Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i dostawę sprzętu medycznego w ramach projektu „ Nowoczesny Blok Operacyjny na miarę XXI wieku- zakup wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im Jana Pawła II w Krośnie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007- 2013. - część 1

Numer: EZ/215/48/2011

Data składania ofert: 2011-07-08

Data otwarcia ofert: 2011-07-08

PaÅ„stwa czÅ‚onkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - OgÅ‚oszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

PL-Krosno: UrzÄ…dzenia medyczne

2011/S 89-145107

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJÄ„CA

I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II
ul. Korczyńska 57
Do wiadomości: Monika Koś
38-400 Krosno
POLSKA
Tel. +48 134378215
E-mail: sezam.szpital@krosno.med.pl
Faks +48 134378215

Adresy internetowe

Ogólny adres instytucji zamawiajÄ…cej www.krosno.med.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczÄ…ce dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJÄ„CEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOÅšCI
Podmiot prawa publicznego
Zdrowie
Instytucja zamawiajÄ…ca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajÄ…cych Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)OPIS
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…
Na zakup i dostawÄ™ sprzÄ™tu medycznego w ramach projektu „ Nowoczesny Blok Operacyjny na miarÄ™ XXI wieku- zakup wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie” wspóÅ‚finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. - część 1.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub Å›wiadczenia usÅ‚ug
Dostawy
Kupno

Kod NUTS PL323

II.1.3)Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Aparat do RTG, zestaw do balonikowania, zestaw narzÄ™dzi do chirurgii endoskopowej nosa i zatok, videonystagmograf, nawigacja do operacji stawów oraz krÄ™gosÅ‚upa, optyki sztywnego FESS dla dzieci, endootoscop 45°, endootoscop 30°,optyki endoskopowe dla dorosÅ‚ych, napÄ™dy ortopedyczne.
II.1.6)Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV)

33100000, 33190000

II.1.7)Zamówienie jest objÄ™te Porozumieniem w sprawie zamówieÅ„ rzÄ…dowych (GPA)
Nie
II.1.8)Podział na części
Tak
oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres
1 075 169,99
Bez VAT 1 075 169,99 PLN
II.2.2)Opcje
Nie
II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 16.6.2011. Zakończenie 20.7.2011

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ NR 1 NAZWA Aparat RTG
1)KRÓTKI OPIS
Zakup wraz zdostraczeniem, montazem i uruchomieniem fabrycznie niowego aparatu RTG, którego szczegóÅ‚owy opis zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr. 2 do SIWZ, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorem umowy - zaÅ‚. 5.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

33100000, 33190000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 2 NAZWA Zestaw do balonikowania
1)KRÓTKI OPIS
Zakup wraz zdostraczeniem, montazem i uruchomieniem fabrycznie niowego zestawu do balonikowania, którego szczegóÅ‚owy opis zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr. 2 do SIWZ, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorem umowy - zaÅ‚. 5.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

33100000, 33190000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 3 NAZWA Zestaw do narzędzi do chirurgi endoskopowej nosa i zatok
1)KRÓTKI OPIS
Zakup wraz zdostraczeniem, zestawu narzÄ™dzi do chirurgi endoskopowej nosa i zatok, którego szczegóÅ‚owy opis zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr. 2 do SIWZ, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorem umowy - zaÅ‚. 5.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

33100000, 33190000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 4 NAZWA Videonystagmograf
1)KRÓTKI OPIS
Zakup wraz zdostraczeniem, montazem i uruchomieniem fabrycznie niowego videonystagmografu, którego szczegóÅ‚owy opis zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr. 2 do SIWZ, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorem umowy - zaÅ‚. 5.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

33100000, 33190000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 5 NAZWA Nawigacja do operacji stawów oraz krÄ™gosÅ‚upa
1)KRÓTKI OPIS
Zakup wraz zdostraczeniem, montazem i uruchomieniem fabrycznie niowej nawigacji do operacji stawów oraz krÄ™gosÅ‚upa, którego szczegóÅ‚owy opis zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr. 2 do SIWZ, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorem umowy - zaÅ‚. 5.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

