Zakup sukcesywny zestawów do szycia dla Oddziału Okulistycznego
Numer: EZ/214/102/2016
Data składania ofert: 2016-10-31
Data otwarcia ofert: 2016-10-31
Krosno, dnia 14 października 2016 roku
(pieczęć jednostki organizacyjnej)
Znak sprawy EZ/214/102/2016
www.krosno.med.pl
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno zaprasza do złożenia oferty na:
Przedmiot zamówienia:
|
Zakup sukcesywny zestawów do szycia dla Oddziału Okulistycznego
Opis przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze wymogami prawnymi Zamawiający żąda następujących dokumentów:
W przypadku produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne:
- dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r, Nr 107, poz. 679):
- CERTYFIKAT JAKOŚCI CE – wystawiany przez jednostkę notyfikującą,
- ZGŁOSZENIE WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu,
- dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:
- CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą,
2. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty spełniają wymagania – parametry określone przez Zamawiającego w siwz należy do oferty dołączyć:
A)
- opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególności w formie aktualnych katalogów (dopuszcza się poszczególne karty katalogowe)lub/i materiałów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, instrukcje obsługi przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek zaoferowanych produktów w przypadku wątpliwości co do zgodności tych produktów z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego
|
Termin realizacji zamówienia:
|
Realizacja zamówienia: umowa na okres 12 miesięcy
|
Miejsce wykonania zamówienia:
|
Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła I w Krośnie, ul. Korczyńska 57 – Magazyn szpitala
|
Miejsce i termin złożenia oferty:
|
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła I w Krośnie, ul. Korczyńska 57, pok. 275
Termin złożenia oferty do: 31 październik 2016 r. do godz. 10:00
|
Termin i miejsce otwarcia ofert:
|
31 październik 2016 roku godz. 10:10
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 103
|
Warunki płatności:
|
Płatność nastąpi przelewem w terminie 60 dni licząc od dnia wystawienia faktury VAT
|
Inne szczególne warunki:
|
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena (waga kryterium – 100% cena)
|
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
|
sprawach merytorycznych: dr n. med. Jacek Brymerski – Oddział Okulistyczny tel. 13 43 78 453
w sprawach formalnych(proceduralnych) – z ramienia Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – Joanna Mendocha - tel. 13 4378 216
|
Wymogi formalne:
|
Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy załączyć odpowiednio odpis KRS/ EDG w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji/ oraz w razie podpisania oferty przez pełnomocnika – oryginał pełnomocnictwa.
|
Sposób złożenia oferty
Ofertę należy sporządzić w j. polskim, przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła I w Krośnie,
ul. Korczyńska 57,
38-400 Krosno
Sekretariat, pok. 275
z dopiskiem :
zestawy do szycia
NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIACIE
Minimalna treść oferty (Uwaga! Ustala się zależnie od przyjętych warunków udziału w zapytaniu ofertowym determinowanych przedmiotem zamówienia / istotnych postanowień umowy- katalog poniższy jest otwarty):
I. Identyfikacja
1. Nazwa wykonawcy .................................................................................................................
2. Adres siedziby .........................................................................................................................
3. NIP ..........................................................................................................................................
4. KRS/EDG ...............................................................................................................................
5. Nr r-ku bankowego .................................................................................................................
II. Cena
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
1) cenę netto zł
(słownie złotych...................................................................................................................... )
2) podatek VAT zł
(słownie złotych...................................................................................................................... )
3) cenę brutto zł
(słownie złotych ..................................................................................................................... )
III. Oświadczenia dodatkowe
1. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
2. Potwierdzam termin realizacji zamówienia .............................................................................
3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
4. Oferuję gwarancję na okres ........................................................................... (jeżeli dotyczy)
5. Okres związania ofertą: ...........................................................................................................
6. Potwierdzam dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, na dowód czego załączam np. oryginały/ kserokopie certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów, itp.
7. Niniejszym oświadczam, że oferta ta jest ważna do dnia........................................................
Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (w załączeniu KRS/EDG lub/oraz pełnomocnictwo)
Załączniki
Załącznik nr 1 – wzór oferty
Załącznik nr 2 – formularz przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – wzór umowy
|