Dzierżawa aparatu do fakoemulsyfikacji oraz witrektomii tylnej wraz ze sprężarką
Numer: EZ/215/83/2011 Data składania ofert: 2011-07-08 Data otwarcia ofert: 2011-07-08
Krosno: Dzierżawa aparatu do fakoemulsyfikacji oraz witrektomii tylnej wraz ze sprężarkÄ… EZ/215/83/2011 Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: obowiÄ…zkowe. OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Samodzielny publiczny zakÅ‚ad opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Dzierżawa aparatu do fakoemulsyfikacji oraz witrektomii tylnej wraz ze sprężarkÄ… EZ/215/83/2011. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usÅ‚ugi. II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa aparatu do fakoemulsyfikacji oraz witrektomii tylnej wraz ze sprężąrkÄ…, którego szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.. II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie. II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.10.00.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 36. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJÄ„CYCH, Å»E OFEROWANE DOSTAWY , USÅUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJÄ„ OKREÅšLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usÅ‚ugi lub roboty budowlane odpowiadajÄ… okreÅ›lonym wymaganiom należy przedÅ‚ożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: . 1. Produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu i,lub dokumenty potwierdzajÄ…ce wpis do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium RP. 2. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych: a) dla wszystkich klas wyrobu medycznego - odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci, b) dla nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa II a, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ… c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i II a gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 3. Produkty zakwalifikowane jako Å›rodki biobójcze w rozumieniu ustawy z 13.09.2002 r. o produktach biobójczych: pozwolenie na wprowadzenie do obrotu (lub odpowiedni wpis do Rejestru) lub pozwolenie tymczasowe na wprowadzenie do obrotu (lub odpowiedni wpis do Rejestru) lub wpis do Rejestru Produktów Biobójczych stwarzajÄ…cych niewielkie zagrożenie. 4. Karty charakterystyk zaoferowanych substancji lub preparatów niebezpiecznych, co zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z dnia 14 lutego 2001r późn. zm.) i rozporzÄ…dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz. U. z dnia 3 wrzeÅ›nia 2002r. z późń. Zm.)/ dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie kart charakterystyk na noÅ›niku elektronicznym np. pÅ‚yta CD, przy jednoczesnym zÅ‚ożeniu do oferty pisemnego stosownego oÅ›wiadczenia o wyborze takiej formy i doÅ‚Ä…czeniu kart dla poszczególnych pozycji na noÅ›niku elektronicznym). 5. W przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w szczególnoÅ›ci w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie; 6. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania - parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć: a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi. B) ZamawiajÄ…cy informuje, że technika oceny speÅ‚nienia przez WykonawcÄ™ warunków wymaganych bÄ™dzie polegaÅ‚a na zastosowaniu systemu zero - jedynkowego, tzn. speÅ‚nia lub nie speÅ‚nia., C) ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia wypeÅ‚nionego formularza ofertowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 1, oraz wypeÅ‚nionego formularza przedmiotu zamówienia, cenowego - zaÅ‚Ä…cznik nr 2 stanowiÄ…cych wÅ‚aÅ›ciwÄ… część oferty. D) wymaga siÄ™ również doÅ‚Ä…czenie do oferty wypeÅ‚nionego i zaparafowanego wzoru umowy - zaÅ‚Ä…cznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona bÄ™dzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach. W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny. - Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275. IV.4.5) Termin zwiÄ…zania ofertÄ…: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skÅ‚adania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie
Numer ogÅ‚oszenia: 179830 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011 OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogÅ‚oszeniu: 179945 - 2011 data 30.06.2011 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215. SEKCJA II: ZMIANY W OGÅOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
|
siwz |
zał. nr 1 - formularz ofertowy |
zał. nr 2 - formularz przedmiotu zamówienia |
zał. nr 3 - oświadczenie 1 |
zał. nr 4 - oświadczenie 2 |
wzór umowy |
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |