Zamówienie publiczne - szczegóły

Leasing operacyjny z możliwością wykupu fabrycznie nowego angiografu mobilnego

Numer: EZ/215/55/2013

Data składania ofert: 2013-07-24

Data otwarcia ofert: 2013-07-24

Krosno: Leasing operacyjny o stałej stopie oprocentowania z możliwością wykupu fabrycznie nowego angiografu mobilnego - EZ/215/55/2013
Numer ogłoszenia: 124665 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

OgÅ‚oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II , ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiajÄ…cego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREÅšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Leasing operacyjny o staÅ‚ej stopie oprocentowania z możliwoÅ›ciÄ… wykupu fabrycznie nowego angiografu mobilnego - EZ/215/55/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) OkreÅ›lenie przedmiotu oraz wielkoÅ›ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny o staÅ‚ej stopie oprocentowania z możliwoÅ›ciÄ… wykupu fabrycznie nowego angiografu mobilnego zakup wraz z dostawÄ… angiografu mobilnego w formie leasingu zgodnie parametrami technicznym okreÅ›lnymi w z zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do SIWZ i warunkami okreÅ›lonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki realizacji zamówienia zostaÅ‚y zawarte w ogólnych warunkach zamówienia (zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do SIWZ) stanowiÄ…cym integralnÄ… część SIWZ..

II.1.6) Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„ (CPV): 33.12.32.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiÄ…cach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doÅ›wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych oraz na podstawie analizy dokumentów zÅ‚ożonych na potwierdzenie posiadania przez WykonawcÄ™ odpowiedniej wiedzy i doÅ›wiadczenia

  • III.3.3) PotencjaÅ‚ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • cena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • cena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • cena speÅ‚nienia odbÄ™dzie siÄ™ na podstawie oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych

III.4) INFORMACJA O OÅšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJÄ„ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania speÅ‚niania przez wykonawcÄ™ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oÅ›wiadczenia o speÅ‚nianiu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu należy przedÅ‚ożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku Å›wiadczeÅ„ okresowych lub ciÄ…gÅ‚ych również wykonywanych, gÅ‚ównych dostaw lub usÅ‚ug, w okresie ostatnich trzech lat przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usÅ‚ugi zostaÅ‚y wykonane, oraz zaÅ‚Ä…czeniem dowodów, czy zostaÅ‚y wykonane lub sÄ… wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oÅ›wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania potwierdzajÄ…cy, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogÅ‚oszono upadÅ‚oÅ›ci - wystawiony nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia albo skÅ‚adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitaÅ‚owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitaÅ‚owej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadajÄ… wymaganiom okreÅ›lonym przez zamawiajÄ…cego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi w tej mierze wymogami prawnymi ZamawiajÄ…cy żąda nastÄ™pujÄ…cych dokumentów: W przypadku produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne: 1. dla wyrobów wprowadzonych po wejÅ›ciu w życie ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r, Nr 107, poz. 679): - CERTYFIKAT JAKOÅšCI CE - wystawiany przez jednostkÄ™ notyfikujÄ…cÄ…, - ZGŁOSZENIE WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa UrzÄ™du, lub - POWIADOMIENIE O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa UrzÄ™du 2. dla wyrobów wprowadzonych przed wejÅ›ciem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych: - CERTYFIKAT JAKOÅšCI CE - wystawiany przez jednostkÄ™ notyfikujÄ…cÄ…, - DEKLARACJĘ ZGODNOÅšCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami, - WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty speÅ‚niajÄ… wymagania - parametry okreÅ›lone przez ZamawiajÄ…cego w siwz należy do oferty doÅ‚Ä…czyć parafowane przez osobÄ™ upoważnionÄ… do reprezentowania wykonawcy: Oryginalne opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególnoÅ›ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siÄ™ poszczególne karty katalogowe)lub/i materiaÅ‚ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany oraz stosowne instrukcje obsÅ‚ugi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siÄ™ istotne zmiany postanowieÅ„ zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieÅ„ umowy oraz okreÅ›lenie warunków zmian

ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treÅ›ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególnoÅ›ci dopuszczalne sÄ… zmiany: - korzystne dla zamawiajÄ…cego w tym, przewidujÄ…ce niższÄ… cenÄ™ udzielonego zamówienia niż wynikajÄ…ca z treÅ›ci oferty bÄ…dź szerszy zakres zobowiÄ…zania wykonawcy lub ksztaÅ‚tujÄ…ce w sposób korzystniejszy niż wynikaÅ‚o by to z treÅ›ci oferty sposób zapÅ‚aty za udzielone zamówienie, w szczególnoÅ›ci w ratach zamiast jednorazowej pÅ‚atnoÅ›ci lub w wiÄ™kszej ich liczbie, bÄ…dź przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin zapÅ‚aty. - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć, - przewidujÄ…ce dostawy równoważne w nowszej i oczywiÅ›cie lepszej technologicznie ich wersji, bÄ…dź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiÄ™kszenia ceny, - Zmiana stawki podatku VAT - zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez dajÄ…ce siÄ™ przypisać ZamawiajÄ…cemu, personelowi ZamawiajÄ…cego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez ZamawiajÄ…cego, - przewidujÄ…ce dÅ‚uższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okolicznoÅ›ci których nie można byÅ‚o przewidzieć jak dziaÅ‚anie siÅ‚y wyższej uniemożliwiajÄ…cej wykonanie umowy w okreÅ›lonym umowÄ… terminie. Strony przyjmujÄ… do zastosowania w niniejszej umowie nastÄ™pujÄ…cÄ… definicjÄ™ siÅ‚y wyższej: SiÅ‚a wyższa to zdarzenie lub poÅ‚Ä…czenie zdarzeÅ„ obiektywnie niezależnych do stron, które zasadniczo i istotnie utrudniajÄ…c wykonywanie części lub caÅ‚oÅ›ci zobowiÄ…zaÅ„ wynikajÄ…cych z umowy, których strony nie mogÅ‚y przewidzieć i którym nie mogÅ‚y zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziaÅ‚ać poprzez dziaÅ‚anie z należytÄ… starannoÅ›ciÄ… ogólnie przewidzianÄ… dla cywilnoprawnych stosunków zobowiÄ…zaniowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostÄ™pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Zamówienia Publiczne pokój 1012.

