Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup sukcesywny odczynników do badań serologicznych wykorzytywanych w testach antyglobulinowych

Numer: EZ/214/39/2011

Data składania ofert: 2011-04-11

Data otwarcia ofert: 2011-04-11

 

Krosno, dnia  01.04.2011 .r.
                               (pieczęć jednostki organizacyjnej)                                                                                                                                                   
 
Znak sprawy EZ/214/39/2011                                                          
                                                                                                                             www.krosno.med.pl
 
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
 

Przedmiot zamówienia:
 
 
Zakup sukcesywny odczynników do badaÅ„ serologicznych wykorzystywanych w testach antyglobulinowych
 
Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
           
·         Zamówienie obejmuje odczynniki sÅ‚użące gÅ‚ównie do wykrywania i identyfikacji przeciwciaÅ‚ i wykonywania prób zgodnoÅ›ci
·         Zaoferowane przez wykonawców odczynniki muszÄ… gwarantować wykonanie badaÅ„ zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami zawartymi w publikacji pt.„Medyczne zasady pobierania krwi, oddzielania jej skÅ‚adników i wydawania, obowiÄ…zujÄ…ce w jednostkach organizacyjnych publicznej sÅ‚użby krwi” pod redakcjÄ… Magdaleny Łętowskiej, IHiT, Warszawa, 2006 (z uwzglÄ™dnieniem późniejszych zmian),
·         Odczynniki powinny posiadać pozytywnÄ… opiniÄ™ Instytutu Hematologii i transfuzjologii w Warszawie
·         Pracownia Serologii Transfuzjologicznej zastrzega sobie możliwość nieskorzystania w peÅ‚ni z zakupu.
 
Termin realizacji zamówienia:
 
 
Realizacja zamówienia: realizacja na podstawie zamówieÅ„ czÄ…stkowych
 
Termin obowiÄ…zywania umowy – 19 miesiÄ™cy od daty podpisania umowy
 
Miejsce wykonania zamówienia:
 
 
Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57 – Magazyn Szpitalny
Miejsce i termin złożenia oferty:
 
 
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275
 
Termin złożenia oferty do: 07.04.2011 r. do godz. 10:00
Termin i miejsce otwarcia ofert:
 
07.04.2011 r. godz. 10:20
DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 101
Warunki płatności:
 
Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.
Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 6 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
Inne szczególne warunki:
 
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
 
sprawach merytorycznych : p.o. Kierownik Pracowni Serologii Transuzjologicznej – Bank Krwi - mgr Barbara Kubacka
 
w sprawach formalnych(proceduralnych) –z  ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –    mgr inż.  Joanna Mendocha   tel. 013 4378497
 
Wymogi formalne:
Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.

Sposób zÅ‚ożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
 
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57,
38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem :
 
Zakup sukcesywny odczynników serologicznych
NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE
 
 
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):
 
 I.    Identyfikacja
1.    Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................................................................
2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................
3.    NIP ...........................................................................................................................................................................................  
4.    KRS/EDG ................................................................................................................................................................................  
5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................
II.        Cena
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
1)    cenÄ™ netto      zÅ‚
(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )
2)    podatek VAT zÅ‚
(słownie złotych.................................................................................................................................................................... )
3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚
(słownie złotych................................................................................................................................................................... )
III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe
1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia ..........................................................................................................................
3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.
4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ......................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)
5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: .........................................................................................................................................................
6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.
7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia..................................................................................................
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
Załączniki
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy

 Załączniki:
zapytanie ofertowe
zał. nr 1 - formularz przedmiotu zamówienia
zał. nr 2
wzór umowy
wyjaśnienia na zapytania wykonawców
zawiadomienie o wyborze oferty