33100000, 33190000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 6 NAZWA Optyki endoskopowe
1)KRÓTKI OPIS
Zakup wraz zdostraczeniem, montazem i uruchomieniem fabrycznie nowych optyk, których szczegóÅ‚owy opis zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr. 2 do SIWZ, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorem umowy - zaÅ‚. 5.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

33100000, 33190000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 7 NAZWA Napedy ortopedyczne
1)KRÓTKI OPIS
Zakup wraz zdostraczeniem, montazem i uruchomieniem fabrycznie nowych napedów ortopedycznych, których szczegóÅ‚owy opis zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr. 2 do SIWZ, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorem umowy - zaÅ‚. 5.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

33100000, 33190000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIENIA
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 376,00 PLN.
— pakiet I- 1620,00 PLN,
— pakiet II- 118,00 PLN,
— pakiet III- 371,00 PLN,
— pakiet IV- 569,00 PLN,
— pakiet V- 1960,00 PLN,
— pakiet VI- 200,00 PLN,
— pakiet VII- 538,00 PLN.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniÄ…dzu przelewem na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku ZamawiajÄ…cego):
Podkarpacki Bank SpóÅ‚dzielczy nr 05 8642 1083 2002 8304 2474 0004.
b) w porÄ™czeniach bankowych lub porÄ™czeniach SpóÅ‚dzielczej Kasy OszczÄ™dnoÅ›ciowo-Kredytowej, z tym ze porÄ™czenie kasy jest zawsze porÄ™czeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w porÄ™czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci.
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniÄ…dzu, przelewem, Wykonawca doÅ‚Ä…cza do oferty kserokopiÄ™ wpÅ‚aty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu proszÄ™ wpisać: „Wadium - numer sprawy EZ/215/48/2011”.
W pozostaÅ‚ych przypadkach wymagane jest doÅ‚Ä…czenie do oferty oryginaÅ‚u dokumentu wystawionego na rzecz ZamawiajÄ…cego, który należy dostarczyć do siedziby zamawiajÄ…cego w kopercie z dopiskiem:,, WADIUM NR EZ/215/48/2011”
Nie później jednak niż do dnia 15.6.2011 r.do godz. 10:00.
I złożyć w siedzibie zamawiającego przy ulicy Korczyńskiej 57, 38-400 Krosno w sekretariacie (pok. 275) kopię w/w dokumentu należy załączyć do oferty (jako załącznik).
5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszÄ… zachowywać ważność przez caÅ‚y okres, w którym Wykonawca jest zwiÄ…zany ofertÄ….
6. Z treÅ›ci gwarancji (porÄ™czenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (porÄ™czenie)musi być podpisana przez upoważnionego (upeÅ‚nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporzÄ…dzony w sposób umożliwiajÄ…cy jego identyfikacjÄ™ np. zÅ‚ożony wraz z imiennÄ… pieczÄ…tkÄ… lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powoÅ‚ać siÄ™ na numer i nazwÄ™ sprawy, której wadium dotyczy.
8. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokoÅ›ci, dopuszczonej formie, w okreÅ›lonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertÄ™ ZamawiajÄ…cy uzna za odrzuconÄ….
9. ZamawiajÄ…cy zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwÅ‚ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postÄ™powania, z wyjÄ…tkiem wykonawcy, którego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiajÄ…cy zwróci wadium niezwÅ‚ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. ZamawiajÄ…cy zwróci niezwÅ‚ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofaÅ‚ ofertÄ™ przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert.
11. ZamawiajÄ…cy zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcÄ™, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygniÄ™cia odwoÅ‚ania jego oferta zostaÅ‚a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego.
12. ZamawiajÄ…cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie zÅ‚ożyÅ‚ dokumentów lub oÅ›wiadczeÅ„, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub peÅ‚nomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
13. ZamawiajÄ…cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostaÅ‚a wybrana:
a) odmówiÅ‚ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okreÅ›lonych w ofercie;
b) nie wniósÅ‚ wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staÅ‚o siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
14. DokÅ‚adnie należy podać w ofercie sposób w jaki ZamawiajÄ…cy ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. (w przypadku wniesienia wadium w pieniÄ…dzu).
15. Wadium wniesione w pieniÄ…dzu bÄ™dzie przechowywane na rachunku bankowym, który zgodnie zgodnie z Å‚Ä…czÄ…cÄ… ZamawiajÄ…cego i Podkarpacki Bank SpóÅ‚dzielczy umowÄ… o prowadzenie rachunku bankowego, jest nieoprocentowany.
III.1.2)GÅ‚ówne warunki finansowania i pÅ‚atnoÅ›ci i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujÄ…cych
III.1.3)Forma prawna, jakÄ… musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Tak
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów:
1. Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 107 poz. 679) tj.:
1) dla wyrobów klasy IIb i III dokument potwierdzajÄ…cy dokonanie zgÅ‚oszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania;
2) dla pozostaÅ‚ych klas wyrobów medycznych:
a) certyfikat oceny zgodności (klasa IIa);
b) deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (klasa I);
