Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych

Numer: EZ/215/10/2011

Data składania ofert: 2011-03-17

Data otwarcia ofert: 2011-03-17

Krosno: Zakup i dostawa materiaÅ‚ów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 71923 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Zakup i dostawa materiaÅ‚ów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiaÅ‚ów opatrunkowych okreÅ›lonych poniżej w pkt.2 niniejszej części siwz, których szczegóÅ‚owy opis, zakres i wielkość okreÅ›la zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia bÄ™dzie nastÄ™powaÅ‚a przez 12 kolejnych miesiÄ™cy liczÄ…c od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia)..

II.1.4) Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zamówieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych: nie.

II.1.5) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.13.11.10-4, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siÄ™ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zÅ‚oży oÅ›wiadczenie o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych. Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, należy przedÅ‚ożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedÅ‚ożyć:

    • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oÅ›wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: 1. ZaÅ›wiadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakoÅ›ci, potwierdzajÄ…cego, że dostarczone produkty odpowiadajÄ… okreÅ›lonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawÄ… z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.Z 2010 R., Nr 107 poz. 679) tj.: 1) dla wyrobów klasy IIb i III dokument potwierdzajÄ…cy dokonanie zgÅ‚oszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania; 2) dla pozostaÅ‚ych klas wyrobów medycznych: a) certyfikat oceny zgodnoÅ›ci (klasa IIa); b) deklaracja zgodnoÅ›ci z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (klasa I); 3) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie zostaÅ‚ sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawÄ… o wyrobach medycznych nie jest objÄ™ty deklaracjami zgodnoÅ›ci i nie podlega żadnemu wpisowi ZamawiajÄ…cy wymaga zÅ‚ożenia stosowanego oÅ›wiadczenia. 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania - parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć: A )opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsÅ‚ugi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany. b) próbkÄ™ dla każdej pozycji w danym pakiecie (w iloÅ›ciach oznaczonych w zaÅ‚. nr 2 do SIWZ). Każda próbka powinna być opisana numerem pakietu i nr pozycji, której dotyczy.

III.7) Czy ogranicza siÄ™ możliwość ubiegania siÄ™ o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowiÄ… osoby niepeÅ‚nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp niedopuszczalne sÄ… zmiany istotne postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjÄ…tkiem zmian przewidzianych przez ZamawiajÄ…cego w ogÅ‚oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na okreÅ›lonych tam warunkach W zwiÄ…zku z powyższym ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, Zmiany nie mogÄ… dotyczyć zobowiÄ…zaÅ„ wykonawcy zawartych w ofercie, które byÅ‚y oceniane w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych pokój 101.

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa kompresów gazowych n/jaÅ‚owych, kompresów gazowych jaÅ‚owych, kompresów wÅ‚ókninowych n/jaÅ‚owych i kompresów wÅ‚ókninowych jaÅ‚owych zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.13.11.10-4, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gaza bawełniana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa gazy baweÅ‚nianej jaÅ‚owej i gazy baweÅ‚nianej n/jaÅ‚owej zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gaza bawełniana opatrunkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa gazy baweÅ‚nianej opatrunkowej zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wata opatrunkowa bawełniana wizkozowa i wata celulozowa w arkuszach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa waty opatrunkowej baweÅ‚nianej wiskozowej i waty celulozowej w arkuszach.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Serwety operacyjne gazowe n/jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa serwet operacyjnych gazowych n/jaÅ‚owych zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naturalny podkład podgipsowyw formie bandaża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa naturalnego podkÅ‚adu podgipsowego w formie bandaża chroniÄ…cy skórÄ™ pacjenta przed wysuszeniem przez skorupÄ™ gipsowÄ… zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opaski gipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa opasek gipsowych zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opaski dziane wiskozowe i opaski elastyczne z zapinką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa opasek dzianych wiskozowych i opasek elastycznych z zapinkÄ… zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przylepce i opatrunki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa przylepców opatrunkowych na wÅ‚ókninie wodoodpornych, sterylnych przeźroczystych póÅ‚przepuszczalnych opatrunków do mocowania cewników centralnych, opatrunków przyÅ›pieszajÄ…cych naturalny proces zdrowienia rany, sterylnych przeźroczystych opatrunków do mocowani a kaniul obwodowych, sterylnych przeźroczystych póÅ‚przepuszczalnych opatrunków z ramkÄ… dookoÅ‚a caÅ‚ego opatrunku pasków do zamykania brzegów ran, sterylnych folii operacyjnych, przylepców chirurgicznych z mikroporowatej wÅ‚ókniny, przylepców na tkaninie baweÅ‚nianej z zÄ…bkowanymi brzegami zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opatrunki do mocowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa opatrunków do mocowania wenflonów, sterylnych opatrunków do mocowania wkÅ‚uć centralnych do żyÅ‚y podobojczykowej, sterylnych opatrunków do mocowania wkÅ‚uć centralnych do żyÅ‚y szyjnej, opatrunków do rurek tracheotomijnych, sterylnych wodoodpornych opatrunków wÅ‚ókninowych pokrytych foliÄ… przeznaczonych do mocowania kaniul dożylnych do krótkoterminowego stosowania, opatrunków przeznaczonych do mocowania drenów Redona i cewników w rozmiarze od 5 do 22ch, opatrunków do mocowania cewników tlenowych dwunastniczych, żoÅ‚Ä…dkowych i innych cewników donosowych zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do zmiany opatrunków, kompresy, opatrunki różne, setony, tupfery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa zestawów do zmiany opatrunku, kompresów gazowych, opatrunków do mocowania i ochrony wkÅ‚ucia obwodowego kaniuli, setonów gazowych wykonanych z gazy 17-nitkowych jaÅ‚owych, tupferów-fasolek (tupferów twardych z koÅ„cówkÄ… umożliwiajÄ…cÄ… chwycenie narzÄ™dziem chirurgicznym), tupferów - kul wykonanych z gazy baweÅ‚nianej 17-nitkowej bielonej bezchlorowo zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zestawy ortopedyczne, zestawy operacyjne, zestawy ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa zestawów ortopedycznych, zestawów operacyjnych maÅ‚ych i dużych, zestawów ginekologicznych zgodnie z zaÅ‚. nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Waciki celulozowe, dozowniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa wacików celulozowych i dozowników z tworzywa sztucznego przeźroczystych odpornych na ogólnie dostÄ™pne preparaty myjÄ…ce i dezynfekcyjne.

  • 2) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.13.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiÄ…cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 77507 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 71923 - 2011 data 03.03.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275..

 

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 80689 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 71923 - 2011 data 03.03.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogÅ‚oszeniu jest: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, sekretariat pokój 275..

 Załączniki:
siwz
zał. nr 1 - formularz ofertowy
zał. nr 2 - formularz przedmiotu zamówienia
zał. nr 3 - oświadczenie 1
zał. nr 4 - oświadczenie 2
wzór umowy
wyjaśnienia na zapytania wykonawców 11.03.2011
zał. nr 2 do siwz - po zmianach
wyjaśnienia na zapytania wykonawców 2
zawiadomienie o wyborze ofert w zakresie pakietów 1-7
zawiadomienie o wyborze ofert w zakresie pakietów 8-12/unieważnienie pakietu 13
zawiadomienie o anulowaniu wyboru najkorzystniejszej oferty/wyborze najkorzystniejszej oferty