Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i dostawa sprzętu przeciwodleżynowego

Numer: EZ/214/73/2011

Data składania ofert: 2011-06-22

Data otwarcia ofert: 2011-06-22

 

Krosno, dnia 14.06.2011 r.
                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   
 
Znak sprawy EZ/214/73/2011                                                          
                                                                                                                             www.krosno.med.pl
 
 
 
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
 

Przedmiot zamówienia:
 
 
Zakup jednorazowy sprzÄ™tu przeciwodleżynowego wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do siedziby Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57.
 
Oferowany wyrób musi być:
·         odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem dopuszczenie do obrotu (ZamawiajÄ…cy wymaga doÅ‚Ä…czenia do oferty zgÅ‚oszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodnoÅ›ci CE, dla którego wystawiono deklaracjÄ™ zgodnoÅ›ci oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment)
·         posiadać dokumentacjÄ™ technicznÄ… w jÄ™zyku polskim, niezbÄ™dnÄ… do normalnego korzystania przez ZamawiajÄ…cego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. 
 
 
W celu potwierdzenia, że oferowany sprzÄ™t odpowiada wymaganiom w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: .
1. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych:
a) dla wszystkich klas wyrobu medycznego – odpowiednia deklaracja zgodnoÅ›ci,
b) dla nastÄ™pujÄ…cych klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcjÄ… pomiarowÄ…, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodnoÅ›ci wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnionÄ… jednostkÄ™ notyfikowanÄ…
c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjÄ…tkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastÄ…piÅ‚o w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy zÅ‚ożyć stosowne oÅ›wiadczenie), zgodnie z przepisami powoÅ‚anej na wstÄ™pie ustawy o wyrobach medycznych - Å›wiadectwo zgÅ‚oszenia (wpis) w UrzÄ™dzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
2. w przypadku doÅ‚Ä…czenia dokumentów innych niż wymienione w pkt. powyżej, a uwzglÄ™dnionych w szczególnoÅ›ci w przepisach przejÅ›ciowych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca skÅ‚adajÄ…c te dokumenty musi doÅ‚Ä…czyć do oferty stosowne wyjaÅ›nienie;
 
3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania – parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć:
a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany.
 
 
Warunki dotyczÄ…ce serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego:
 
1.          Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ udzielić na towar min. 24 miesiÄ…ce gwarancji.
2.          Czas przyjazdu inżyniera serwisu okreÅ›la siÄ™ na nie wiÄ™cej niż 24 godziny od telefonicznego zgÅ‚oszenia awarii przez ZamawiajÄ…cego.
3.          W okresie gwarancyjnym, w przypadku, gdy siÄ™ naprawa trwa powyżej 7 dni roboczych Wykonawca pisemnie powiadomi ZamawiajÄ…cego o niezbÄ™dnych czynnoÅ›ciach i warunkach naprawy.
4.          Wykonawca gwarantuje dostÄ™pność części zamiennych przez okres min. 5 lat.
5.          Wykonawca gwarantuje, że po 2- krotnej naprawie podzespoÅ‚u i jego kolejnej awarii wymieni naprawiany podzespóÅ‚ na nowy.
6.          Wykonawca zapewni naprawy pogwarancyjne, przez co najmniej 5 lat od dnia podpisania umowy.
7.          Czas zaÅ‚atwienia reklamacji wynosić bÄ™dzie nie dÅ‚użej niż 7 dni od zgÅ‚oszenia.
 
Termin realizacji zamówienia:
 
 
Realizacja zamówienia: max. do 4 tygodni od daty podpisania umowy
 
Miejsce wykonania zamówienia:
 
 
Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 –  Magazyn Szpitalny
 
Miejsce i termin złożenia oferty:
 
 
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275
 
Termin złożenia oferty do: 22.06.2011 r. do godz. 10:00
 
Termin i miejsce otwarcia ofert:
 
22.06.2011 r. godz. 10:20
DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 104
 
Warunki płatności:
 
Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.
Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 6 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
 
Inne szczególne warunki:
 
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
 
sprawach merytorycznych : PielÄ™gniarka Naczelna – Dorota Kostrzewa
w sprawach formalnych(proceduralnych) –z  ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –    mgr inż.  Joanna Mendocha   tel. 013 4378227
 
Wymogi formalne:
 
Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

 
 
Sposób zÅ‚ożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57,
38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem :
 
 
Oferta – sprzÄ™t przeciwodleżynowy
NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE
 
 
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):
 
 I.    Identyfikacja
1.    Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................
2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................
3.    NIP ...........................................................................................................................................................................................  
4.    KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  
5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................
II.        Cena
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
1)    cenÄ™ netto      zÅ‚
(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )
2)    podatek VAT zÅ‚
(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )
3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚
(słownie złotych................................................................................................................................................................... )
III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe
1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................
3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.
4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ......................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)
5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................
6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.
7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................
 
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
 
 
 
Załączniki
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy
 
 

 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. nr 1 - formularz ofertowy
zał. nr 2 - formularz przedmiotu zamówienia
wzór umowy