3) w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie zostaÅ‚ sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawÄ… o wyrobach medycznych nie jest objÄ™ty deklaracjami zgodnoÅ›ci i nie podlega żadnemu wpisowi ZamawiajÄ…cy wymaga zÅ‚ożenia stosowanego oÅ›wiadczenia.
A.2) W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania – parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć parafowane przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentowania wykonawcy:
— oryginalne opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany oraz stosowne instrukcje obsÅ‚ugi.
A.2) karty charakterystyki przedmiotu zamówienia
III.2)WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczÄ…ce wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz w zakresie znajdowania siÄ™ w sytuacji finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.
1. Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespeÅ‚niania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.
2. Aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, a osoba fizyczna zÅ‚oży oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.
3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. AktualnÄ… informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert.
5. Aktualne zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika UrzÄ™du Skarbowego potwierdzajÄ…cego, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, lub zaÅ›wiadczenie, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert (art. 24 ust.1 1 pkt. 3 ustawy)
6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (art. 24 ust.1 1 pkt. 3 ustawy)
Jeżeli Wykonawca wykazujÄ…c speÅ‚nianie warunku okreÅ›lonego w art. 22 ust.1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okreÅ›lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te bÄ™dÄ… braÅ‚y w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiÄ…zany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. od 1 do 6.
W przypadku oferty zÅ‚ożonej przez podmioty wystÄ™pujÄ…ce wspólnie, dokumenty wymienione w punktach od 2 do 6. skÅ‚ada każdy z podmiotów - samodzielnie.
W przypadku wykonawcy majÄ…cego siedzibÄ™ na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,jeżeli osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych majÄ… miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca skÅ‚ada w odniesieniu do nich zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego organu sÄ…dowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczÄ…ce niekaralnoÅ›ci tych osób w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 5–8 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych, wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje siÄ™ takich zaÅ›wiadczeÅ„ – zastÄ™puje siÄ™ je dokumentem zawierajÄ…cym oÅ›wiadczenie zÅ‚ożone przed notariuszem, wÅ‚aÅ›ciwym organem sÄ…dowym, administracyjnym albo organem samorzÄ…du zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
Gdy Wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej skÅ‚ada dokumenty wymienione w tej części SIWZ z zastrzeżeniem, że zamiast dokumentów, o których mowa w tej części SIWZ:
1) pkt. 2 – 4 i pkt. 6 – skÅ‚ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opÅ‚at, skÅ‚adek na ubezpieczenie spoÅ‚eczne i zdrowotne albo że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siÄ™ o zamówienie;
2) pkt. 5 – skÅ‚ada zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego organu sÄ…dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczÄ…, w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy Pzp.
Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siÄ™ dokumentów, o których mowa w powyższych pkt 1 i 2, zastÄ™puje siÄ™ je dokumentem zawierajÄ…cym oÅ›wiadczenie zÅ‚ożone przed notariuszem, wÅ‚aÅ›ciwym organem sÄ…dowym, administracyjnym albo organem samorzÄ…du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporzÄ…dzone w jÄ™zyku obcym sÄ… skÅ‚adane wraz z tÅ‚umaczeniem na jÄ™zyk polski.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów: Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz w zakresie znajdowania siÄ™ w sytuacji finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych (zaÅ‚.3 do SIWZ).
III.2.3)Zdolność techniczna
Informacje i formalnoÅ›ci konieczne do dokonania oceny speÅ‚niania wymogów:
Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz w zakresie znajdowania siÄ™ w sytuacji finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie Zamówienia Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych (zaÅ‚.3 do SIWZ).
III.2.4)Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZÄ„CE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usÅ‚ugi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do skÅ‚adania ofert lub do udziaÅ‚u
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucjÄ™ zamawiajÄ…cÄ…
EZ/215/48/2011
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczÄ…ce tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin skÅ‚adania wniosków dotyczÄ…cych uzyskania dokumentów lub dostÄ™pu do dokumentów 14.6.2011
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)Termin skÅ‚adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
15.6.2011 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)JÄ™zyk(i), w których można sporzÄ…dzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent bÄ™dzie zwiÄ…zany ofertÄ…
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 15.6.2011 - 11:00

