Jednorazowa dostawa wyposażenia dla Poradni Chorób Zakaźnych, Oddziału Terapii uzależnienia od alkoholu i Poradni Odwykowej w ramach zadania Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, Oddziału i Poradni Odwykowej
Numer: EZ/215/36/2011 Data składania ofert: 2011-04-21 Data otwarcia ofert: 2011-04-21 Krosno: EZ/215/36/2011 Jednorazowa dostawa wyposażenia dla Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Terapii uzależnienia od alkoholu i Poradni Odwykowej w ramach zadania Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u i Poradni Odwykowej Zamieszczanie ogÅ‚oszenia: obowiÄ…zkowe. OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄ„CEGO: Samodzielny publiczny zakÅ‚ad opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: EZ/215/36/2011 Jednorazowa dostawa wyposażenia dla Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Terapii uzależnienia od alkoholu i Poradni Odwykowej w ramach zadania Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u i Poradni Odwykowej. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem wyposażenia dla Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u Terapii uzależnienia od alkoholu i Poradni Odwykowej w ramach zadania Dostosowanie budynku pod potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, OddziaÅ‚u i Poradni Odwykowej którego szczegóÅ‚owy opis zawierajÄ… w zaÅ‚Ä…czniki nr 2, 3 i 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z podziaÅ‚em na pakiety. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiÄ…zany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wÅ‚asnym zakresie i na wÅ‚asny koszt i ryzyko do siedziby ZamawiajÄ…cego oraz do przeszkolenia personelu ZamawiajÄ…cego z obsÅ‚ugi tego sprzÄ™tu. SzczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zostaÅ‚ zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, zestawienie parametrów technicznych stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 2, 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferowany wyrób musi być: - odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeÅ„stwa, - posiadać: minimum 24 miesiÄ™cznÄ… gwarancjÄ™ ( 6 miesiÄ™cy komputery używane) - posiadać dokumentacjÄ™ technicznÄ… w jÄ™zyku polskim, niezbÄ™dnÄ… do normalnego korzystania przez ZamawiajÄ…cego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Pakiet nr 1 : jednorazowy zakup wraz dostarczeniem 10 sztuk zestawów komputerowych używanych i 2 sztuki rzutników multimedialnych - których szczegóÅ‚owy opis zawiera w zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do siwz Pakiet nr 2 : jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem fabrycznie nowych: 25 sztuk Å‚óżek z materacem -, 25 sztuk stolików przyÅ‚óżkowych, 3 sztuk szafek na leki, 2 sztuk szafek na leki - dóÅ‚ zmywalny, 2 sztuk stolików zabiegowych, 2 sztuk stolików na leki oraz 2 sztuk kozetek, których szczegóÅ‚owy opis zawiera w zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do siwz Pakiet nr 3: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem fabrycznie nowego sprzÄ™tu: 26 sztuk regaÅ‚ów, 9 zestawów Mebli medycznych, 14 sztuk biurek lekarskich, 13 sztuk stolików Å›wietlicowych, 30 sztuk KrzeseÅ‚ szpitalnych, 20 sztuk foteli biurowych oraz 15 sztuk luster Å‚azienkowych z póÅ‚kÄ…, których szczegóÅ‚owy opis zawiera w zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na warunkach okreÅ›lonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz zaÅ‚Ä…czonym do niej wzorze umowy stanowiÄ…cym zaÅ‚Ä…cznik nr 6 do siwz. II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie. II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 30.21.30.00-5, 39.13.21.00-7, 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0. II.1.6) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.7) Czy dopuszcza siÄ™ zÅ‚ożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEÅNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEÅNIANIA WARUNKÓW UDZIAÅU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJÄ„CYCH, Å»E OFEROWANE DOSTAWY , USÅUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJÄ„ OKREÅšLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usÅ‚ugi lub roboty budowlane odpowiadajÄ… okreÅ›lonym wymaganiom należy przedÅ‚ożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1. ZaÅ›wiadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakoÅ›ci, potwierdzajÄ…cego, że dostarczone produkty odpowiadajÄ… okreÅ›lonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.Z 2010 R., Nr 107 poz. 679) tj.: 1) dla wyrobów klasy IIb i III dokument potwierdzajÄ…cy dokonanie zgÅ‚oszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania; 2) dla pozostaÅ‚ych klas wyrobów medycznych: a) certyfikat oceny zgodnoÅ›ci (klasa IIa); b) deklaracja zgodnoÅ›ci z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (klasa I); 3) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie zostaÅ‚ sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawÄ… o wyrobach medycznych nie jest objÄ™ty deklaracjami zgodnoÅ›ci i nie podlega żadnemu wpisowi ZamawiajÄ…cy wymaga zÅ‚ożenia stosowanego oÅ›wiadczenia. Analogicznie zmianie podlega treść w Sekcji III, w części III.1.4.) w zakresie pkt. pn W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów. III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona bÄ™dzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275.. IV.4.5) Termin zwiÄ…zania ofertÄ…: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skÅ‚adania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie ZAÅÄ„CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZÄ„CE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem 10 sztuk zestawów komputerowych używanych i 2 sztuki rzutników multimedialnych.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem fabrycznie nowych: 25 sztuk Å‚óżek z materacem -, 25 sztuk stolików przyÅ‚óżkowych, 3 sztuk szafek na leki, 2 sztuk szafek na leki - dóÅ‚ zmywalny, 2 sztuk stolików zabiegowych, 2 sztuk stolików na leki oraz 2 sztuk kozetek.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: jednorazowy zakup wraz dostarczeniem i montażem fabrycznie nowego sprzÄ™tu: 26 sztuk regaÅ‚ów, 9 zestawów Mebli medycznych, 14 sztuk biurek lekarskich, 13 sztuk stolików Å›wietlicowych, 30 sztuk KrzeseÅ‚ szpitalnych, 20 sztuk foteli biurowych oraz 15 sztuk luster Å‚azienkowych z póÅ‚kÄ….
|
SIWZ |
Forlumarz ofertowy |
Pakiet nr 1 |
Pakiet nr 2 |
Pakiet nr 3 |
Oświadczenie 1 |
Oświadczenie 2 |
Wzór umowy |
Warunki gwarancji |
Wyjaśnienia na zapytania wykonawców |
Siwz po zmianach |
Zał. nr 1 formularz po zmianach |
Wzór umowy po zmianach |
zawiadomienie o wyborze |