Zamówienie publiczne - szczegóły

Zakup i regeneracja materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Numer: EZ214/59/2010

Data składania ofert: 2011-01-07

Data otwarcia ofert: 2011-01-07

 

Krosno, dnia 30.12.2010 .r.
                                                                                     
 
Znak sprawy EZ/214/59/2010                                                      
                                                                                                                             www.krosno.med.pl
 
 
 
 
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno zaprasza do zÅ‚ożenia oferty na:
 
 

Przedmiot zamówienia:
 
 
Zakup i regeneracja materiaÅ‚ów eksploatacyjnych do drukarek EZ/214/59/2010 zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
 
Wymagania dotyczÄ…ce przedmiotu zamówienia:
 
  1. Cena oferty zawiera koszt odbioru przez WykonawcÄ™ z siedziby ZamawiajÄ…cego przedmiotów do regeneracji oraz dostawy do siedziby ZamawiajÄ…cego tuszów i tonerów nowych lub po regeneracji. 
  2. Bez wzglÄ™du na ilość zgÅ‚oszonych telefonicznie jednorazowo do realizacji w ramach zamówienia (regeneracji lub zakupu) odbiór tuszów i tonerów oraz dostawa po regeneracji lub nowych do siedziby zamawiajÄ…cego, musi być zrealizowana w dniu zgÅ‚oszenia.
 
Termin realizacji zamówienia:
 
 
Realizacja zamówienia: realizacja na podstawie zamówieÅ„ czÄ…stkowych,
 
Termin obowiÄ…zywania umowy – od daty podpisania umowy do 14.10.2011 roku.
 
Miejsce wykonania zamówienia:
 
 
Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57
 
Miejsce i termin złożenia oferty:
 
 
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, pok. 275
 
Termin złożenia oferty do: 07.01.2011 r. do godz. 10:00
 
Termin i miejsce otwarcia ofert:
 
07.01.2010 r. godz. 11:00
DziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 101
 
Warunki płatności:
 
Płatność nastąpi przelewem w terminie min. 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury na podane przez Wykonawcę konto.
Dalsze warunki pÅ‚atnoÅ›ci reguluje § 7 wzoru umowy stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Inne szczególne warunki:
 
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
 
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
 
sprawach merytorycznych : Wojciech Zych, Marzena Skirtun – Sekcja
Administracyjno-Gospodarcza
 
w sprawach formalnych(proceduralnych) –z  ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia –    mgr inż.  Joanna Mendocha   tel. 013 4378497
 
Wymogi formalne:
Oferta winna być podpisana przez osobÄ™ / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy zaÅ‚Ä…czyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginaÅ‚em przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez peÅ‚nomocnika – oryginaÅ‚ peÅ‚nomocnictwa.
 

Sposób zÅ‚ożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
 
 
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a I w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57,
38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem :
 
Zakup i regeneracja materiaÅ‚ów eksploatacyjnych do drukarek EZ/214/59/2010
 
 
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala siÄ™ zależnie od przyjÄ™tych warunków udziaÅ‚u w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowieÅ„ umowy- katalog poniższy jest otwarty):
 
 I.    Identyfikacja
1.    Nazwa wykonawcy ..............................................................................................................................................................
2.    Adres siedziby .......................................................................................................................................................................
3.    NIP ..........................................................................................................................................................................................  
4.    KRS/EDG ...............................................................................................................................................................................  
5.    Nr r-ku bankowego ...............................................................................................................................................................
II.        Cena
OferujÄ™ wykonanie przedmiotu zamówienia za:
1)    cenÄ™ netto      zÅ‚
(słownie złotych................................................................................................................................................................... )
2)    podatek VAT                zÅ‚
(słownie złotych................................................................................................................................................................... )
3)    cenÄ™ brutto     zÅ‚
(słownie złotych.................................................................................................................................................................. )
III.    OÅ›wiadczenia dodatkowe
1.    OÅ›wiadczam, że zapoznaÅ‚em siÄ™ z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszÄ™ do niego zastrzeżeÅ„.
2.    Potwierdzam termin realizacji zamówienia .....................................................................................................................
3.    Wyrażam zgodÄ™ na warunki pÅ‚atnoÅ›ci okreÅ›lone w zapytaniu ofertowym.
4.    OferujÄ™ gwarancjÄ™ na okres ...................................................................................................................  (jeżeli dotyczy)
5.    Okres zwiÄ…zania ofertÄ…: ......................................................................................................................................................
6.    Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego zaÅ‚Ä…czam np. oryginaÅ‚y/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodnoÅ›ci, atestów, itp.
 
7.    Niniejszym oÅ›wiadczam, że oferta ta jest ważna do dnia.............................................................................................
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
Załączniki
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia
ZaÅ‚Ä…cznik nr 3 – wzór umowy

 Załączniki:
zapytanie ofertowe
za. nr 1 formularz ofertowy
zal. nr 2 do zapytania ofertowego
wzór umowy
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty 19.01.2011