Miejsce

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie ul. KorczyÅ„ska 57 pok. 103.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJÄ„CYM SIĘ
Nie
VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ÅšRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Tak
odniesienie do projektów i/lub programów: WspóÅ‚finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
VI.3)INFORMACJE DODATKOWE
VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel. +48 224587801
Faks +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań
DokÅ‚adne informacje na temat terminów skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„: OdwoÅ‚anie wnosi siÄ™ w terminie 10 dni od dnia przesÅ‚ania informacji o czynnoÅ›ci zamawiajÄ…cego stanowiÄ…cej podstawÄ™ jego wniesienia – jeżeli zostaÅ‚y przesÅ‚ane w sposób okreÅ›lony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostaÅ‚y przesÅ‚ane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty okreÅ›lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
9. OdwoÅ‚anie wobec treÅ›ci ogÅ‚oszenia o zamówieniu, a jeżeli postÄ™powanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowieÅ„ Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi siÄ™ w terminie 10 dni od dnia publikacji ogÅ‚oszenia w Dzienniku UrzÄ™dowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty okreÅ›lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
10. OdwoÅ‚anie wobec czynnoÅ›ci innych niż okreÅ›lone w niniejszym ust. 8 i 9 wnosi siÄ™ w przypadku zamówieÅ„, których wartość jest równa lub przekracza kwoty okreÅ›lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – w terminie 10 dni od dnia, w którym powziÄ™to lub przy zachowaniu należytej starannoÅ›ci można byÅ‚o powziąć wiadomość o okolicznoÅ›ciach stanowiÄ…cych podstawÄ™ jego wniesienia;
11. SzczegóÅ‚owe zasady wnoszenia Å›rodków ochrony prawnej oraz postÄ™powania toczonego wskutek ich wniesienia okreÅ›la DziaÅ‚ VI ustawy.
VI.4.3)ŹródÅ‚o, gdzie można uzyskać informacje na temat skÅ‚adania odwoÅ‚aÅ„
VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
5.5.2011

 Załączniki:
SIWZ
zał.1
zał.2 Pakiet I
zał.2 Pakiet 2
zał.2 Pakiet 3
zał.2 pakiet 4
zał.2 Pakiet 5
zał.2 Pakiet 6
zał.2 Pakiet 7
zał.3
zał.4
zał.5
zał.6
zał.7
Pytania i odpowiedzi + zmiana terminu składania ofert
zał.2 Pakiet 2- poprawiony
zał. 2 Pakiet 4- poprawiony
zał.2 Pakiet 6- poprawiony
DODATKOWA INFORMACJA LUB SPROSTOWANIE - na zakup i dostawę sprzętu medycznego w ramach projektu „ Nowoczesny Blok Operacyjny na miarę XXI wieku- zakup wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im Jana Pawła II w Krośnie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007- 2013. - część 1
zał.5 umowa- poprawiony
zał.1- poprawiony
Zawiadomienie o wyborze