Zamówienie publiczne - szczegóły

Wykonanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wymianę urządzeń dźwigowych z dostosowaniem ich do obowiązujących przepisów, zamontowanych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie przy ul. Korczyńskiej i Grodzkiej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane) zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytanie Ofertowego w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa i modernizac

Numer: EZ/214/81/2011

Data składania ofert: 2011-07-18

Data otwarcia ofert: 2011-07-18

…………………………………..…………………                                                   Krosno, dnia 01.07.2011 r.

                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   

 

Znak sprawy EZ/214/81/2011                                                       

                                                                                                                             www.krosno.med.pl

 

 

Zapytanie ofertowe

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:

 

Przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem Umowy jest wykonanie przez WykonawcÄ™ dla ZamawiajÄ…cego kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wymianÄ™ urzÄ…dzeÅ„ dźwigowych z dostosowaniem ich do obowiÄ…zujÄ…cych przepisów, zamontowanych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie przy ul. KorczyÅ„skiej i Grodzkiej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowÄ™ (jeżeli bÄ™dzie wymagane) zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 3 do Zapytanie Ofertowego w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie

Termin realizacji zamówienia:

 

 

55 dni  od dnia podpisania umowy   

Okres gwarancji:

 

1.       Wykonawca udziela gwarancji jakoÅ›ci na opracowywanÄ… dokumentacjÄ™.

2.       Okres gwarancji biegnie od dnia przekazania dokumentacji do dnia dobiegniÄ™cia koÅ„ca okresu, na który wykonawca udziela gwarancji jakoÅ›ci wykonania robót budowlanych, wykonanych na podstawie dokumentacji projektowej.

 

 

 

 

Warunki udziału w postępowaniu

 

 

W zakresie wiedzy i doÅ›wiadczenia Wykonawca zÅ‚oży:

a) Wykaz wykonanych usÅ‚ug w okresie 3 lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykazanie siÄ™ wykonaniem przynajmniej jednej dokumentacji projektowej na wymianÄ™ lub modernizacjÄ™ urzÄ…dzeÅ„ dźwigowych osobowych i towarowych w obiektach sÅ‚użby zdrowia o wartoÅ›ci kosztorysowej minimum 300 000 zÅ‚ netto. Referencje na dźwigi osobowe i towarowe mogÄ… być oddzielnie, lecz kwota Å‚Ä…czna nie może być niższa niż 300 000 zÅ‚ netto.

b) Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w a) zostały wykonane należycie.

 

Miejsce wykonania zamówienia:

 

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57

Miejsce i termin złożenia oferty:

 

Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275

Termin złożenia oferty do: 18.07.2011 r. do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert:

 

18.07.2011 r. godz. 10:20

Warunki płatności:

Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.

Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 4 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Inne szczególne warunki:

 

1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

najniższa cena (waga kryterium  – 100% cena)

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

w sprawach merytorycznych – mgr Edyta Prajsnar      , tel. -13 43 78 208

w sprawach formalnych(proceduralnych) –z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –     mgr Daniel Nowak  tel. 13 43 78 497

 

 

Wymogi formalne:

Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

Sposób zÅ‚ożenia oferty

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:

 

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,

ul. Korczyńska 57,

38-400 Krosno

Sekretariat, pok. 275

z dopiskiem : „Oferta – Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej – wymiana dźwigów osobowych i towarowych -EZ/214/ 81/2011” Nie otwierać w Sekretariacie.

 

 

Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):

 

 I.    Identyfikacja

1.    Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................

2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................

3.    NIP ...........................................................................................................................................................................................  

4.    KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  

5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................

 

II.        Cena

OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:

1)    cenÄ™ netto      zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

2)    podatek VAT zÅ‚

(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )

3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚

(słownie złotych ................................................................................................................................................................... )

 

 

III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe

1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.

2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................

3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.

4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ......................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)

5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................

6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.

7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................

 

Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)

 

Załączniki

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty

ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy

ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – Wykaz urzÄ…dzeÅ„ dźwigowych  

ZaÅ‚Ä…cznik nr 4 – wykaz wykonanych usÅ‚ug

 

……………………………………............................

Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej


 Załączniki:
Forlumarz ofertowy
Wzór umowy
Załącznik nr 3
Wykaz wykonywanych usług
Zapytanie ofertowe
Unieważnienie postępowania