Zakup i dostawa drzwi wewnętrznych dla Oddziału Otolaryngologii i Otolaryngologii Dziecięcej
Numer: EZ/214/31/2017
Data składania ofert: 2017-04-14
Data otwarcia ofert: 2017-04-14
nr sprawy EZ/214/31/2017 Krosno, dnia 05.04.2017 r.
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II
38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57,
tel. 13-4378 227 lub fax 13-43-78 497 email:sezam.szpital@krosno.med.pl
www.krosno.med.pl
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno
zaprasza do złożenia oferty na:
Zakup i dostawę drzwi wewnętrznych dla Oddziału Otolaryngologii i Otolaryngologii Dziecięcej
Przedmiot zamówienia:
|
Zakup i dostawa drzwi wewnętrznych dla Oddziału Otolaryngologii
i Otolaryngologii Dziecięcej
SzczegóÅ‚owych opis przedmiotu zamówienia zawiera zaÅ‚Ä…cznik nr 2 i 3 do Zapytania Ofertowego.
|
Termin realizacji zamówienia:
|
Realizacja zamówienia: dostawa jednorazowa w terminie do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Miejsce wykonania zamówienia:
|
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57
38-400 Krosno
|
Miejsce i termin złożenia oferty:
|
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie, ul. KorczyÅ„ska 57
38-400 Krosno Termin złożenia oferty do 14.04.2017 r. godz. 11:00
|
Termin otwarcia ofert:
|
14.04.2017 r. godz. 11:15
|
Warunki płatności:
|
Zgodnie z §6 wzoru umowy ( zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do Zapytania ofertowego)
|
Inne szczególne warunki:
|
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
|
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
|
w sprawach merytorycznych: Edyta Prajsnar – tel. 13 43 78 208
w sprawach formalnych (proceduralnych) – z ramienia DziaÅ‚u ZamówieÅ„ Publicznych i Zaopatrzenia – Justyna Pasieka – tel. 13 43 78 497
|
sposób zÅ‚ożenia ofert:
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie,
ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem
Oferta – ,,Zakup i dostawa drzwi wewnÄ™trznych dla OddziaÅ‚u Otolaryngologii i Otolaryngologii DzieciÄ™cej – EZ/214/31/2017”
z dopiskiem „Nie otwierać w Sekretariacie”
|
Oferta winna być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu
(w załączeniu KRS/ EDG lub / oraz pełnomocnictwo)
Załączniki
ZaÅ‚Ä…cznik nr 1 – wzór oferty
ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia
ZaÅ‚Ä…czniki nr 3– wzór umowy
……………………………............................
Data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej
|