Wykonanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wymianę urządzeń dźwigowych z dostosowaniem ich do obowiązujących przepisów, zamontowanych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie przy ul. Korczyńskiej i Grodzkiej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane) zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytanie Ofertowego w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa i modernizac
Numer: EZ/214/81/2011 Data składania ofert: 2011-07-18 Data otwarcia ofert: 2011-07-18
…………………………………..………………… Krosno, dnia 01.07.2011 r. (pieczęć jednostki organizacyjnej) Znak sprawy EZ/214/81/2011 Zapytanie ofertowe Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
Sposób zÅ‚ożenia oferty OfertÄ™ należy sporzÄ…dzić w jÄ™zyku polskim, przesÅ‚ać do ZamawiajÄ…cego w formie pisemnej na adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno Sekretariat, pok. 275 z dopiskiem : „Oferta – Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej – wymiana dźwigów osobowych i towarowych -EZ/214/ 81/2011” Nie otwierać w Sekretariacie. Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty): I. Identyfikacja 1. Nazwa wykonawcy ............................................................................................................................................................... 2. Adres siedziby ....................................................................................................................................................................... 3. NIP ........................................................................................................................................................................................... 4. KRS/EDG ................................................................................................................................................................................ 5. Nr r-ku bankowego ............................................................................................................................................................... II. Cena OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za: 1) cenÄ™ netto zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych.................................................................................................................................................................... ) 2) podatek VAT zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych.................................................................................................................................................................... ) 3) cenÄ™ brutto zÅ‚ (sÅ‚ownie zÅ‚otych ................................................................................................................................................................... ) III. OÅ›wiadczenia dodatkowe 1. OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„. 2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia .......................................................................................................................... 3. Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym. 4. OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ...................................................................................................................... (jeżeli dotyczy) 5. Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: ......................................................................................................................................................... 6. Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp. 7. Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia.................................................................................................. Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w zaÅ‚Ä…czeniu KRS/ EDG lub / oraz peÅ‚nomocnictwo) ZaÅ‚Ä…czniki ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – wzór umowy ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – Wykaz urzÄ…dzeÅ„ dźwigowych ZaÅ‚Ä…cznik nr 4 – wykaz wykonanych usÅ‚ug ……………………………………............................ Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej |
Forlumarz ofertowy |
Wzór umowy |
Załącznik nr 3 |
Wykaz wykonywanych usług |
Zapytanie ofertowe |
Unieważnienie postępowania |