IV.4.4) Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 11:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Sekretariat pokój 275..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siÄ™ unieważnienie postÄ™powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Å›rodków pochodzÄ…cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ…cych zwrotowi Å›rodków z pomocy udzielonej przez paÅ„stwa czÅ‚onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miaÅ‚y być przeznaczone na sfinansowanie caÅ‚oÅ›ci lub części zamówienia: nie

 

 

 

Numer ogłoszenia: 135971 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 124665 - 2013 data 26.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 11:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Sekretariat pokój 275...
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 11:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Sekretariat pokój 275

 

 

Numer ogłoszenia: 138607 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 124665 - 2013 data 26.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: I.
W ogłoszeniu jest: Leasing operacyjny o stałej stopie oprocentowania z możliwością wykupu fabrycznie nowego angiografu mobilnego leasingu - EZ/215/55/2013.
W ogłoszeniu powinno być: Leasing operacyjny z możliwością wykupu fabrycznie nowego angiografu mobilnego leasingu - EZ/215/55/2013.
Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: II.1.1.
W ogÅ‚oszeniu jest: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Leasing operacyjny o staÅ‚ej stopie oprocentowania z możliwoÅ›ciÄ… wykupu fabrycznie nowego angiografu mobilnego leasingu - EZ/215/55/2013..
W ogÅ‚oszeniu powinno być: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajÄ…cego: Leasing operacyjny z możliwoÅ›ciÄ… wykupu fabrycznie nowego angiografu mobilnego leasingu - EZ/215/55/2013..
Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: II.1.4.
W ogÅ‚oszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny o staÅ‚ej stopie oprocentowania z możliwoÅ›ciÄ… wykupu fabrycznie nowego angiografu mobilnego zakup wraz z dostawÄ… angiografu mobilnego w formie leasingu zgodnie parametrami technicznym okreÅ›lnymi w z zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do SIWZ i warunkami okreÅ›lonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki realizacji zamówienia zostaÅ‚y zawarte w ogólnych warunkach zamówienia (zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do SIWZ) stanowiÄ…cym integralnÄ… część SIWZ...
W ogÅ‚oszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z możliwoÅ›ciÄ… wykupu fabrycznie nowego angiografu mobilnego zakup wraz z dostawÄ… angiografu mobilnego w formie leasingu zgodnie parametrami technicznym okreÅ›lnymi w z zaÅ‚Ä…czniku nr 2 do SIWZ i warunkami okreÅ›lonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki realizacji zamówienia zostaÅ‚y zawarte w ogólnych warunkach zamówienia (zaÅ‚Ä…cznik nr 4 do SIWZ) stanowiÄ…cym integralnÄ… część SIWZ...
Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: II.1.4.
W ogÅ‚oszeniu jest: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 11:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Sekretariat pokój 275...
W ogÅ‚oszeniu powinno być: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 11:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Sekretariat pokój 275

Numer ogłoszenia: 141927 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 124665 - 2013 data 26.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.1.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Zamówienia Publiczne pokój 1012..
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: SpecyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Zamówienia Publiczne pokój 102..
  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 11:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Sekretariat pokój 275.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 11:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Sekretariat pokój 275

 

 

Numer ogłoszenia: 146955 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

OgÅ‚oszenie dotyczy: OgÅ‚oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 124665 - 2013 data 26.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJÄ„CY

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana PawÅ‚a II, ul. KorczyÅ„ska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje siÄ™ zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogÅ‚oszeniu jest: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 11:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Sekretariat pokój 275.
  • W ogÅ‚oszeniu powinno być: Termin skÅ‚adania wniosków o dopuszczenie do udziaÅ‚u w postÄ™powaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 11:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI im. Jana PawÅ‚a II w KroÅ›nie 38-400 KROSNO, ul. KORCZYŃSKA 57 Sekretariat pokój 275

 Załączniki:
Siwz
FORMULARZ OFERTOWY
Zalacznik nr 2
Oświadczenie nr 1
Oświadczenie nr 2
Załącznik nr 4 - ogólne warunki umowy
Załącznik nr 6 - Warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego.
Wyjaśnienia
SIWZ 12.7.2013
Wyjaśnienia 2 - 12 lipca 2013
załącznik 5 -oświadczenie 12 lipca 2013
załącznik nr 1 formularz ofertowy 12 lipca 2013
załącznik nr 2 - 12 lipca 2013
Załącznik nr 6 - Warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego 12 lipca 2013
załącznik 3 -oświadczenie 12 lipca 2013
wzór umowy zmiana 12 lipca
Wyjaśnienia 3
SIWZ 19 lipca 2013
ogólne warunki umowy 03.07.2013
Wyjasnienia 4
FORMULARZ OFERTOWY 19 lipca 2013]
Wybór ofert