu dla ambulansów

Numer: EZ/214/13/2011

Data składania ofert: 2011-01-27

Data otwarcia ofert: 2011-01-27

…………………………………..…………………                                                     Krosno, dnia 24.01.2011 r.

                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   

 

Znak sprawy EZ/214/13/2011                                                       

                                                                                                                             www.krosno.med.pl

 

 

 

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

 

Przedmiot zamówienia:

 

1.        Przedmiotem umowy jest wykonanie Zadania inwestycyjnego pod nazwÄ… „Modernizacja i doposażenie Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie” –

a)       Wykonanie, zgodnie z przepisami, wentylacji dwóch rozdzielni elektrycznych za pomocÄ… 4 szt. kratek wentylacyjnych z wkÅ‚adem pÄ™czniejÄ…cym o odpornoÅ›ci ogniowej EI-30  w każdej z rozdzielni (w tym  2 szt. kratek nawiewnych o przekroju Ø200 każda w każdej rozdzielni i 2 szt. kratek wywiewnych o przekroju Ø 200 każda w każdej rozdzielni) w obrÄ™bie Szpitalnego OddziaÅ‚u Ratunkowego.

b)       Demontaż istniejÄ…cych drzwi rozwiernych w ciepÅ‚ej sieni oraz ich przeniesienie i montaż w miejscu wskazanym przez ZamawiajÄ…cego.

c)       Zakup wraz z montażem drzwi automatycznie rozsuwanych pomiÄ™dzy przedsionkiem a holem w ciepÅ‚ej sieni.

d)       Tynkowanie Å›ciany frontowej podjazdu dla ambulansów

 

Termin realizacji zamówienia:

 

Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy do dnia 31.01.2011

Miejsce wykonania zamówienia:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57

 

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

 

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

Termin złożenia oferty do: 27. 01.2011. r. do godz. 10:00

 

Termin i miejsce otwarcia ofert:

 

27.01.2011 r. godz. 10:30

DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia pokój 101

 

Warunki płatności:

 

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 7 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Inne szczególne warunki:

 

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

 

w sprawach merytorycznych – p.o. Kierownik  DziaÅ‚u Technicznego – mgr Edyta Prajsnar, tel. -013 43 78 208/242

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –     mgr  Daniel Nowak tel. 013 43 78 497

 

 

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

 

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat,  pok. 275

z dopiskiem :

 Oferta –  wykonanie wentylacji p poż rozdzielni elektrycznych, drzwi automatycznie rozsuwanych pomiÄ™dzy przedsionkami a holem, tynkowanie podjazdu dla ambulansów  EZ/214/13/2011”

Nie otwierać w Sekretariacie.

 

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

 I.    Identyfikacja

1.    Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................

2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................

3.    NIP ...........................................................................................................................................................................................  

4.    KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  

5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................

II.        Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1)    cenÄ™ netto      zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

2)    podatek VAT zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚

(słownie złotych ................................................................................................................................................................... )

III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................

3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ......................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)

5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................

6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy

 

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
Zapytanie ofertowe
Forlumarz ofertowy
Wzór umowy